۸۴۱۲۱۲
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

درخواست حاجیلو از هواداران استقلال

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: به عنوان سرپرست و عضو کوچکی از خانواده استقلال از همه هواداران خواهش می کنم در بازی فردا فقط به تشویق استقلال پرداخته و از پرتاب ترقه خودداری کنند.

ایرنا: اصغر حاجیلو، سرپرست تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال بازی دشوار و حساسی را برابر العین امارات پیش رو دارد اما امیدوار هستیم تا در این بازی خانگی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی افزود: بعد از باخت در دور بازی اول که با بدشانسی اتفاق افتاد، وینفرد شفر تلاش زیادی کرد تا بازیکنان را از نظر روحی و روانی برای این مسابقه آماده کند و در این راه موفق بود.

درخواست حاجیلو از هواداران استقلال

سرپرست استقلال خاطرنشان کرد: روحیه و انگیزه بازیکنان استقلال در روزهای اخیر بسیار بالاست و در آخرین تمرین آبی پوشان همه هم قسم شدند تا با تلاش گروهی در این بازی خانگی به پیروزی رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آوریم.

حاجیلو تصریح کرد: برای پیروزی در بازی فردا مقابل العین حساب ویژه ای بر روی هواداران استقلال باز کرده ایم و از همه این عزیزان درخواست می کنیم با حضور خود در ورزشگاه آزادی مثل همیشه یار دوازدهم استقلال بوده و کمک کنند تا به برتری برسیم و گامی بلند برای رفتن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بر داریم.

مدیر فوتبالی آبی پوشان تاکید کرد: به عنوان سرپرست و عضو کوچکی از خانواده استقلال از همه هواداران خواهش می کنم در بازی فردا فقط به تشویق استقلال پرداخته و از پرتاب ترقه خودداری کنند چرا که ممکن است کوچک ترین اتفاقی با برخورد کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو شده و خدای ناکرده محرومیت هایی شامل استقلال شود.

وی در پایان گفت: استقلال به طور کامل العین امارات را آنالیز کرده است و با آمادگی کامل پا به زمین مسابقه می گذارد تا اولین پیروزی را در لیگ قهرمانان آسیا در خانه جشن بگیرد.

دیدار استقلال ایران و العین امارات از ساعت 19 فردا (سه شنبه) در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

استقلال در بازی نخست خود در گروه سوم این رقابت ها برابر الدحیل قطر با سه گل شکست خورد و العین نیز نتیجه را یک بر صفر به الهلال عربستان واگذار کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرساش ایرونی

      ایشالا امروز العین به عینه له شدنش رو تو آزادی با گلهایی که میخوره به چشم میبینه

    • بدون نام

      بعد میگن استقلال چرا نسبت به پرسپولیس کوچیکه بخاطر همین کارا یه بازی دارن تو مرحله گروهی از بازیکن گرفته تا سرمربی و مربی مدیر فنی کادر پزشکی همه به پای هوادارار افتادن تا بیان ورزشگاه بعد آخر سر هم ورزشگاه پر نمیشه هاهاهاهاهاها اینه فرقه بین شیشتقلال و پرسپولیسه کبیر

    • حسین ولایتی

      سلام استقلال همیشه در هر شرایطی که باشه ما هوادارا مطمءن باشید پشتشونیم و هیچ وقت استقلال رو تنها نمیزاریم حتی اونور مرز های ابی و خاکی. مخصوصا در این زمان که داداش فرهاد دوباره برگشته.

    • بدون نام

      نمیدونم شما از چی میترسید...؟ تیم شما پتانسیل بالایی دارید ولی متاسفانه شجاعت ندارد...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج