جاباما
۸۳۸۳۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اولین نسل تایرهای ضد گلوله +عکس

اولین خودرویی که این لاستیک‌ها در آن بکار رفته است، Sportsman WV۸۵۰ H.O. ATV نام دارد. در ادامه مطلب جزییات بیشتر در باره لاستیک‌های ترین‌آرمور را مشاهده خواهید کرد.

نامه نیوز: بر اساس گفته‌های پلاریس، لاستیک‌های ترین‌آرمور (TerrainArmor) می‌توانند پس از ضربه‌ی مستقیمِ گلوله‌های ساچمه‌ای کالیبر ۵۰، همچنان ۵۶۳ کیلومتر به راه خود ادامه‌دهند. آنها همچنین می‌توانند ۱۶۱۰ کیلومتر بعد از عبور از روی میخِ راه‌آهن ادامه‌ی مسیر دهند. طراحی داخلی لاستیک‌ها به صورت مش بوده و با اینکه وزن خودرو را تحمل می‌کنند، همچنان برای جذب ضربه‌ها به اندازه‌ی کافی انعطاف‌پذیر هستند. لاستیک لایه‌ی بیرونی مانند لاستیک‌های رایج بوده بنابراین طرح‌های مختلف متناسب با نوع کاربری می‌تواند انتخاب شود.

اولین نسل تایرهای ضد گلوله +عکس

علاوه‌ بر اینکه لاستیک‌های ترین‌آرمور نیازی به تنظیم باد ندارند، آنها دوام بیشتری نیز دارند چراکه تنها لاستیک بیرونی نیاز به تعویض دارد. بر اساس ادعای پولاریس آنها همچنین رانندگی را راحت‌تر و کم‌صداتر می‌کنند. خودرو Sportsman WV۸۵۰ H.O پولاریس با قیمت ۱۴,۹۹۹ دلار در تعداد بسیار محدود به فروش می‌رسد. رانندگانی که قصد استفاده از لاستیک‌های بدون هوا را در خودروی خود دارند باید کمی بیشتر منتظر بمانند. میچلن مرح مفهومی لاستیک بدون هوا را بنام « Tweel» در سال ۲۰۰۵ معرفی کرد و هم بریدجستون و هانکوک نیز نسخه‌های طرح مفهومی خود را ارائه داده‌اند.

اولین نسل تایرهای ضد گلوله +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج