جاباما
۸۵۲۵۸۱
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

مبلغ: در سطح حاکمیت به اجماع پایدار برسیم

یک فعال سیاسی گفت:هیچ کاری فوری‌تر و ضروری‌تر از این نیست که در سطح حاکمیت به شکل گفت‌وگو و اغنایی به یک اجماع پایدار برای حل چالش‌های کشور برسیم.

خبرگزاری ایسنا: یک فعال سیاسی گفت:هیچ کاری فوری‌تر و ضروری‌تر از این نیست که در سطح حاکمیت به شکل گفت‌وگو و اغنایی به یک اجماع پایدار برای حل چالش‌های کشور برسیم.

مرتضی مبلغ اظهار کرد: سال سختی را پیش رو داریم، به دلیل فشارهایی که به جمهوری اسلامی وارد می‌شود این سختی افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی مشکل تحریم‌ها وجود دارد و از طرفی انباشتی از مشکلات و چالش‌هایی رو به روی کشور است که طی سالیان گذشته ایجاد شده و در سال‌های اخیر خود را نشان داده است.

مبلغ تصریح کرد: چاره‌ای نداریم جز اینکه کل دستگاه حاکمه بتواند برای حل مشکلات و برون رفت از این شرایط، ساز و کار اجرایی را برنامه‌ریزی کند. مسئولین باید برای اقدام‌های پیش رو برنامه‌ریزی کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: بزرگ‌ترین مشکل امروز ما این است که در سطح حاکمه نسبت به راه حل‌ها و نحوه برون رفت از مشکلات اجماع نظر وجود ندارد. در سیاست خارجی یک نگاه تعاملی وجود دارد و یک نگاه مقابل این است که باید چالشی عمل کرد. طبیعی است که اقدامات این دو پیش برنده نیست و خنثی کننده است. در بحث اقتصادی یک نگاه این است که ساماندهی مالی صورت گیرد هیچ شبکه‌ای خارج از شبکه شفاف و روشن معاملات نداشته باشد اما یک جریان فکری مقابل هم مخالف این امر است. این موضوعات در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری هم به چشم می‌آید.

مبلغ اظهار عقیده کرد: هیچ کاری فوری‌تر و ضروری‌تر از این نیست که در سطح حاکمیت به شکل گفت‌وگو و اغنایی به یک اجماع پایدار برای حل چالش‌های کشور برسیم و در آن راستا اقدام کنیم. در آن صورت است که می‌توانیم بر بحران‌ها و چالش‌ها فائق بیایم.

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو و ضرورت مشارکت مردمی گفت: سر خوردگی و ناراحتی که در مردم ایجاد شده است و خدای ناکرده ممکن است با کاهش مشارکت مردم در عرصه انتخاباتی رو به رو شویم؛ اگر این مواردی که ذکر کردم اتفاق بیافتد، مردم ترغیب می‌شوند و رأی مثبت خود را به صورت ساری و جاری در جامعه می‌بینند و شور و نشاط به جامعه باز می‌گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام‌

      چرا خدای نکرده واقعا" با این وضعیت اقتصادی که برای مردم درست کردید توقع دارید صبحانه نخورده و ناشتا مردم در صف حوزه های انتخابات باشند بقول معروف زهی خیال باطل بعید میدانم کسی بتواند مردم را راضی به حضور فعال در انتخابات کند دیگر کلاه شما پشم نداره مردم هم بالای شما را دیدن و هم پایین را

    • بدون نام

      چه خبر از ارزش پول ملی

      پاسخ ها

      • بی نام‌

        چهار صفرآنرا می خواهند بردارن
        الان ارزش پول ملی ۱/۴ شده ولی این نهضت کاهش ادامه دارد تا رسیدن به ونزوئلا دوست و برادر

      • بدون نام

        تکلیف چیست برادر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج