جاباما
۸۴۰۸۵۱
۱۴ نظر
۵۱۲۱
۱۴ نظر
۵۱۲۱
پ

کایلی جنر ۲۱ ساله، جوان‌ترین میلیاردر خودساخته دنیا

اواسط ماه نوامبر کایلی جنر سری به یک فروشگاه بزرگ در منطقه‌ای شلوغ زد و همین امر شروع نقطه عطف مهمی در زندگی او بود.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: اواسط ماه نوامبر کایلی جنر سری به یک فروشگاه بزرگ در منطقه‌ای شلوغ زد و همین امر شروع نقطه عطف مهمی در زندگی او بود. چرا که در سه سال گذشته محصولات آرایشی کایلی جنر بیشتر به‌صورت آنلاین فروخته می‌شد و قسمتی از این محصولات را نیز در فروشگاه‌ها شاهد بودیم. اما کایلی جنر برای افزایش فروش محصولات خود قرارداد اختصاصی برای توزیع لوازم آرایشی برند کایلی با مجموعه خرده‌فروشی آلتا بست.

همین امر باعث شد تا پای لوازم آرایشی کایلی به بیشتر از هزار شعبه از فروشگاه‌های آلتا باز شود و رژ‌لب مایع و مات کایلی به همراه خط لب این برند با قیمتی ۲۹ دلاری در بیشتر از هزار شعبه از فروشگاه‌های آلتا به فروش برسد.

شخص کایلی جنر نیز در شعبه خیابان ریچموند فروشگاه آلتا حاضر شد و در این مکان به مشتریان خوش‌آمد گفت و رژلب‌های خریداری شده توسط مشتریان را امضا می‌کرد و با هواداران و مشتری‌ها عکس سلفی می‌انداخت.

کایلی جنر ۲۱ ساله، جوان‌ترین میلیاردر خودساخته دنیا

این تغییر سیاست در فروش محصولات آرایشی برند آرایشی کایلی باعث شد تا در عرض تنها ۶ هفته، چیزی حدود ۵۴.۵ میلیون دلار از این محصولات در فروشگاه‌های آلتا به‌فروش برسد. کایلی جنر در این زمینه گفت: به چند فروشگاه آلتا سری زدم و مثل گذشته فعالیت‌های تبلیغاتی برند آرایشی کایلی را در شبکه‌های اجتماعی انجام دادم و همین کار‌ها باعث شد تا فروش محصولات این برند افزایش چشمگیری پیدا کند.

به لطف همکاری با فروشگاه‌های آلتا، درآمد برند آرایشی کایلی حدود ۹ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرد و به میزان ۳۶۰ میلیون دلار بیشتر شد. همین امر باعث شد تا کارشناسان پایگاه خبری فوربز با یک حساب سرانگشتی به این نتیجه برسند که در حال حاضر شرکت آرایشی کایلی دست‌کم ۹۰۰ میلیون دلار ارزش دارد و تمامی این سرمایه نیز در اختیار شخص کایلی جنر است.

با توجه به سودی که کایلی از این سرمایه بدست می‌آورد می‌توان کایلی ۲۱ ساله را میلیاردر خطاب کرد که ثروتش از مرز یک میلیارد دلار نیز گذشته است. این عدد و رقم‌ها از دستاورد دیگری نیز برای کایلی جنر حکایت دارد چرا که تاکنون هیچ فردی در سن و سال کایلی به ثروت میلیارد دلاری خودساخته دست پیدا نکرده است و اگر نگاهی به درآمد جوان‌های ثروتمند و زمان رسیدن آن‌ها به ثروت داشته باشید متوجه خواهید شد که مارک زاکربرگ نیز در ۲۳ سالگی میلیاردر شد و از این لحاظ کایلی جنر حدود ۲ سال زودتر از او میلیاردر شده است.

کایلی جنر که در حال حاضر جوان‌ترین میلیاردر دنیا به‌حساب می‌آید در صحبت‌هایی گفت: انتظار رسیدن به چنین ثروتی را نداشتم و آینده را پیش‌بینی نمی‌کردم. اما از اینکه به‌عنوان جوان‌ترین میلیاردر دنیا شناخته می‌شوم بسیار خرسندم. کایلی در ادامه صحبت‌های خود قدرت شبکه‌های اجتماعی را نیز در افزایش فروش محصولات برند آرایشی کایلی بی‌تاثیر ندانست.

کایلی جنر ۲۱ ساله، جوان‌ترین میلیاردر خودساخته دنیا

جالب است بدانید خط تولید محصولات آرایشی کایلی عمر زیادی ندارد و در سال ۲۰۱۵ این محصولات راهی بازار شدند. تنها ۷ نفر دائم و ۵ نفر نیمه‌وقت برای آماده‌سازی محصولات برند کایلی کار می‌کنند و تولید و بسته‌بندی این محصولات آرایشی به شرکت سید بیوتی (Seed Beauty)، واگذار شده است. این شرکت در نزدیکی اکسنارد در کالیفرنیا واقع است و فروش محصولات آرایشی کایلی نیز به فروشگاه آنلاین شاپی‌فای (Shopify)، واگذار شده است.

رسیدگی به کار‌های مالی به عهده کریس، مادر کایلی است و بابت انجام این کار‌ها حدود ۱۰ درصد از سود به مادر کایلی تعلق می‌گیرد. بیشتر بازاریابی محصولات برند آرایشی کایلی از طریق شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و کایلی جنر به لطف دنبال‌کننده‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی دارد، تبلیغات لازم را برای محصولات آرایشی برند خودش انجام می‌دهد.

کایلی محصولات جدید خود را در شبکه‌های اجتماعی به هواداران به اشتراک می‌گذارد و کاربران در شبکه‌های اجتماعی این محصولات را نقد و بررسی می‌کنند و با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. جالب است بدانید کایلی جنر در اسنپ‌چت، فیس‌بوک و توییتر چیزی بیشتر از ۱۷۵ میلیون دنبال‌کننده دارد.

اگر خبر‌های کایلی جنر را دنبال کرده باشید حتماً در جریان هستید که فروش آنلاین محصولات برند آرایشی کایلی با استقبال زیادی روبرو شد و زمانی هم که محصولات آرایشی این برند در فروشگاه‌های آلتا در ۵۰ ایالت آمریکا آغاز شد، خریداران به این فروشگاه‌ها هجوم بردند. تمامی محصولات آرایشی که کایلی جنر برای اولین بار به‌صورت آنلاین نسبت به فروش آن‌ها اقدام کرد در عرض کمتر از یک دقیقه به فروش رسیدند. این اتفاق در خصوص فروش محصولات آرایشی کایلی در فروشگاه‌های آلتا نیز تکرار شد و موجودی بیشتر این فروشگا‌ه‌ها در عرض کمتر از چند ساعت به پایان رسید. در همین زمینه تارا سیمون، یکی از مدیران ارشد فروشگاه‌های زنجیره‌ای آلتا مدعی شد واحد فروش و بازاریابی این فروشگاه‌ها اصلاً انتظار نداشت محصولات کایلی با استقبال زیاد مشتریان روبرو شود.

کایلی جنر ۲۱ ساله، جوان‌ترین میلیاردر خودساخته دنیا

انصافاً هم باید گفت: جای محصولات برند آرایشی کایلی در فروشگاه‌های الترا خالی بود چرا که این برند پیش از این لوازم آرایشی نسبتاً گران‌قیمت‌تری مانند MAC را به فروش می‌رساند. این فروشگا‌ه‌ها محصولات ارزان‌قیمت‌تری نیز مانند برند Nyx را می‌فروشند و جای خالی محصولات آرایشی خوش‌قیمتی مانند لوازم آرایشی کایلی جنر در سبد کالای فروشگاه الترا کاملاً احساس می‌شد.

در این بین کارشناسان متخصص در امر فروش لوازم آرایش نیز بر این باور هستند برند آرایشی کایلی مشتری‌های جوان‌تری را روانه فروشگاه‌های آلتا کرده است. از طرف دیگر دختران نوجوانی که به دلیل نداشتن کارت اعتباری نمی‌توانستند لوازم آرایش کایلی را آنلاین خریداری کنند اکنون از فروشگا‌ه‌های الترا به‌راحتی می‌توانند محصولات آرایشی دلخواه خود را از برند کایلی خریداری نمایند. به این نکته نیز باید اشاره کرد که به‌رغم پیشرفت فناوری، هنوز هم مشتریان زیادی هستند که ترجیح می‌دهند لوازم آرایش خود را از فروشگا‌ه‌ها خریداری کنند و حضور محصولات ارایشی کایلی جنر در فروشگا‌ه‌های آلتا این فرصت را برای این دسته از خریداران فراهم کرده است.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای الترا در تمامی ایالت‌های آمریکا شعبده دارند و این فروشگاه‌ها به میزان قابل قبولی در نواحی مرکزی آمریکا متمرکز شده‌اند، در نتیجه تنها نوجوانان از طریق این فروشگاه‌ها به محصولات برند کایلی جنر دسترسی ندارند و بانوان جوان و بزرگسال نیز از این محصولات بهره‌مند می‌شوند.

فروش لوازم آرایشی کایلی برای فروشگاه‌های آلتا نیز فایده‌های زیادی دارد چرا که فروش محصولی برا برعهده گرفته که نیازی به تبلیغات ندارد و تاکنون آلتا هیچ هزینه‌ای برای تبلیغات سنتی محصولات ارایشی کایلی انجام نداده است. به گفته تارا سیمون، کایلی جنر تنها در اسنپ‌چت بیشتر از ۳۰ میلیون دنبال‌کننده دارد و همین تعداد برای بازاریابی و فروش چشمگیر محصولات برند کایلی جنر کفایت می‌کند.

شانن کایون (Shannon Coyne) یکی از کارشناسان مؤسسه آماری بی. ام. اُو، نیز مدعی است کالی جنر به این نتیجه رسید که در کنار بازار آنلاین نباید بازار آفلاین و سنتی را از دست بدهد و به همین منظور نیز به فکر همکاری با فروشگاه‌های سنتی لوازم آرایش افتاد.

ناگفته نماند برند آرایشی کایلی در همین چند سالی که از افتتاح آن می‌گذرد فراز و فرود‌های زیادی را شاهد بوده است. این برند از صفر به ۳۰۷ میلیون دلار سودآوری در اولین سال افتتاح رسید، اما در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۷ سودآوری بیشتری را در این برند شاهد نبودیم و حتی اضافه کردن بیشتر از ۳۰ محصول در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به خط تولید لوازم آرایشی کایلی نیز باعث افزایش چشمگیر سودآوری این برند نشد.

جالب است بدانید فروشگاه‌های زنجیره‌ای آلتا، سابقه خوبی در همکاری با برند‌های آرایشی تازه‌تاسیس دارند و پیش از این نیز برند آرایشی آی. تی (IT Cosmetics)، که در سال ۲۰۱۰ توسط جیمی کرن لیما (Jamie Kern Lima) راه‌اندازی شده بود برای فروش بیشتر با فروشگاه‌های آلتا در سال ۲۰۱۲ همکاری کرد و سریعاً شاهد افزایش فروش محصولات این برند بودیم. در سال ۲۰۱۷ فروش محصولات این برند به ۱۱۷ میلیون دلار رسید و یک سال بعد برند نام‌آشنای لورئال توانست برند آرایشی آی. تی را با قیمت گزاف ۱.۲ میلیارد دلار خریداری کند.

کایلی جنر ۲۱ ساله، جوان‌ترین میلیاردر خودساخته دنیا

با این حساب با توجه به افزایش فروش و سودآوری محصولات برند آرایشی کایلی، از هم‌اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر فروش این برند به گوش می‌رسد، اما کایلی جنر تأکید زیادی دارد که برند ارایشی خودش را هرگز به‌فروش نمی‌رساند. در این بین مادر کایلی که تأثیر زیادی نیز روی تصمیم‌گیری‌های فرزندانش دارد مدعی است که پیشنهاد‌های جدید را حتماً بررسی می‌کند و با این حساب چه بسا در آینده کایلی جنر با فروش برند ارایشی خودش سود چشمگیری را به جیب بزند. شاید هم کایلی همچنان به ایده‌پردازی‌های جدید ادامه داد و در آینده شاهد خبر‌هایی بیشتر از افزایش سود و درآمد این میلیاردر خودساخته جوان بودیم.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه خوبی از سودآوری در باز‌ه‌های زمانی کم دارید و ایده‌های خوبی را در این زمینه می‌دانید، این تجربه‌های مفید را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: forbes

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران

      ماشالا چقدم خودشو ساخته

    • **

      خود ساخته رو خوب اومدی؟؟؟؟؟!!!!!

    • بدون نام

      وای عکس اخری عینکش چ خوبه

    • بدون نام

      یه تار موی کایلی جنر می ارزه به هزارتا مرجان شیخ الاسلامی دزد وبی آبروی خدانشناس

    • بدون نام

      اینو باباش ساخته

    • بدون نام

      من تیپ و قیافه اینو داشتم کره مریخو به اسم خودم سند میزدم. از شانس گندم دماغم اندازه بادمجون، موهام مثل سیم ظرف شویی، قیافم شبیه سیبزمینی نیم پز و قد و هیکلم شبیه مبل خونه بابابزرگم ایناست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودش قبل عمل همه این ویژگی ها رو داشت

      • بدون نام

        عوضش شیرین زبونی

    • نینا

      سلام
      وقتی گفته میشه خود ساخته انگار تو خانواده ای فقیر بزرگ شده ، حمایت هیچ کس رو نداشته ، یا اصلا معروف نبوده که بخواد از شهرتش برای تبلیغ استفاده کنه .

      میدونم که محصولات خیلی خوبی هستند اما این سود و فروش عقبه ی میلیادری و شهرت خانواده ش رو داشته .

      به هر حال ممنون از مطلبتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هزاران آدم تو دنیا هستن که پدر و مادر سرشناس و بسیار ثروتمند دارن ولی خودشون هیچی نمیشن!

        همین کایلی جنر چند تا خواهر بزرگتر از خودش داره که هیچکدوم نتونستن به چنین ثروتی برسن ؛ این نشون میده خود این دختر یه جنم اقتصادی داشته

      • بدون نام

        به نظرمن خود فرده ک موفقیتش رو میسازه ممکن کسی دیگ رو توی همین شرایط بزارن موفق نشه... این بستگی به هوش وخلاقیت وخواست خداوند داره

      • نسیم

        بی نام ۰۰:۰۶ خواهراش به جایی نرسیدن!؟ برو ببین ثروت هاشون رو جا داره یاد اوری کنم خواهر بزرگش کندال صرفا با همین رابطه ها مدا ویکتوریاز سیکرت شد!

    • بدون نام

      اگه برچسب کارداشیان جنر پشت این آدم نبود الان مثل بقیه زندگی ساده ای داشت.

    • بدون نام

      چطوری میشه خدا یدفه به یکی همه چی میده و به یکی دیگه هیچی.عدالتتو شکر خدااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج