۸۳۵۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ماساژ دهيد، بي‌اشتها شويد، لاغر شويد

لاغري با تكنيك ژاپني‌

يكي از شيوه‌هاي كاربردي و موثر در كاهش اشتها استفاده از تكنيك‌هاي ماساژ ژاپني است. اين تكنيك كه به سادگي قابل يادگيري است از ديدگاه درمانگران به كاهش ميزان اشتها كمك كرده و به اين ترتيب مانع از مصرف بيش از حد مواد‌غذايي در افراد علاقه‌مند به كاهش وزن مي‌شود.

لاغري با تكنيك ژاپني‌

لاغري با تكنيك ژاپني‌

فردي كه تمايل دارد ميزان غذاي كمتري در وعده‌هاي غذايي به‌ويژه وعده غذايي ناهار و شام بخورد و اشتهايش را كنترل كند بايد هنگام نزديك شدن زمان خوردن غذا يك لقمه كوچك از غذا را ميل كند تا به اين ترتيب اشتهاي خود را تحريك كند سپس بلافاصله از قسمت بيروني غضروف گوش، بالاترين نقطه نرمه گوش را ميان ۲ انگشت شست و سبابه گرفته و اين نقطه را به‌مدت ۳۰ ثانيه فشار دهد و ۳۰ ثانيه رها كند. دقت كنيد ميزان فشار نبايد به‌گونه‌اي باشد كه موجب آزار و صدمه رسيدن به گوش شود. بنابراين با تكرار اين تكنيك به‌مدت ۳ تا ۴دقيقه، فرد مابقي غذايش را ميل كند. به اين ترتيب او اشتهاي كمتري نسبت به قبل خواهد داشت و ميزان كمتري غذا مصرف خواهد كرد. به گفته درمانگران با ادامه اين روند به‌مدت ۲۰ روز خواهيد ديد كه ميزان مصرف غذا توسط فرد خودبه‌خود كاهش خواهد يافت و با تكرار اين تكنيك اين مسئله در فرد نهادينه مي‌شود زيرا گنجايش و حجم معده وي به مرور كوچك شده و تمايل فرد را براي مصرف بيش از حد غذا كاهش مي‌دهد. در طب سوزني چين نيز چنين تكنيكي براي كاهش اشتهاي افراد چاق و خوش اشتها صورت مي‌گيرد.

در اين روش درمانگر طب سوزني با زدن سوزن به نقطه مورد نظر به كاهش وزن بيمار و كاهش اشتهاي او كمك مي‌كند. علاوه بر اين او دانه‌هاي گياهي را روي نقطه مربوطه در گوش قرار مي‌دهد تا بيمار پيش از صرف غذا اين نقطه را با ماسا‍‍ژ تحريك كند و به اين ترتيب با كاهش اشتها تمايل كمتري نسبت به غذا داشته باشد. براي اين منظور كافي است نيم ساعت قبل از صرف غذا نقطه مورد نظر را تحريك كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه جالب!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج