جاباما
۸۳۵۰۴۵
۱۸ نظر
۵۰۰۰
۱۸ نظر
۵۰۰۰
پ

پاسخ برانکو به شایعه سرمربیگری تیم ملی

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: ما می‌خواستیم مقابل مسجدسلیمان پیروز شویم،‌اما زمین اجازه نمی‌داد که خوب بازی کنیم.

خبرگزاری فارس: برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: اولین بار است در این فصل به این شهر آمدیم. انتظار این بازی سخت را داشتیم. متاسفانه زمین امکان بازی خوب را به ما و حریف نداد.

*تماشاگران فرصت تماشای بازی زیبا را نداشتند

وی ادامه داد: شرایط بازی به گونه ای بود که تماشاگران فرصت دیدن بازی خوب را نداشتند. بازی امروز سخت و مشکل بود. ما مثل همه بازی های قبلی خودمان می خواستیم در این بازی برنده شویم چون بردن در هر بازی هدف نهایی ماست.

* سفرمان خسته کننده بود و یک امتیاز هم راضی کننده است

برانکو تاکید کرد: با شرایطی که درباره آن حرف زدم این یک امتیاز هم راضی کننده است. ما سفر خسته کننده ای به این شهر داشتیم و در این شرایط همین امتیاز هم ما را راضی می کند. برای حریف هم آرزوی ماندن و ثبات در لیگ را داریم اما ما به دنبال اهداف خودمان هستیم.

* هجومی بازی کردیم اما نبردیم

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: ما در هر بازی برای بردن و گل زدن به زمین می رویم اما برخی از مواقع امکان آن نیست چرا که حریف هم در طرف دیگر زمین قرار دارد. ما امروز با چند مهاجم بازی کردیم و تعویض‌های ما هم همگی بازیکنان هجومی بودند اما شرایط بازی به گونه ای بود که این بازی مساوی شد.

پاسخ برانکو به شایعه سرمربیگری تیم ملی

* در این زمین نمی‌شد که فوتبال بازی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در خصوص دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: در چنین زمینی نمی‌شود فوتبال بازی کرد. من نمی‌توانستم بشار رسن را زودتر در زمین بگذارم چون شرایط زمین اصلاً مساعد نبود. ما باید تیم را بالا می‌کشیدیم و به همین دلیل اسدی جوان را زودتر به زمین فرستادیم که او هجومی‌تر بازی کند.

* برای اولین بار بود که به مسجدسلیمان آمدم

وی در پاسخ به این سؤال که این تیم برای اولین‌بار نیست که به مسجدسلیمان آمده است، گفت: منظورم در ابتدای صحبت‌هایم این بود که خودم برای اولین‌بار به اینجا آمده‌ام و می‌دانم در ۱۵-۲۰ سال اخیر این تیم در لیگ برتر حضور نداشته است.

* در میانه زمین تسلط نداشتیم

خبرنگاری گفت قبول دارید پرسپولیس امروز در میانه زمین خوب کار نکرد که برانکو گفت: موافق هستم. چون در میانه زمین تسلط و برتری نداشتیم. ما خیلی دوئل‌ها را از دست دادیم و باید بهتر از این عمل می‌کردیم. البته بچه‌های مسجدسلیمان هم خوب کار کردند.

* به جز نوراللهی بقیه در میانه میدان خوب نبودند

وی در پاسخ به این سؤال که آیا منظورش از هافبک‌ها سروش رفیعی است، گفت: منظورم من فقط شخص سروش رفیعی نبود بلکه کل خط میانی را گفتم به جز نوراللهی از همه انتظار کیفیت بهتری داشتیم که در جنگ‌ها و پاس‌های آخر دقت بهتری انجام می‌داند.

*نفت مسجدسلیمان هم خصوصیت نفت آبادان را دارد

برانکو در خصوص تماشاگران نفت مسجدسلیمان گفت: به هواداران این تیم تبریک می‌گویم البته این خصوصیت استان خوزستان است و می‌بینید نفت آبادان هم تماشاگران پرشوری دارد. آنها از تیم‌شان حمایت خوبی می‌کنند.

* با کسی در مورد تیم ملی صحبت نکرد‌ه‌ام، اما هیچ‌کس از فردایش خبر ندارد

وی در خصوص اینکه شایعه شده قرار است در پایان فصل سرمربی تیم ملی شود، گفت: من با هیچکس صحبت نکرده‌ام و اصلاً نمی‌دانم دنبال چه کسی هستند به همین خاطر تمام تمرکزم روی پرسپولیس است البته اینکه فردا چه خواهد شد نمی‌دانم چون در کار ما هیچکس از فردایش خبر ندارد.

* انتخاب کامیابی‌نیا در دفاع آخرین بود

برانکو در خصوص حضور کامیابی‌نیا در خط دفاعی سرخ‌پوشان گفت: او بازیکن محکم و جنگنده‌ای است. همانطور که می‌دانید پنج بازیکن دفاعی ما مصدوم هستند. حسینی، خلیل‌زاده، انصاری، ماهینی و ربیع‌خواه آسیب دیده هستند و فکر می‌کنم بهترین انتخاب ما کامیابی‌نیا بود که به آن دست پیدا کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیم حرفه ایی را باش خسته بودیم مساوی کردیم.از قدی گفتند اتاق کج است براتکو ننیتواند بزقصد.

    • پرسپولیس قهرمان

      جون مادرت برو از پرسپولیس .لعنتی تو از دقیقه یک بازی داشتی وقت کشی میکردی بعد میگی هجومی بودیم؟؟خوزستانیا چکارت کردن که جلوشون مث یه بزدل بازی میکنی..کاش گورت رو گم کنی بری تیم ملی تا خار نشدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیخود کجا بره تیم ملی ؟میخوای تیم ملی و هم مثل اون موقع که سرمربی تیم ملی بود و ابروی ایران و برد نابود کنه ؟کاش میفرستادنش همون الهلال که حداقل تیم اونها رو به گند بکشه

      • بدون نام

        چقدر پرسپولیسی نما زیاد شده !!




        #خاله_زنک

    • بدون نام

      مگر تیم ملی املاکیه که دلال بازی شود

    • بدون نام

      می خوان بااون چمن هزارسال پیش بازی هم خوب انجام بشه بدبخت اون چمن که رنگ به رخ نداشت

    • بدون نام

      اما ما خبر داریم! اگه وارد عرصه ملی بشی گورتو میکنیم

    • آریو

      اخه این دلال به درد همون تیم لنگی ها میخوره که مثل خودشون بیشعوره و با زد و بند فقط مربیگری میکنه...

    • بابک‌قاسمی

      اقا برانکو از وقتی کیروش رفته انگیزه هات کم شده سروش کلا افتضاح معلوم‌نیست چرا فیکس شیری در حد تیم نیست بودیمیر وقتی میاد تیم ۱۰ نفره میشه ترابی هم گیج میزنه اینجوری فاصلمون با سپاهان بیشتر میشه بعد اردو قطر چرا همه دارن مصدوم میشن فکری بکن و همون پنجره بسته ها رو بزار تو زمین

    • ششتقلال

      حرف مفت هجومی بازی کردین یا بزن زیرش حیف نود دقیقه وقت که حروم تماشای گندبالتون شد ای کاش پنجره پرسپولیس بسته بود دیگه دق نمی کردیم کاربران عزیز خواهشا وقتتان رو با این بازیهای بزن زیرش حرام نکنین حال آدم بهم میخوره تیم بی برنامه نمیتونین دو مو قیت بسازن

    • بدون نام

      آقای برانکو شما درحد و اندازه پرسپولیس نیستی چه برسد تیم ملی، فکر نکن هواداران پرسپولیس علیه تیم ملی کردی برای اینکه جایگزین کیروش بشی، خیال باطل است، تو به تیم قشقائی باخت دادی، اگه پرسپولیس در این چند سال اخیر موفقیت داشته مدیون کیروش هستند بخاطر آماده کردن بازیکنان والگو برداری از نحوه عملکرد تیم ملی فوتبال ایران جناب کیروش بزرگ بود،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین

      • آریو

        احسنت..

    • هر چه برانکو بگه

      مامحکم وباعشق علاقه پشت تیممون هستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقایون الکی خودتون رو جانزنیدخواهشا مگه برانکو چشه وقتی بازی کن نداره چیکارکنه حالا فرض کن شماید پا نداری چطور میخوای راه بری.الکی خودتون رو زدین بجا پرسپولیسی ها برانکو رو خراب کنید کورخوندین

    • ملانصرالدین

      با دست پس با پا پیش!
      زیر آب کیروش را برای چی زدند؟
      آلان صبر می کنند که تیم حکومتی ضررنکنه.

    • Blue man

      تو کلی زیر آب کیروش رو زدی تا جاشو بگیری
      دیگه ناز کردنت چیه برانگو

    • بدون نام

      اگه جرات داره بیاد جای کی روش بنشینه مارموز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج