کد خبر: ۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۱۰۵۴۲
تعداد نظرات: ۲۳ نظر
گفتنی است قیمت این بستنی که با روکش طلا می باشد، با گران شدن طلا به 400 هزار تومان هم رسید!
گفتنی است قیمت این بستنی که با روکش طلا می باشد، با گران شدن طلا به 400 هزار تومان هم رسید!





منبع: آفتاب

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

برترین مجله اینترنتی ایران


 

 

 

بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۳
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۵
پاسخ
1
0
چی کارش می کنن؟؟؟؟؟می خورنش؟؟؟؟؟؟طلا هاهم بعد ازخوردن حضم می شه؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
هضم درسته نه حضم.
NETHERLANDS
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
پاسخ
0
0
aaalie
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
پاسخ
0
0
آره میخورن طلای خوراکی هستش مخصوووووووووص ثروتمندان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
پاسخ
0
0
بعد از خوردن هضم میشه دفع هم میشه ....................................................؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
پاسخ
0
0
آخه اينو چيكارش ميشه كرد
اگه بخوري دهندونات ميشكنه
اگه نشكنه هضم نميشه
اگه هضم بشه دفع مي شه كه نميشه كه بشه پس نميشه بخوريش
اگرم بزاريش تو دكور آب ميشه كه نميشه كه بشه
پس چكارش ميكنن؟؟؟؟؟؟!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
پاسخ
0
1
yani chi akheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
پاسخ
0
0
به نظر من بايد به حماقت اونايي كه ميخرنش آفرين گفت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
پاسخ
0
3
بستنی بالایی مال برج میلاده یا پایینی؟!!
یکی نیست بگه چرا اعتراض میکنید؟
کسی که مجبورتون نکرده بخورید.
برای بدست آوردن پول توریست ها خوبه
خیلی
من که بخورم دلدرد میگیرم
معدم تعجب میکنه
من بالاترین چیزی که خوردم قرص آهنه نه طلا!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
پاسخ
0
0
b ghoole roznameye karoon melati k bastaniye tala dare gham nadare oona namayandeye ma badbakhtbicharehan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
پاسخ
0
0
آخه توریست‌ها هم پولشونو بابت این چیزای مسخره خرج نمی‌کنند!!!!!
مگه بستنی معمولی خودمون چشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
پاسخ
0
0
مگه خنگیم که پولمونو بدیم وبستنی طلا بگیریم بعدش دل درد بشیم نمیدونم چرامردم این قدر ضریب هوشیشون کمه که میگیرن بستنی طلا درست میکنن آخه یکی نیست به اینا بگه چرا ازمردم بیخود پول میگیرن و کارشون به دکتر بکشه وای اون وقت چی میشه؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
پاسخ
0
0
مگر کشور فقط برای فقرا پابرجا است. یک گرشگر و یا تاجر باید چه کند که پول حلال دارد.
طرح این مسائل بیهوده است.
به عوض آن بیا روستای ما یک دیگ اش بخور با ده چای هزار تومان. مگر تجویز پزشک است؟ و یا واجبات.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
پاسخ
0
0
چه چیزایی. من می خواهم بدونم مگه میشه این بستنی را خورد؟؟؟!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
پاسخ
0
0
دلیلی نیست که هر کسی بتواند برود انجا و انرا مصرف کند.
خوب نرو و نخور. مگر واجبات دین است. مگر پزشک تجویز نموده.
چرا مطرح نکردید احداث هتل بیش از 2 ستاره ممنوع یا قیمت خودرو بیش از 5 میلیون تومان ممنوع واحداث اماکن گردشگری ممنوع .
کلا بحث بیهوده ای بود و نیاز به طرح نداشت. قرار نیست جامعه همه پابرهنه باشند و یک تاجر و سرمایه دار حلال کار بیاید وسط میدان سرمایه خود را توزیع کند.
باید هر کسی به اندازه گلیم خود پایش را دراز کند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
پاسخ
0
0
من اين بستني روخوردم...البته بالايي مال برج ميلاده...زيادهم خوشمزه نبود.راستش پولشوخودم ندادم!همچين ظعفه اي هم نيس همتون مشتاقيدكه بخوريد!!همين بستني هاي خودمون خوبن!!اصالت خودراحفظ كنيد.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
شتر در خواب بیند پنبه دانه...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
پاسخ
0
0
اینم نمونه ای از فاصله طبقاتی .یکی پول نان خالی ندارد یکی هم بستنی طلا
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
پس یارانه دریافتی را چه میکنی؟ میری سیگار مصرف میکنی و دود و به هوا؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
پاسخ
0
0
آدم اگشت به دهن میمونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ایرانی ها دوست دارن همه چیز امتحان کنن
مطمئن باشید خیلیا بابت این پول میدن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
پاسخ
0
0
خوشبحال سوسک ها...
خوشبحال فروشنده...
بدبخت مشتری...
بدبخت تر ما که وقتمونو پای اینا گذاشتیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
پاسخ
0
0
اگه مجانی به من بدن میخورم طلا هاشو هم میفروشم ...؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
پاسخ