جاباما
۸۴۳۱
۱ نظر
۵۱۶۷
۱ نظر
۵۱۶۷
پ

هماهنگ كردن سخت است اما نتيجه لذتبخش

خاكي، رنگ ضدچاقي!

يكي از مزيت‌هايي كه رنگ خاكي به همراه دارد اين است كه افراد را لاغرتر از آنچه هستند نشان مي‌دهد. بنابراين گزينه خوبي براي كساني است كه اضافه وزن دارند يا درشت اندام هستند و با استفاده از رنگ و مدل لباس مي‌خواهند لاغرتر به چشم بيايند.

خاكي، رنگ ضدچاقي!
خاكي، رنگ ضدچاقي!

همه ما لباس‌هايي داريم كه مدت‌هاست در كشوها و كمدهاي لباس‌مان بدون استفاده مانده‌اند. نه به اين دليل كه اندازه‌‌مان نباشند و كوچك‌تر يا بزرگ‌تر از سايزمان باشند و نه به اين جهت كه دوست‌شان نداشته باشيم و از مد افتاده باشند، فقط براي اين‌كه نمي‌دانيم با چه چيزهايي همخواني دارند و به‌اصطلاح هماهنگ مي‌شوند. هماهنگ كردن رنگ و مدل لباس‌ها با يكديگر از آن كارهايي است كه در ظاهر ساده به‌نظر مي‌رسد ولي هركسي نمي‌تواند به‌خوبي از عهده اين كار بربيايد. به همين دليل هم است كه به بعضي‌ها مي‌گويند، خوش‌تيپ و به بعضي‌ها بدتيپ! اگر شما هم به اين مشكل برخورده‌ايد و مي‌خواهيد تكليف‌تان را با لباس‌هاي‌تان روشن كنيد، اين نكات كليدي را در اين مورد بخوانيد و آن‌ها را به كار بگيريد.


خاكي، رنگ ضدچاقي!

يك رنگ و اين همه مزيت؟

يكي از مزيت‌هايي كه رنگ خاكي به همراه دارد اين است كه افراد را لاغرتر از آنچه هستند نشان مي‌دهد. بنابراين گزينه خوبي براي كساني است كه اضافه وزن دارند يا درشت اندام هستند و با استفاده از رنگ و مدل لباس مي‌خواهند لاغرتر به چشم بيايند. مزيت ديگري كه اين رنگ دارد اين است كه تقريبا جزو رنگ‌هاي خنثي به شمار مي‌آيد و به راحتي مي‌توان آن را با انواع رنگ‌هاي سرد يا گرم پوشيد. ويژگي ديگر اين رنگ اين است كه هم مي‌توان آن را در لباس‌هاي اسپرت و براي استفاده روزانه و راحت درنظر گرفت و هم لباس‌هاي سنگين‌تر و براي مراسم رسمي‌تر و مهماني‌ها. بنابراين با انتخاب اين رنگ به ظاهر ساده با يك تير چند نشان را زده‌ايد.


خاكي، رنگ ضدچاقي!

با سفيد و سرمه‌اي بپوشيد

اگر شما هم جزو آن گروه از پسرهايي هستيد كه به پيچيدن شال دور گردن‌شان علاقمند هستند مي‌توانيد روي اين رنگ شال حساب كنيد. معمولا شال خاكي رنگ با تي‌شرت ساده مشكي انتخاب خوبي به‌نظر مي‌رسد، البته انتخاب شما فقط محدود به رنگ مشكي نيست شما مي‌توانيد روي رنگ‌هاي ديگري مانند سفيد، يشمي و سرمه‌اي نيز حساب كنيد. چون تركيب شال خاكي با اين رنگ‌ها جواب خواهد داد.


شالي به رنگ خاك

اين رنگ شال را با مانتوهايي به رنگ‌هاي متنوع مي‌توانيد استفاده كنيد. بنابراين هنگام خريد شال مي‌توانيد با خيال راحت به سراغ اين رنگ برويد. اين رنگ شال با مانتوهايي به رنگ مشكي يا سفيد تركيبي كلاسيك و در عين حال مناسب مي‌سازد. عجله نكنيد باز هم قدرت انتخاب داريد، چون تركيب اين رنگ با مانتوهايي با رنگ‌هاي ديگر مثل آبي، سبز يا زرشكي نيز تركيب خوبي براي افرادي است كه هيجان بيشتري دارند. اين تركيب براي روزها، مراسم و مكان‌هايي كه مي‌خواهيد لباسي غيررسمي و راحت بپوشيد هم يك تركيب متفاوت و كاملا زيباست.


اگر موهاي‌تان سفيد شده

خاكي براي افرادي كه موهاي سفيد يا جوگندمي دارند نيز گزينه خوبي است ولي اين افراد بهتر است، خاكي تيره را انتخاب كنند. چون خاكي روشن خيلي براي‌شان مناسب به‌نظر نمي‌رسد. علاوه بر جو گندمي‌ها افرادي كه موهاي قرمز دارند و رنگ پوست‌شان روشن است هم مي‌توانند روي رنگ خاكي حساب كنند. به اين فهرست بايد افرادي با موهاي مشكي كه البته حتما پوست‌هاي تيره داشته باشند را هم اضافه كرد. از آنجا كه اين رنگ يك رنگ طبيعي و خنثي است براي همه اين افراد مي‌تواند انتخاب خوبي باشد. فقط مي‌ماند سليقه و خلاقيتي كه براي رسيدن به يك تركيب بهتر بايد خرج كنند.


اين شما و اين هارموني!

خاكي، رنگ ضدچاقي!

  • شلوار خاكي پسرانه
اگر شلواري به رنگ خاكي داريد و نمي‌دانيد با چه لباس‌هايي مي‌توانيد از آن تركيب خوبي بسازيد، پيشنهاد مي‌كنيم، آن را با يك تي‌شرت سفيد يا مشكي نسبتا راحت و گشاد امتحان كنيد. با اين تركيب رنگي ظاهر شما در حالتي بين رسمي و اسپرت قرار مي‌گيرد و در نتيجه مي‌توانيد براي محيط كار، محيط‌هاي آموزشي يا حتي ديدارهاي دوستانه روي اين تركيب حساب كنيد. پيراهن‌هايي با رنگ آبي روشن يا آبي تيره نيز هنگام تركيب شدن با شلوار خاكي رنگ، آن را از خنثي بودن درآورده و به آن پويايي مي‌دهد و در نهايت تركيب خوبي به دست مي‌آيد.


خاكي، رنگ ضدچاقي!

  • همرنگ بپوشيد
يك شلوار جين خاكي رنگ با يك بلوز راحت در هر رنگي حتي رنگ‌هاي به‌شدت گرم مثل قرمز و صورتي و يك كفش اسپرت كه ترجيحا به رنگ بلوزتان باشد انتخاب خوبي براي يك مهماني ساده و دوستانه است. براي يك مهماني رسمي‌تر مي‌توانيد شلوار پارچه‌اي خاكي همراه با صندل يا كفش پاشنه بلند و بلوز را انتخاب كنيد. حتي مي‌توانيد تاپ بلندي را انتخاب كنيد كه طرح‌دار باشد يا روي آن مقداري با پولك و سنگ كار شده باشد. ترديد نكنيد كه كفش و كمربند همرنگ شلوارتان زيبايي لباس شما را چند برابر مي‌كند.

خاكي، رنگ ضدچاقي!


خاكي، رنگ ضدچاقي!
  • سخت اما زيبا
حق با شماست هماهنگ كردن يك مانتوي خاكي رنگ با رنگ شال، شلوار و حتي كيف و كفش كار راحتي نيست اما شك نكنيد كه وقتي تركيب خوبي به دست بيايد نتيجه حتي بيشتر از انتظار شما رضايت‌بخش مي‌شود. مثلا هميشه يك مانتوي ساده و اسپرت خاكي رنگ با يك شلوار جين سرمه‌اي و يك شال سرمه‌اي تركيب خوبي مي‌سازد. براي انتخاب كفش با اين مدل نيز مي‌توانيد روي كفش‌هاي تخت و مسطح يا انواع كتاني حساب كنيد و چه بهتر اگر همرنگ مانتو يا شال‌تان باشد. شال با رنگ شاد نيز گزينه خوبي براي پوشيدن با اين رنگ مانتو است و با گرمايي كه دارد به آن جلوه زيادي مي‌دهد و براي روزهاي گرم تابستان هم بسيار مناسب است.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

خاكي، رنگ ضدچاقي!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hadis

      hafte defa moghadas va rang khaki che bahal khob bod

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج