جاباما
۸۳۴۹۸۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

رضاوند: اگر می‌شد با تراکتور بازی نمی‌کردیم!

هافبک سایپا می‌گوید در صورت عدم پرداخت قرارداد، بعد از دیدار با تراکتورسازی هم در تمرینات حاضر نمی‌شوند.

ورزش سه: آرش رضاوند درباره عدم تمرین بازیکنان سایپا طی سه روز اخیر اظهار کرد: بازیکنان بخاطر عدم حضور در بازی‌های لیگ برتر آسیب می‌بینند و جریمه می‌شوند ولی اگر اینطور نبود، حتی در مسابقه با تراکتورسازی هم شرکت نمی‌کردیم.

او ادامه داد: واقعا با این شرایطی که در تیم ما وجود دارد، نمی‌شود کار کرد و فکر و ذکر بازیکنان خراب است؛ هیچ‌کس هم رسیدگی نمی‌کند و ما نیز نمی‌توانیم در این شرایط تمرین کنیم؛ منتظر هستیم مسؤولی پیدا شود و در این شرایط حداقل حرف بزند ولی این اتفاق نیافتاده است؛ حتی وعده‌ای از سوی مدیران که دل بازیکن را خوش کند، به ما ندادند و این مسائل وجود دارد.

هافبک سایپا اضافه کرد: آقای حاتم و کادر فنی نیز به ما می‌گویند دیگر نمی‌توانیم به شما قولی بدهیم و حق هم دارند؛ آنها به ما گفتند که آنقدر باشگاه به ما بدقولی کرده که نمی‌توانیم به شما بازیکنان حرفی بزنیم.

رضاوند یادآور شد: بازیکن خارجی ما دیروز گفت غذا برای خوردن ندارم؛ علی آقا(دایی) به یک سری از بازیکنان پول داده تا در شب عید، کارشان راه بیافتد و برخی مراسم ازدواج بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه اگر مشکلات مالی حل نشود پس از بازی با تراکتورسازی هم تمرین نخواهند کرد، گفت: ما هیچ چیزی نداریم و نمی‌توانیم تمرین کنیم؛ ابتدای فصل یک دریافتی داشتیم و حساب کنید که ۷-۶ ماه است که فقط ۱۰ درصد از مبالغ قراردادمان را گرفتیم؛ تمام بازیکنان با احتساب متمم و قراردادهایشان، کلا ۳۰ درصد دریافتی در این فصل داشتند.

هافبک سایپا به دیدار تیمش مقابل الریان قطر اشاره کرد و افزود: جدا از مشکلاتی که وجود دارد، واقعا برابر الریان زحمت کشیدیم و دویدیم؛ خیلی خوب بازی کردیم ولی یک لحظه غفلت در دقیقه ۹۰ موجب شد شکست بخوریم؛ همه فکر می‌کردند سایپا با اختلاف بالا می‌بازد و حتی بازیکنان الریان گفتند تیم ایرانی ما را شوکه کرد و فکر نمی‌کردیم نتیجه اینطور شود؛ الریان بازیکنان بزرگی داشت، هزینه کرده و از امکانات خوبی برخوردار بود که مزد زیر ساخت و برنامه خوبی که داشت را گرفت.

رضاوند ادامه داد: هر روز در یک ورزشگاه تمرین می‌کردیم؛ زمین شماره ۲ آزادی، پژوهشگاه نفت، تهرانسر، زمین باشگاه و ... مکان‌هایی بوده که در این مدت به‌عنوان محل تمرین انتخاب کردند؛ فعلا شرایط اینطور است تا ببینیم مسؤولی می‌آید و جوابی به ما می‌دهد یا خیر.

او درخصوص استعفای درویش از مدیر عاملی باشگاه سایپا عنوان کرد: من در جریان این موضوع نیستم و مثل بقیه فقط آن را شنیدم ولی جایی ندیدم که این اتفاق افتاده باشد.

هافبک سایپا درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی مبنی بر تمرین کردن سایپا طی روزهای گذشته عنوان کرد: شاید ایشان اینطور گفته تا تیمش مقابل ما شُل بازی نکند؛ در صورتی که اصلا اینطور نیست؛ به دیگران کاری نداریم و به فکر شرایط خودمان هستیم؛ این حرف‌ها وجود دارد ولی شک نکنید با اینکه تمرین نکردیم، با تمام توان به مصاف تراکتورسازی می‌رویم و آنها کار راحتی مقابل ما ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تمرین بکنید نکنید فرق نداره تراکتور پارتون میکنه

    • ناشناس!

      چرا سایپا انقدر فقیر شده اینا که پراید پیزوری ۲۰ میلیون را در عرض چند ماه کردند۵۱ میلیون تومان !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج