جاباما
۸۵۳۰۸۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آمادگی ترامپ برای رقابت با سندرز و بایدن

رئیس جمهوری آمریکا برای رقابت انتخاباتی سال آینده این کشور، حریفان خود را برنی سندرز و جو بایدن دانست و برای آنها از خدا آرامش روح طلبید.

خبرگزاری ایرنا: رئیس جمهوری آمریکا برای رقابت انتخاباتی سال آینده این کشور، حریفان خود را برنی سندرز و جو بایدن دانست و برای آنها از خدا آرامش روح طلبید.

دونالد ترامپ شامگاه سه شنبه به وقت محلی در یادداشت توئیتری خود نوشت: معتقدم که برنی سندرز دیوانه در برابر جو بایدن خواب آلود دو فینالیستی هستند که شاید با بهترین اقتصاد در تاریخ کشور ما و شاید چیزهای بزرگ دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: منتظرم تا با هر کسی دیگری که ممکن است باشد، مواجه شوم. شاید خدا روحشان را آرام کند!

رئیس جمهوری آمریکا برای نخستین بار نیست که به افراد مختلف لقب داده است. او برای خود از القابی چون آقای برگزیت، رئیس جمهوری مورد علاقه شما و مرد تعرفه به کار برده است در حالی که برای برنی سندرز از واژه هایی همچون برنی دیوانه و برای جو بایدن از القاب بایدن یک درصدی، جو بایدن دیوانه، جو خواب آلود استفاده کرده است.

ترامپ در یادداشت دیگری به اظهارات سندرز درباره کاهش مالیاتی واکنش نشان داده و نوشته است: برنی سندرز و همسرش باید پیش از ترامپ مالیات درآمد حدود ۶۰۰ هزار دلاری خود را بپردازند.

وی افزود: او همیشه در مورد این کاهش مالیاتی بزرگ شکایت می کند، مگر زمانی که برای او سودمند باشد. آنها ثروت را از ترامپ به دست آورده اند، اما خب مثل بقیه رفتار می کنند و آن چیز خوبی است نه بد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج