۸۵۵۵۸
۱ نظر
۵۰۳۶
۱ نظر
۵۰۳۶
پ

دیوار عکس‌های خانوادگی

این روزها همه چیز دیجیتال شده است. حتی از آلبوم های قدیمی هم خبری نیست. عکس ها یا اسکن شده و در هارد و کامپیوتر نگهداری می شوند. یا در قاب های دیجیتال و میز کار افراد جای خوش کرده اند. اما عکس های چاپی حال و هوای دیگری دارند.

دیوار عکس‌های خانوادگی
برترین ها: این روزها همه چیز دیجیتال شده است. حتی از آلبوم های قدیمی هم خبری نیست. عکس ها یا اسکن شده و در هارد و کامپیوتر نگهداری می شوند. یا در قاب های دیجیتال و میز کار افراد جای خوش کرده اند. اما عکس های چاپی حال و هوای دیگری دارند.

عکس های خاطره انگیز و زیبای اعضای خانواده در موقعیت های مختلف را می توان در قاب های ساده روی دیوار نصب و با هر گذر از کنار آنها، تجدید خاطره کرد.

آلبوم دیواری و خانوادگی

دیوار عکس‌های خانوادگی

یکی از دیوارهای خانه خود را انتخاب کنید. عکس های زیبا و خاطره‌انگیز اعضای خانواده را در اندازه های متفاوت چاپ کنید. قاب های بزرگ و کوچک با رنگی واحد خریداری کنید. عکس ها را وسط زمینه سفید قاب های (مثلا) مشکی قرار دهید و قاب ها را به صورت بی نظم در سراسر دیوار نصب کنید. اگر عکس ها سیاه‌وسفید و رنگ دیوار توسی با گچ‌بری های سفید باشد، همه عناصر در کنار هم باعث جلوه بیشتر این آلبوم دیواری می شوند.

گالری شخصی

دیوار عکس‌های خانوادگی

یکی از بهترین مکان ها برای نصب قاب های عکس متعدد روی دیوار، مکانی است که خلوت تر باشد. به طور مثال، اگر داخل خانه راهرو دارید - به طور مثال در فاصله بین سالن و اتاق خواب ها - این راهرو بهترین مکان برای انتخاب است. یا حتی راه‌پله هم گزینه خوبی است. ایجاد گالری شخصی به سلیقه خودتان بستگی دارد. دوست دارید آنها را کوچک یا بزرگ، ردیفی، شبکه ای یا ... روی دیوار نصب کنید. هر چه که هست، باید چند مساله را همیشه در نظر داشته باشید. اول اینکه رنگ و شکل قاب ها باید مشابه هم باشند و دوم اینکه، رنگ عکس ها نیز تا حد امکان یکسان باشد: سیاه‌وسفید، رنگی، سپیا یا ... . در عکسی که مشاهده می کنید، عکس های یک خانواده هندی همه در یک اندازه و به صورت سیاه‌وسفید چاپ شده و در قاب های یک شکل و یک اندازه به صورت شطرنجی در کنار هم روی دیوار نصب شده اند.

هرج‌ومرج عکس‌ها

دیوار عکس‌های خانوادگی

اگر دوست دارید تعداد زیادی عکس در رنگ و طرح و اندازه های مختلف روی دیوار نصب کنید، شاید لازم باشد بی خیال قاب و نظم و سازمان دهی بشوید. البته این طرح انتزاعی و بسیار شلوغ، به فضای خلوتی نیاز دارد که موجب سرسام گرفتن اعضای خانه نشود. یکی از بهترین مکان ها، زیرپله است. همه دیوار این فضا را با انواع عکس هایی که با پونز و بی قاعده روی دیوار نصب شده اند، تزئین کنید.

قلبی به لطف عکس

دیوار عکس‌های خانوادگی

این ایده شبیه کاردستی های نوجوان ها است. به همین دلیل، می توان آن را در دیوار اتاق کودک یا نوجوان پیاده کرد. عکس های موردعلاقه فرزند خود را انتخاب و چاپ کنید. آنها را مستقیما و بدون قاب و شیشه، با پونز یا چسب روی دیوار بچسبانید. برای جلوه بیشتر آن ها را به شکل قلب یا هرشکلی که فرزند نوجوان شما دوست دارد، در کنار هم بچینید تا خودش حالت قاب پیدا کند.

دیوار عکس

دیوار عکس‌های خانوادگی

این دیوار عکس با انواع قاب ها در رنگ ها، شکل ها و طرح های مختلف درست شده است. برای چنین پروژه ای، بیشتر طراحان دوست دارند از قاب های یکسان، یک‌شکل و یک‌رنگ استفاده کنند. اما این دیوار که گروه طراحی Hufft انجام داده ، نواری افقی و بلند از قاب های پر و خالی عکس است و در یک ارتفاع و ضخامت مشخص، ایجاد شده است.

گالری عکس

دیوار عکس‌های خانوادگی

این گالری زیبا را خودتان می توانید در تعطیلات آخر هفته درست کنید. فقط باید سلیقه، دقت و حوصله داشته باشید. البته باید بدانید تهیه این گالری کار یک یا دو روز نیست و باید با حوصله در چندین روز آن را آماده کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یاد فیلم دیکتاتور افتادم!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج