۸۳۵۱۹۷
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

نظر محرمی در مورد بازیکنان جدید پرسپولیس

کاپیتان اسبق پرسپولیس ضمن انتقاد از عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس گفت: اگر قرار بود بودیمیر هم نیمکت نشین شود چرا او را آوردند. گادوین منشا می‌توانست مفیدتر از او باشد.

خبرگزاری مهر: مجتبی محرمی درخصوص تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش نگذاشت. در دقایقی از بازی تاکتیک این تیم طوری بود که برای نباختن تلاش می کرد. پرسپولیس باید در تمام بازی هایش برای بردن تلاش کند تا بتواند موفق ظاهر شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس تصریح کرد: شاید با انتقادم برخی آقایان ناراحت شوند اما من باید حقیقت را بگویم. بازیکنان جدید پرسپولیس نظیر مهدی ترابی و سروش رفیعی به هیچ وجه خوب نبوده اند. آنها باید زودتر از اینها به هماهنگی لازم می رسیدند تا بتوانند موفقیت های خود را تکرار کنند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در ادامه افزود: به نظرم مهدی شیری بین تمام بازیکنان جدید بهتر از بقیه بوده است. او خودش را خیلی خوب با سایر بازیکنان هماهنگ کرده است. یکی از مدافعان خوب و کم حاشیه ای است که باید روند پیشرفت خود را ادامه دهد.

محرمی درباره عدم گلزنی ماریو بودیمیر و نیمکت نشینی مهاجم کروات پرسپولیس در بازی با نفت مسجدسلیمان نیز اظهار داشت: اگر قرار بود ماریو بودیمیر دلار بگیرد و روی نیمکت بنشیند بهتر بود گادوین منشا را که یک سال با تیم بود نگه می داشتند. او هم روی نیمکت می توانست بنشیند و شاید به خاطر شناختی که از تیم داشت می توانست مفیدتر از بودیمیر هم باشد.

وی درباره اینکه پرسپولیس با این تساوی نتوانست با سایر مدعیان فاصله خودش را حفظ کند اظهار داشت: پرسپولیس می تواند بهتر از اینها عمل کند اما این دلیل نمی شود فکر کنیم حالا دیگر پرسپولیس ا ز رقبایش عقب افتاده است. این تیم ساختار خوبی پیدا کرده است و می تواند همچنان در هرسه جام مدعی قهرمانی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو بازی نفت و لنگ ،داوری و وزارت کثیف ورزش باز خودشونو نشون دادن،،،،اون پنالتی ک باید گرفته میشد ولی داورلنگی نگرفت هیــــــچ،،ولی خدا وکیلی اون موقعیتی ک داشت میرفت تک ب تک بش ر چجوری افساید گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کم کمش ی دفاع لنگ دو متر از بازیکن نفت عقبتر بود،یا افسایدآ فرق کردن،یا هم اینک تلویزیون ما اونجوری نشون میده،،داورم ک اصلا لنگی نبود وزیر ورزشم ک اصلا لگن نیس هوا هم ک خوبه ما چقد خوشبختیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ابلح توسه تابازی اخیر پرسپولیس از داوری متضرر شده وهیچ گونه سودی نبرده با زی دیروز هم نه پنالتی بود اون افساید هم بازیکن ما توپ رو گرفت یعنی اگه افساید هم نمیگرفت توپ رو گرفتن ازش اب یخ بدم خدمتت

      • بدون نام

        اره جون عمه ی قشنگت اون پنالتی نبود افسایدم نمیگرفتن بازیکن شما توپ ر میگرفت
        خخخخخ برو لنگی برووووووو مشقاتو بنویس اخر فصل مردود نشی بچه جون.،دیگ برا همه ثابت شدس ک وزیر کثیف همه تیمهای لیگ ر قربانی لنگ مافیا کرده

      • ج

        سوزش تو از چیز دیگه وجای دیگه است بااین نظردادنهاهم درمان نمیشه چون چزغاله شدی از ریختن آب وپمادهم کاری ساخته نیست پس بهتره بسوزی ودردبکشی وازناراحتی............

      • بدون نام

        دوستهای عزیز چرا ماه باهم ناراحتی میکنیم
        بند خدا ها اونها سورا ماشین های میلیاردد
        میشن اونها لذت پولشون میبرند بد ماها بجون هم دیکه میبریم

    • آبی دل

      هروقت گفتن گردی تومیتونی برگردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج