۸۶۳۷۹۴
۹ نظر
۵۰۴۳
۹ نظر
۵۰۴۳
پ

سفر، فرصتی برای شروع یک زندگی عاشقانه

سوال این است که آیا عاشقی، تنها در فیلم‌ها وجود دارد؟ آیا سفر می‌تواند مقدمه عاشقی باشد، یا این تنها کلیشه‌ای است که بسیاری از ما هنوز باور می‌کنیم؟ سوالات بسیاری در مورد عشق وجود دارد که هر روز در ذهن ما ظاهر می‌شوند. می‌توان گفت که هنگام مسافرت، همیشه جایی برای عاشقی وجود دارد.

برترین ها: اگر کتاب «غذا، دعا و عشق» از الیزابت گیلبرت را بخوانید، به زودی متوجه می‌شوید که موضوع عشق، تجربه‌ای جادویی است که به طور کاملا غیر منتظره‌ای اتفاق می‌افتد. عاشق شدن یک تصادف است. یک غافلگیری است؛ درست همان چیزی است که سفر به شما اعطا می‌کند. گاهی اوقات زوجین رابطه خود را دوباره بازسازی می‌کنند؛ در حالی که دیگران برای اولین بار عاشق می‌شوند. فیلم‌های عاشقانه بی شماری داستان‌های خود را بر روی ترکیبی پر احساس از مسافرت و عاشق شدن پایه گذاری کرده اند.

سوال این است که آیا عاشقی، تنها در فیلم‌ها وجود دارد؟ آیا سفر می‌تواند مقدمه عاشقی باشد، یا این تنها کلیشه‌ای است که بسیاری از ما هنوز باور می‌کنیم؟ سوالات بسیاری در مورد عشق وجود دارد که هر روز در ذهن ما ظاهر می‌شوند. می‌توان گفت که هنگام مسافرت، همیشه جایی برای عاشقی وجود دارد.

سفر، فرصتی برای شروع یک زندگی عاشقانه

۱. داستان عاشقانه غریبه‌ها

من در یک شهر کوچک بزرگ شدم و به شخصه عاشق غریبه‌ها شدن را باور نداشتم. من اعتقاد داشتم که اگر کسی عاشق شود، یک عشق تصادفی بزرگ بوده و یا توسط سرنوشت و پدر و مادر تعیین شده است. تا زمانی که اولین مسافرتم را تجربه نکرده بودم، با این دیدگاه محافظه کارانه، موفق به استفاده از هیچ فرصتی برای تجربه عاشقی با یک غریبه نشدم.

اگر شما می‌گویید پریدن از روی حصار، لذت بردن از غذای پر ادویه در یک رستوران متوسط و پایان دادن به شب با یک موزیک ملایم، کلیشه‌ای و شبیه فیلم‌ها است، پس همین کلیشه به داستان عاشقانه من تبدیل شد. در یک سفر تفریحی بود که عشق غریبه من پدیدار شد. پس از چند سفر مستمر کاری، یزد شهری بود که آن را به عنوان یگانه هدف خود شناسی‌ام شناختم.

از این رو، اگر شما مجرد هستید و به دنبال یک ماجراجویی هستید، کشور‌ها یا شهر‌هایی را انتخاب کنید که در آن حضور نداشته اید و همیشه با دید روشن به آنچه برای‌تان رخ می‌دهد نگاه کنید. مثلا اگر برای سفر خارجی قصد دارید به کرواسی بروید تا از تاریخ لذت ببرید، همیشه با افراد جدید صحبت کنید. ممکن است در یک کافی شاپ به طور کاملا تصادفی عاشق کسی شوید.

۲. بهشت زوج‌ها

من دوستانم را به خاطر می‌آورم که از جدایی رابطه شان شکایت دارند و هر دو آن‌ها نسبت هم سرد شده اند. با گذشت زمان برخی برای تجربه لذتی گذرا، سراغ اینستاگرام و فیس بوک می‌روند، در حالی که دیگران در حال تجربه جدایی دردناکی هستند. با این حال، بسیاری از آن‌ها متوجه نیستند که یکی از مشکلات عمده در روابط، یکنواختی است و یک سفر بداهه ممکن است عشق را به زندگی‌شان بازگرداند.

برای کسانی که یک رویکرد ثابت و یک زندگی سازمان یافته دارند، بداهگی دشوار است. شما کار می‌کنید، به خانه می‌روید، برای شامی کوتاه بیرون می‌روید و در مورد مشکلات خود صحبت می‌کنید. شریک زندگی شما هر روز و هر روز شما را این طور می‌بیند که یک سناریو یکنواخت و غیر جذاب را برای او ایجاد می‌کند؛ بنابراین یک سفر تصادفی به مکانی عاشقانه فرانسه یا سرزمینی پر رمز و راز، حس ماجراجویی که رابطه تان به آن نیاز دارد را برایتان به ارمغان می‌آورد.

این کار صحبت‌ها و رابطه گمشده تان را به شما باز می‌گرداند، به علاوه هر دو طرف تلاش خواهند کرد که در برابر نیاز‌های دیگری، عاشقانه برخورد کنند. مطمئن باشید این کار می‌تواند عشق را به هر رابطه‌ای باز می‌گرداند و اجازه می‌دهد تا آن را در آغوش بگیرید.

سفر، فرصتی برای شروع یک زندگی عاشقانه

۳. به شما اجازه می‌دهد یک سری چیز‌ها برا‌یتان اتفاق بیفتد

ما معمولا در یک محیط عادی کاملا قاطع هستیم و ترجیح می‌دهیم همه چیز سر جای خودش باشد. این به ما کمک می‌کند تا با زندگی و چالش‌هایی که با آن روبرو می‌شویم، مقابله کنیم. این مانع ما برای دسترسی به فرصت‌ها می‌شود، ما یک چک لیست برای شریک زندگی مان تعیین می‌کنیم و با انتخاب‌های خود بسیار محافظه کارانه عمل می‌کنیم. این کار گزینه‌های بسیار کمی را پیش روی ما می‌گذارد و ما را به خطرات ناخوشایند بسیاری مبتلا می‌کند.

از این رو خرید بلیت هواپیما یا قطار به یک مکان جدید و برنامه ریزی برای اتفاقات بداهه به شما فرصت می‌دهد، تا خودتان را پیدا کنید. شما خود را قادر به تجربه یک ماجراجویی متفاوت و قادر به درد دل کردن می‌یابید. شما ممکن است از یک نوشیدنی خوب در شهری سرسبز یا یک منظره دریایی زیبا لذت ببرید؛ اما هیجان انگیزترین چیز می‌تواند برقراری ارتباط با کسی باشد که او را ملاقات می‌کنید.

حتی اگر می‌دانید که پس از این تعطیلات ممکن است یکدیگر را ملاقات نکنید و یا این رابطه را برای همیشه ادامه دهید، می‌توانید احساسات خود را بروز داده و از این بابت لذت ببرید. این احساسات فضای تازه‌ای ایجاد می‌کند که به شما یک چشم انداز از آنچه می‌خواهید می‌دهد. شما عاشق این حس بی نظیر شده و آن چک لیست‌ها را فراموش خواهید کرد. مسافرت به شما اجازه می‌دهد تا راحت باشید، تا خودتان باشید و خودتان را بشناسید و به خود واقعی تان بازگردید.

سفر، فرصتی برای شروع یک زندگی عاشقانه

۴. به رابطه تان اجازه رشد می‌دهد

رشد، لازمه هر رابطه‌ای است. این یک معیار مهم است که رابطه طولانی مدت را تضمین می‌کند. با این حال، بودن با یکدیگر و پرداختن به زندگی روزمره، فرصتی برای قدردانی از یکدیگر باقی نمی‌گذارد. رشد، چهار چوب جدیدی برای زندگی تان خلق می‌کند تا عاشق و خاص باشید. اگر به روزمرگی عادت کنید، فراموش خواهید کرد که دوست داشتن چقدر شیرین است.

با این حال سفر‌های اتفاقی، به شما اجازه می‌دهد تا یکدیگر را غافلگیر کنید و یکدیگر را بهتر بشناسید. شما ممکن است به شریک زندگی تان گل بدهید و یا او را به یک شام رمانتیک در کنار ساحل ببرید، اما در پایان روز یکدیگر را بیشتر دوست خواهید داشت. همین امر اجازه می‌دهد تا یکدیگر را درک کنید و احساسات خود را صادقانه بروز دهید. به علاوه به شما اجازه می‌دهد که صمیمی باشید و یکدیگر را درک کنید، به شما فرصتی برای غیر ممکن می‌دهد، رابطه‌ای تقریبا بی نقص!

به طور خلاصه، در این روزگار مدرن اگر احساس کردید که عاشق شدن کار سختی است، سفر کنید. تغییر همیشه خوب است بدون توجه به شرایط! اگر مجرد هستید، به شما اجازه می‌دهد خودتان را کشف کنید و اگر رابطه‌ای دارید، به شما امکان می‌دهد تا به تعادل برسید. بنابراین، سفر کنید و بهترین‌ها را در آن رقم بزنید.

منبع: lifehack

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره خيلي خوبه ولي 95 درصد ملت ايران از اين موهبت محرومند
      دلار 15000 توماني
      پاسپورت ايراني
      با اين درامدا
      جاي نميشه رفت ...........!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقایون هنوز سر حقوق فقر مشکل دارن مجلس میگه 400 ده دصد دولت قبول نمیکنه این ما ها کارمند حقوق 97 بدونه افزایش میگریم یعنی یک میلیون هشتصد حقوق داریم

    • بدون نام

      سفر پول میخواد، با جیب خالی و کفش پاره هم نمیشه عاشق شد.

    • بدون نام

      برترین ها لطفا نذار این مطالب رو عزیز من
      ما حسرت کوچکترین چیزها مونده به دلمون
      این برنامه ها هم که پیشنهاد میدی پول میخواد وگرنه فکرش که تو همه ی ماها هست
      پول نباشه داغترین عشق ها هم به فنا خواهد رفت...

    • asma

      بعضی ها عادت کردن زندگی رو سخت بگیرن. وگرنه مسافرت و خوشگذرانی اصلا م سخت نی. .. فقط یکم توقع هات کم کنیم همه چیز درس میشع.

    • بدون نام

      به دخترا بگي خونه نداري ماشين نداري نگاتم نميكنن
      چه برسه عاشقت بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ن خیرم

    • بدون نام

      پول باشه همه چی هست حتی عشق

    • بدون نام

      من از سال 90 نتونستم سفر برم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج