جاباما
۸۳۵۰۵۵
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

امید یوونتوس به سلطان هت‌تریک

توتواسپرت امیدوار است رونالدو نمایش سه سال قبل برابر وولفسبورگ را تکرار کند.

وبسایت نود: به نقل از آاس، بعد از آخرین قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فصل ۹۶-۱۹۹۵ و در ادامه ناکامی در ۵ فینال، به نظر می‌رسید رونالدو حلقه مفقوده بیانکونری در راه قهرمانی اروپا باشد.

به همین منظور یووه در تابستان دست به جیب شد و با پرداخت ۱۱۷ میلیون یورو در تابستان، قهرمان ۵ دوره این رقابت ها را به تورین آورد تا رونالدو، رهبر بانوی پیر در رسیدن به قله فوتبال اروپا باشد. اما بعد از شکست ۲-۰ مقابل اتلتیکومادرید در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی، تمام آرزوهای یوونتوس در آستانه برباد رفتن است.

اکنون یوونتوس باید در آلیانز تورین دو گل به ثمر برساند و دروازه خود را نیز بسته نگه دارد تا حداقل بازی به وقت های اضافه کشیده شود. با این حال رسانه های ایتالیایی با رجوع به آمار رونالدو در رقابت های لیگ قهرمانان و البته آمار خوب او با پیراهن رئال برابر اتلتیکو، امیدوارند که بازی تورین حتی در همان ۹۰ دقیقه به پایان برسد.

توتواسپرت با تیتری به شانس های یوونتوس برای بازگشت به جریان رقابت ها پرداخته است:

یووه؟ جبران شکست ۲-۰؟ کریستیانو آن را انجام داده است.

حق با توتواسپرت است. رئال مادرید بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی فصل ۱۶-۲۰۱۵ را در آلمان با نتیجه ۲-۰ به وولفسبورگ واگذار کرد اما در بازی برگشت رونالدو هت‌تریک کرد تا رئال با پیروزی ۳-۰، راهی نیمه نهایی شود.

آمار فوق ستاره پرتغالی در این رقابت ها نیز دلیلی برای امیدواری است. در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رونالدو در ۳۴ مسابقه توانسته بیشتر از یک بار گلزنی کند. (شامل ۲۷ دبل، ۶ هت‌تریک و یک پوکر برابر مالمو)

در برابر اتلتیکومادرید، رونالدو در ۳۲ مسابقه ۲۲ گل به ثمر رسانده است؛ از جمله ۳ هت‌تریک و یک دبل. یکی از همین هت‌تریک ها از قضا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ثبت شده است؛ دیدار دور رفت مرحله نیمه نهایی فصل ۱۷-۲۰۱۶ که طی آن رئال با سه گل رونالدو به پیروزی ۳-۰ رسید.

با این حال، اتلتیکو تحت هدایت دیگو سیمئونه هرگز بعد از پیروزی در بازی رفت یکی از مراحل لیگ قهرمانان از گردونه رقابت ها کنار نرفته و یوونتوس نیز هرگز نتوانسته شکست ۲-۰ در بازی رفت را (چه خانگی و چه بیرون از خانه) جبران کند. رونالدو برای نگه داشتن یوونتوس در رقابت ها، باید در روز ۱۳ مارچ بخشی از تاریخ را رقم بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعیدDt

      یه ضربل مثل قدیمی میگه یه شیر بین دوروباه ماته الان رونالدو تک تنها چکار کنه یووه فقط رونالدو ودیبالا روداره بقیه بازیکناشون بین المللی نیستن وفقط درحد لیگ خسته کننده خودشونن

    • بدون نام

      همین الان مسی حتریک کرد مقابل سویا . پنالدو از این عرضها نداره بازیو برگردنه مثل پادشاه مسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف مفت نزن رونالدو همونیه که جلو بایرن ویووه و اتلتیکو هتریک کرد و رئال مادرید روقهرمان کرد سویا ولوانته هم برامسی

    • تاآاااااجیم

      رونالدو بازیکن بزرگی هست درست توقع ازش هست درست ولی دیگه نه تااین حد بنده خدارا اینقدر تحت فشارقرار ندید. رونالدو ادمه وروبات نیست بنده خدا یه کم انصاف هم جیزخوبیه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رونالدو دیگه پیر شده افت کرده . رونالدو فقط با رئال تونست افتخاراتشو کسب کنه در اصل تو افتخارات رونالدو راموس مارسلو کروس اوسانسیو هم سهم دارن

    • بدون نام

      بر میگرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پنالدو ب گرد پای مسی هم نمیرسه

    • بدون نام

      هرکی پنالدو رو قبول داره مشخصه دانش فوتبالی نداره

      پاسخ ها

      • AMIR.BIBAK

        باشه داداش تو دانای فوتبال برادر من اون کسی که توانایی رونالدو رو زیر سوال ببره هیچی از فوتبال حالیش نیس دقیقا مسی چکار کرده که رونالدو نتونسته بکنه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج