۸۳۵۰۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شاکری: گلزنی من حاصل تلاش همه بازیکنان بود

مهاجم تیم پدیده شهرخودرو گفت: از تک‌تک بازیکنان که مرا در موقعیت گلزنی قرار دادند ممنونم، گلزنی من حاصل تلاش همه بازیکنان بود.

ایلنا: یونس شاکری در خصوص پیروزی تیمش در برابر سپیدرود رشت اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی را در پیش داریم اما وقتی جمعیت را در ورزشگاه دیدیم، مطمئن شدیم که برنده از زمین خارج خواهیم‌شد. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با ارائه یک بازی خوب در کنار بیش از ۲۰ هزار هوادار به سه امتیاز بازی دست یافتیم.

شاکری که با به ثمر رساندن ۲ گل، سهم ویژه‌ای در پیروزی تیمش داشت، تاکید کرد: باید از تک‌تک بازیکنان پدیده شهرخودرو تشکر کنم که من را در موقعیت گلزنی قرار دادند. این گل‌ها حاصل تلاش تک‌تک بازیکنان و کادرفنی بود که به نام من ثبت شد.

وی در خصوص جایگاه پدیده شهرخودرو در جدول رده‌بندی تصریح کرد: با کسب این پیروزی در جمع مدعیان لیگ باقی ماندیم. مطمئنم که در ادامه لیگ نیز شرایط خوب‌مان استمرار خواهدیافت و اجازه نمی‌دهیم که رقبا از ما پیشی بگیرند. موضوع مهم اما حضور گسترده هواداران در دیدارهای خانگی ست. به حضور یار دوازدهم نیاز مبرمی داریم و باید از این امتیاز تا پایان لیگ مثل بازی با سپیدرود بهره ببریم.

مهاجم پدیده شهرخودرو با اشاره به نبود امکانات و زیرساخت مناسب در مشهد گفت: واقعا بد است کلانشهری مثل مشهد و استانی مثل خراسان رضوی، حتی یک زمین تمرین مناسب و در حد و اندازه استاندارد نداشته‌باشد. امیدوارم این مشکل هم حل شود تا با خیال راحت بتوانیم روی مسائل فنی تمرکز کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج