جاباما
۸۴۲۵۰۸
۱۴ نظر
۵۰۱۲
۱۴ نظر
۵۰۱۲
پ

دستگیری ۶ تولید کننده مشروبات تقلبی در اهر

رئیس دادگستری اهر از دستگیری شش نفر که به ساخت و توزیع مشروبات تقلبی در سطح شهرستان اقدام کرده بودند خبر داد و گفت: پرونده این افراد توسط حوزه قضایی شهرستان در حال طی مراحل قضایی است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس دادگستری اهر از دستگیری شش نفر که به ساخت و توزیع مشروبات تقلبی در سطح شهرستان اقدام کرده بودند خبر داد و گفت: پرونده این افراد توسط حوزه قضایی شهرستان در حال طی مراحل قضایی است.

حجت الاسلام محمدعلی نظری در جلسه ستاد پیشگیری از جرم دادگستری اهر از برخورد جدی با افرادی که مخل امنیت عمومی در سطح شهر بوده و به بهانه چهارشنبه سوزی اقدام به آتش سوزی و ایجاد سر و صدای ناهنجار می‌کنند، خبر داد و افزود: با افرادی که با سرو صدای ناهنجار مانع آرامش و آسایش شهروندان شوند، به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سال نو و ایام تعطیلات گفت: با هماهنگی انجام شده به سارقانی که سابقه سرقت و جرم‌های خشن دارند، مرخصی عیدی داده نخواهد شد و دستگاه‌های نظامی و انتظامی نیز با هماهنگی بیشتر و با برقراری گشت‌های ویژه در طول ایام نوروز در خدمت شهروندان خواهند بود.

وی افزود: دغدغه‌های اساسی مردم بحث معیشتی و مشکلات اقتصادی است و همه ما مسئولان در این خصوص وظیفه داریم با کار و تلاش بیشتر گرهی از مشکلات مردم بگشاییم.

نظری هم‌چنین بر برخورد قاطع با متخلفان و کم فروشان و افراد فرصت طلبی که در مسائل اقتصادی و توزیع مایحتاج ضروری مردم سنگ اندازی و خللی ایجاد می‌کنند، تأکید کرد.

وی افزود: در این خصوص نماینده ویژه دادستان اهر همراه با اکیپ بازرسی و ستاد تنظیم بازار در کمترین زمان ممکن خارج از نوبت به این‌گونه تخلفات رسیدگی می‌کنند.

وی در پایان از دستگیری فردی که اقدام به تهیه و توزیع روغن ماشین تقلبی در این شهرستان بود نیز خبر داد و افزود: این فرد به جرم خود اعتراف کرده و پرونده‌اش طی مراحل قضایی است.

دادستان عمومی و انقلاب اهر نیز در ادامه این جلسه از دستگیری سارقین قاچاق دام در این شهرستان خبر داد.

رحیم عبدالهی افزود: برخی دلالان و واسطه‌ها که از استان‌های غربی کشور در میدان دواب اهر اقدام به خرید دام‌های زنده با قیمت های بالا کرده و این دام‌ها را به مناطق مرزی کردستان و از آنجا به عراق و سایر کشورها قاچاق می‌کردند دستگیر شده‌اند.

وی افزود: آرامش به بازار و میدان دواب برگشته و به هیئت امنای میدان دواب و افراد محلی که به چوبداری و خرید و فروش دام اشتغال دارند، توصیه شده هرگونه تخلف و اقدام به قاچاق دام را بلافاصله به مراجع قضایی و انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن مورد پیگیری قانونی قرار گیرند.

عبدالهی هم‌چنین از حل مشکلات مرکز ترک اعتیاد شهرستان نیز خبر داد و افزود: با اخذ مجوزهای لازم توسط متقاضی، به‌زودی مرکز نگهداری و کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • rahman

      باید تماما اعدام بشن

    • بدون نام

      مگه مشروبات الکلی اصلیم داریم تو ایران

    • بدون نام

      خوب بگید بی شعور ها لااقل سالمش درست کنید نه تقلبی

    • جهان

      مگه مشروب درست کردن قانونی تو ایران هم داریم!!!

    • بدون نام

      اگر 4نفر افراد سود جو و4تا مسئول بی لیاقت را اعدام میکردیم وضع مملکت خیلی بهتر بود

    • boof

      مگه تولید کننده مشروبات الکی اصل هم داریم؟؟
      مثلا rainbarryتولید می‌کنه ایا؟؟

    • بدون نام

      یعنی اگه اصل تولید میکردن کارشون نداشتن

    • بدون نام

      ینی اگه مشروباتشون اصل بود دستگیر نمیشدن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه که دستگیر نمی شدن، پس چی،!!!

      • بدون نام

        13/26کاربر فهیم، همینه که میفرمایید، مگر مخترعان و مبتکران تشویق نمیشوند، تازه این عزیزان خدمتگزار شایسته تشویق هستند، نه، به هیچ وجه مشکلی نیست،

    • شکیبه

      خواهشا بسازید اما تقلبیش نه

    • بدون نام

      اگه اینارو هر بار دستگیر میکنن پس چرا حتی یه بار هم توی تلویزیون با صورت شطرنجی نشون ندادن ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر عزیز 20/40این افراد لایق و دلسوز و مردمی را که نميشود شطرنجی نکنند،!!! اون افراد دزد و خلافکار هستند باید نشون داده شوند نه اینکه عزیزان مبتکر البته اگر دقت بیشتری عنایت کنند مردم متشکر میشوند،

    • بدون نام

      همش دروغ تحویل مردم میدند شما چرا باور میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج