۸۳۵۱۶۷
۱۵ نظر
۵۰۱۱
۱۵ نظر
۵۰۱۱
پ

فروش مدرک دانشگاهی، تحویل در محل!

روزنامه «همدلی» درباره فروش مدارک دانشگاهی گزارشی منتشر کرده است.

روزنامه «همدلی» درباره فروش مدارک دانشگاهی گزارشی منتشر کرده است.

رویای یک شبه دکتر شدن، یک شبه مهندس شدن و یک شبه آن شوی که تا حالا نبودی، برای برخی از مردم که از تمکن مالی برخوردارند، دیگر رویا نیست و جامه واقعیت به تن کرده است. چندی است که آگهی‌هایی با مضمون «فروش مدرک قابل استعلام و تایید» حتی با نمره دلخواه در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت فراوان به چشم می‌خورد.

فروش مدرک دانشگاهی، تحویل در محل!

به غیر از شبکه‌های اجتماعی در برخی از خیابان‌های پایتخت نیز افرادی با این هدف پرسه می‌زنند و روزانه در گوش بسیاری از رهگذران کسب مدرک دانشگاهی با کمترین زمان آن هم با قیمت‌های نجومی زمزمه می‌کنند. مدارکی که به گفته آنان مو لای درزش نمی‌رود و حتی در صورت استعلام صحت آن قابل تایید است.

خیابان انقلاب بیخ گوش دانشگاه تهران، یکی از پاتوق‌های این افراد است. آنان مانند شبح از کنارت رد می‌شوند و در همان چند ثانیه زمان، نوع مدرک و قیمت‌ها را در گوش‌ات زمزمه می‌کنند و منتظر عکس‌العمل‌ات می‌نشینند که طالب هستی یا بی‌تفاوت از کنارشان رد می‌شوید.

جوان فروشنده می گوید: «اگر خریدار واقعی هستی به اتفاق هم به کوچه خلوتی برویم که بتوانیم راحت‌تر مذاکره کنیم». از این که با جلب اعتماد جوان فروشنده مدرک، از فیلترش با موفقیت عبور کرده بودم با خوشحالی دنبال اش خود را به یکی از کوچه‌های فرعی خیابان نقلاب رساندم. فروشنده بدون فوت زمان منوی رشته‌ها را که با خط کج و معوجی بر یک برگ دفتر نقاشی نوشته شده بود به من نشان داد. لیست بلند بالایی که از شاخ مار تا جان آدمیزاد در آن جا داده بودند. از رشته های فنی مهندسی گرفته تا رشته های حسابداری و مدیریتی، حتی برخی رشته های پیراپزشکی، قیمت‌ها با توجه به رتبه دانشگاه متفاوت بود.

فقط شما به جای 4 سال 20 روز کاری مدرک تحصیلی درخواستی خود را دریافت می‌کنید، شهر،رشته و دانشگاه را هم خودتان می‌توانید انتخاب کنید! قیمت لیسانس دانشگاه آزاد را تا 10 اسفند امسال 5 میلیون تومان و تا همین تاریخ مدرک لیسانس دانشگاه دولتی را 8 میلیون تومان است!

مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌هایی مانند آی تی، مدیریت، حسابداری، روانشناسی، مترجمی زبان انگلیسی، مدیریت کسب و کار، حقوق و... را طی چند روز با قیمت مناسب صادر می کنند و در محل تحویل می دهد. کلاس درس و امتحانی نیز وجود ندارد، فقط شما با پرداخت مبلغ مشخصی و و ارسال تصویر اسکن شده کارت ملی، شناسنامه و یک قطعه عکس کمتر از سه هفته لیسانس می‌گیرید.

بدون تردید دیر یا زود پیامدهای منفی «مدارک یک شبه» یقه کل جامعه را خواهد گرفت و ما در چند سال آینده با نسلی روبه‌رو هستیم که با مدارک دانشگاهی «دهن پر کن» و «بدون بنیه علمی» به مقام و منصبی در مدیریت کشور می‌رسند که ضمن این که استحقاق آن جایگاه و کارآمدی لازم در پست اشغال شده توسط آنان را ندارند، بلکه مضر و صدمه زننده هم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا چند سال دیگه همین مجلس مگه فکر کردی مهندس دکترن همه از دم بیسواد با جرأت میگم.....مگه نمیبینید مملکت به گا رفت....همینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دانشگاه آزاد
        دانشگاه غیر انتفاعی
        دانشگاه علمی کاربردی
        دانشگاه پیام نور
        دانشگاه دولتی

        همگی مدرک میفروشند

        با مبلغی چند میلیونی میشه یک شبه دکتر شد

    • بدون نام

      مخصوص مسئولین

    • بدون نام

      مسعولین کشورهم مدرک شون این جوریه بخاطر همین ماهمیشه عقبیم

    • بی سواد

      شما حالا ممتوجه شدید سالهاست که توی این مملکت مدرک تحصیلی خرید وفروش می شود . وقتی شرط نمایندگی مجللس کارشناسی ارشد باشد هزیته چند میلیون برای خرید مدرک قابلی ندارد

    • ناشناس

      یاد قضیه کردان و خیلی از نماینده ها و مسئولین کشور افتادم که با همین مدارک قلابی، همچنان بر خر مراد سوارند و کسی هم جرات ندارد که بهشان بگوید بالای چشمتان ابروست!!!!!!!!!! به نگارنده هم می گویم که مطمئن باشید تنها مشتریان این بازار گرم فقط و فقط همین مسئولین هستند و بس.

    • بدون نام

      خوب مدرک گرفتیم چه بدرد میخورد باید بری اخرش اسنپ کارکنی .

    • بدون نام

      فاتحمه صلوات ، بیچاره شدیم رفت

    • بدون نام

      هردم از این باغ بری میرسد

      پاسخ ها

      • حبیب

        جالب است
        در کتاب درس ادبیات شعر زیبایی بود از حکیم بزرگ سعدی!
        نابرده رنج گنج میسر نمیشود
        مزدا آن گرفت جان برادر که کار کرد!!!
        این افکار بلند حکیمانه امروزه بی معنی شده،یا ما راه را اشتباه رفتیم!!
        بمناسبت روز مهندس دوستان و آشنایان تبریک گفتند!!
        مانده ام پنج سال طول کشید از سال۵۱ تا۵۶ تا با مطالعه وپژوهش وتحقیق وسخت گیری استادان با معدل ۱۴/۵ فارغ التحصیل و۳۶سال هم دررشته مکانیک کار کردم.
        اگر رفته بودم دنبال کاسبی وکسب وکار....حالا شرمنده خانواده نبودم!!
        بیخود نیست غربی ها نخبه ها را مانند آهن ربا جذب،،در پیتی ها اینجا مدیر ومسول وووومیشوند،همگی هم دکتر،نگو که خریدنی شده تحویل فوری!!!!
        قیچ نفرمایید عزیز

    • بدون نام

      بله...نمایندگان و مسئولین محترم بیشتر از شما از این دست کاسبی ها خبر دارند...طرف تو انگلستان درس خونده...الفبای انگلیسی هم بلد نیست...

    • منوچهر

      شاید این پست هم به نوعی تبلیغات باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولش این حرفارو.کی یارانه رو میریزن کم پولم

    • شاسوار

      خواهان مدرک لیسانس عمران هستم چه کار کنم

    • rezazk

      سلام مدرکش قابل استفاده است یا فقط میخواهید پول بگیرید مدرک لیسانس یا فوق لیسانس نرم افزار کامپیوتر بخوام قیمتشان چقدر هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج