جاباما
۸۳۵۱۰۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

غیبت راموس؛ ناکامی دوباره در انتظار کهکشانی‌ها؟

سرخیو راموس بازی یکشنبه رئال را به علت محرومیت از دست داده است.

وبسایت نود: به نقل از آاس، رئال مادرید یکشنبه شب در حالی مهمان لوانته خواهد بود که سرخیو راموس، کاپیتان خود را به دنبال اخراج در بازی مقابل ژیرونا، در اختیار نخواهد داشت. تجربه این فصل نشان داده که رئال همواره در نبود راموس به مشکل خورده است.

ال‌کاپیتان در این فصل از رقابت ها ۴ بازی رئال را از دست داده و کهکشانی ها ۳ مسابقه از این ۴ دیدار را باخته اند؛ دو بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر زسکامسکو با نتایج ۱-۰ و ۳-۰ و همچنین شکست ۱-۰ مقابل لگانس در کوپا دل‌ری. در این ۴ بازی، رئال تنها یک بار طعم پیروزی را چشیده که آن نیز در کوپا دل‌ری و مقابل تیم گمنام ملیا (۶-۱) بوده است.

راموس بازی روز یکشنبه را به علت محرومیت از دست داده تا سانتیاگو سولاری با چالشی جدی در بخش تدافعی تیمش رو به رو شود، آن هم در شرایطی که اوضاع رئال در عقب زمین تعریفی ندارد و رئال در ۲۴ بازی لالیگا ۲۹ گل دریافت کرده است.

همانند بنزما، راموس نیز در اکثر بازی های رئال در این فصل حاضر بوده و در ۳۷ بازی از ۴۱ بازی فصل رئال (۹۰ درصد) به میدان رفته است. از منظر دقایق بازی، هیچ بازیکنی در رئال به آمار ۳۲۱۲ دقیقه راموس نرسیده است. راموس نفر اول لیست لوپتگی بود و نقش او با تغییر مربی و آمدن سولاری هیچ تغییری نکرده است. او همچنین با به ثمر رساندن ۱۱ گل در این ۳۷ مسابقه، سومین گلزن برتر فصل رئال بعد از بنزما (۱۹) و بیل (۱۲) محسوب می‌شود.

سولاری باید در دیدار برابر لوانته راهی برای خط دفاعی بدون راموس پیدا کند. البته او برای بازی ال‌کلاسیکوی حذفی به ترکیب رئال بازخواهد گشت. بازی بعدی راموس در لالیگا نیز برابر بارسلونا خواهد بود و او در صورت دریافت یک کارت زرد (راموس در ۴۲ بازی برابر بارسا ۱۷ کارت زرد دریافت کرده است!) مسابقه برابر وایادولید را هم از دست خواهد داد. راموس بازی برگشت مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان را نیز به دلیل مشابه از دست داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج