۸۵۴۷
۱۱ نظر
۵۰۱۷
۱۱ نظر
۵۰۱۷
پ

مادران شیک پوش

پيشنهادهايي ويژه شما كه مي‌خواهيد در دوران بارداري شيك پوش باشيد. اين تونيك براي مهماني‌هاي نيمه رسمي يك انتخاب كاملا مناسب است. جنس لطيف اين تونيك حتي در گرم‌ترين روزهاي تابستان هم مادران باردار را به دردسر نمي‌اندازد.

مادران شیک پوش

مادران شیک پوش

اين تونيك براي مهماني‌هاي نيمه رسمي يك انتخاب كاملا مناسب است. جنس لطيف اين تونيك حتي در گرم‌ترين روزهاي تابستان هم مادران باردار را به دردسر نمي‌اندازد، ضمن اين‌كه برش كلوش مانند جلوي آن اجازه نمي‌دهد برآمدگي شكم شما چندان به چشم بيايد. البته همه اين‌ ويژگي‌ها را بايد اضافه كنيد به كمر پشت لباس كه تنظيم گشادي لباس را به عهده خودتان مي‌گذارد.
  • قیمت 46 هزار تومان


مادران شیک پوش

حرير بودن اين تونيك به شما اجازه مي‌دهد به عنوان يك گزينه مناسب براي تكميل مجموعه لباس‌هاي مجلسي‌تان روي آن حساب كنيد. ويژگي متمايز كننده اين تونيك، مناسب بودن آن براي شما از ماه‌هاي اول تا آخرين ماه‌هاي بارداري است. چين‌هاي ظريف اين لباس طوري طراحي شده كه با بزرگ‌تر شدن شكم شما بدون تغيير ظاهري زيادي فقط بازتر مي‌شوند. در نتيجه بزرگ شدن شكم شما را در خود پنهان مي‌كنند.
  • قیمت 44 هزار تومان


مادران شیک پوش

اين شوميز را حتما با يك شلوار مناسب بارداري بپوشيد تا تيپ اسپرت شما تكميل شود. دكمه‌هاي جلوي اين شوميز پوشيدن آن را كاملا راحت مي‌كند ضمن اينكه كمر كشي آن هم طوري طراحي شده كه هيچ فشاري روي شكم شما ايجاد ‌نكند. سايزبندي اين شوميز هم به شما اجازه مي‌دهد حتي در ماه‌هاي آخر بارداري سايزي را انتخاب كنيد كه در عين اسپرت بودن، در آن كاملا راحت باشيد.
  • قیمت24 هزار تومان


مادران شیک پوش

اين سارافون ويژه مادراني است كه طرفدار تيپ‌هاي اسپرت هستند. همان‌طور كه مي‌بينيد اين سارافون تركيب يك بلوز ساده با سارافوني است كه هم زيباست هم به اندازه كافي راحت و آزاد. البته اين تركيب به شما اجازه مي‌دهد با پوشيدن يك لباس مناسب‌تر از اين سارافون به عنوان مانتو هم استفاده كنيد. حالا انتخاب با خود شماست.
  • قیمت 57 هزار تومان


مادران شیک پوش

در دوران بارداري به خصوص وقتي به ماه‌هاي آخر نزديك‌تر مي‌شويد بايد به سمت لباس‌هايي برويد كه راحتي بزرگ‌ترين ويژگي آنها باشد. اين پيراهن نخي هم همان‌طور كه مي‌بينيد دقيقا همين ويژگي را دارد. البته بعد از به دنيا آمدن كوچولو هم مي‌توانيد روي اين پيراهن حساب كنيد. چون دكمه‌هاي جلوي آن طوري طراحي شده كه براي شيردهي هم كاملا مناسب باشد.
  • قیمت 50 هزار تومان


مادران شیک پوش

اگر مايليد در دوران بارداري، همچنان شلور بپوشيد آن هم شلوارهاي جين، شك نكنيد شلوارهاي پيش ‌سينه‌دار بهترين انتخاب براي شما هستند. چون علاوه بر اين‌كه نيازي به بستن كمر آنها نداريد اين قابليت را دارند كه برآمدگي شكم شما را بپوشانند. اين شلوار مناسب بارداري در كنار اين ويژگي‌ها كمر قابل تنظيم هم دارد. ضمن آن‌كه بلندي آن هم به سادگي از روي سرشانه تنظيم مي‌شود. بنابراين به راحتي در تمام ۹ ماهه بارداري براي شما قابل استفاده است.
  • قیمت 65 هزار تومان


مادران شیک پوش

كمر كشباف اين دامن طوري طراحي شده كه بدون وارد آوردن هيچ فشاري به شكم كاملا با سايزتان هماهنگ مي‌شود. كش ظريف داخلي‌ نيز كه در قسمت كمر اين دامن طراحي شده، قابليت تغيير سايز آن را در ماه‌‌هاي مختلف بارداري براي شما فراهم مي‌كند. البته چاك روي هم جلوي اين دامن هم ويژگي ديگري است كه بايد به آن توجه كنيد، چون حتي زماني كه بيشترين اضافه وزن را داريد راه رفتن را براي شما راحت‌تر مي‌كند.
  • قیمت 46 هزار تومان


مادران شیک پوش

مي‌توانيد در روزهاي گرم تابستان روي اين تونيك نخي حساب كنيد. فقط كافي است يك بلوز مناسب با آن هماهنگ كنيد تا براي شما نقش يك مانتوي راحت و خنك را بازي كند. پارچه اين تونيك كتاني، از الياف كاملا طبيعي بدست آمده. بنابراين به اندازه كافي خنك و سبك هست كه بتواند در تمام روزهاي تابستان يك مانتوي ايده‌آل براي شما باشد.
  • قیمت 58 هزار تومان


مادران شیک پوش

اين شلوار كتان يك انتخاب مناسب براي ۳ ماه تابستان است. اگر به شلوار پوشيدن علاقه داريد پيشنهاد مي‌كنيم روي اين شلوار كتاني حساب كنيد، چون در عين راحتي به قدر كافي خنك هم هست. كمر كشباف اين شلوار هم گشادي لازم براي هماهنگ شدن با سايز شما را دارد.
  • قیمت 47 هزار تومان


مادران شیک پوش

جنس پنبه‌اي اين تونيك آن را به راحت‌ترين لباسي كه شما مي‌توانيد در دوران بارداري به تن كنيد تبديل كرده. البته استفاده از اين تونيك به دوران بارداري محدود نيست چون برش زير سينه آن طوري طراحي شده كه براي شيردهي هم مناسب و قابل استفاده باشد. اين تونيك را در خانه بپوشيد و از خنكي و راحتي آن لذت ببريد.
  • قیمت 46 هزار تومان

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

مادران شیک پوش


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه خبره چقدر قیمت ها بالاست

    • نا شناس

      این روزا پول واقعا بی ارزش شده و اینو از اونجا می شه فهمید که اجناسی به این بی ریختی همچین قیمتهای گزافی دارند.

    • ساناز

      قیمت ها اصلا" تناسبی با لباس ها ندارن !!!
      خیلی گروووووون هستند

    • بدون نام

      Mani Shik Pooshi Ro Ham Fahmidim lol

    • بدون نام

      شيك پوشي يعني خريدن اين لباسا؟ مسلما من ترجيح ميدم جزء شيك پوشها نباشم و عواقبش رو هم ميپذيرم!!!!

    • ؟

      کسی لباس زشت تر از این دیده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • sahar

      قیمت ها اصلا متناسب با لباسها نیست. یه شلوارک ساده تقریبا 50 هزار تومان؟ سهمیه یارانه ی یک ماه میشه یه شلوارک

    • faez

      ghashng nistan ina k:d

    • بدون نام

      مرسی ولی قیمتها گرونه 0000000

    • بدون نام

      من اگر جای شما بودم این صفحه رو زود تر برمی داشتم
      آبروی خودتون رو بردید

    • بدون نام

      خیلی خیلی زشت و بدترکیب!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج