۸۳۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

فلاح‌زاده: تا حالا هم به احترام دایی تمرین کردیم

حامد فلاح زاده گلر تیم فوتبال سایپا می گوید تا مشخص نشدن تکلیف بازیکنان، اعتصاب ادامه دار خواهد بود.

ورزش سه: حامد فلاح زاده گلر تیم فوتبال سایپا در مورد شرایط نابسامان این روزهای تیم توضیح داد: ما الان دو روز است در اعتصاب هستیم. شرایط مالی اصلا خوب نیست. من از سال های گذشته طلب دارم. از فصل ۹۴-۱۳۹۳؛ برای چهار ماه پیش چک دادند ولی پاس نشده است. من چک برج هشت دارم که پاس نشده و مربوط به سال ۹۳ است. شرایط مالی اصلا خوب نیست و تا حالا ۳۰ درصد پول گرفتیم.

وی در مورد اعتصاب دسته جمعی ادامه داد: این یک تصمیم جمعی بوده. بازیکنان تحت فشار هستند. قرار بود قبل از بازی های آسیایی این کار را بکنیم ولی چون بازی ما در آسیا به نوعی بازی ملی بود و همینطور به احترام آقای دایی این کار را نکردیم و وقتی بعد از این مسابقات هم دیدیم اتفاقی نیفتاد این تصمیم را گرفتیم.

فلاح زاده در پاسخ به این سوال که موضع دایی در این رابطه چه چیزی است، بیان کرد: تا الان هم در بیشتر مواقع فصل به خاطر آقای دایی تمرین کردیم. می دانم به چند تا بازیکنان شخصا از جیبش پول داده و هنوز نگرفته. از پارسال هم پول داده و هنوز نگرفته.

گلر تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه تا چه زمانی این شرایط ادامه خواهد داشت، توضیح داد: شرایط فعلا اینطوری است و همین روال را ادامه می دهیم تا ببینیم چه می شود. مردم باید بدانند که تیم وقتی نتیجه نمی گیرد، مسبب چه چیزهایی هستند. بازیکنان شرایط روحی لازم را ندارند و اگر نتیجه نمی گیریم به خاطر عدم تمرکز است.

فلاح زاده در مورد استعفای درویش مدیرعامل باشگاه سایپا عنوان کرد: من هم امروز شنیدم که استعفا دادند. ایشان مدیر توانمندی هستند ولی مانند پدر خانواده اگر نتوانید پول بیاورید شرایط دشوار می شود و بازیکنان هم نمی توانند شرایط خوبی داشته باشد.

سنگربان ۳۲ ساله تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه با این وصف چه سرنوشتی در انتظار بازی روز یکشنبه نارنجی پوشان برابر تراکتورسازی خواهد بود، اضافه کرد: یکشنبه بازی داریم و عملا تمرینی نداشتیم. فقط یک بازی در آسیا داشتیم و بعد هم یک جلسه ریکاوری. اگر شرایط مشخص نشود ما همچنان تمرین نمی کنیم تا ببینیم چه می شود. البته برای بازی کردن تابع قوانین هستیم.

در نهایت سوال آخر ما از فلاح زاده در مورد دلیل شکست برابر الریان با وجود شروع خوبی بود که نارنجی پوشان داشتند که او اینگونه پاسخ داد: وقتی بحث امکانات می شود اصلا قابل مقایسه با آنها نیستیم. ما یک زمین تمرینی نداریم. رفتیم آنجا دیدیم هشت کمپ تمرینی کنار هم دارند.

اگر شرایط خوبی داشتیم و از ما حمایت می شد می توانستیم بهتر خودمان را نشان دهیم وقتی شما در زمین خراب تمرین می کنید در زمین صاف نمی توانید نمایش خوبی داشته باشید چون بازی کردن در آن را بلد نیستید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افرین به شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج