جاباما
۸۶۵۴۸۷
۱۱ نظر
۵۰۳۴
۱۱ نظر
۵۰۳۴
پ

انتقام‌گیری پسر جوان از دختر مورد علاقه‌اش

پسر جوان پس از پایان دوستی با دختر تحصیل‌کرده برای انتقام گیری دست به نقشه عجیبی زد.

خبرگزاری ایلنا : پسر جوان پس از پایان دوستی با دختر تحصیل‌کرده برای انتقام گیری دست به نقشه عجیبی زد.

سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: چندی قبل زن جوانی به نام منصوره ۲۹ ساله با حضور در اداره پلیس ادعا کرد یک نفر ناشناس با هک کردن و دسترسی به حساب‌های کاربری و سایت‌های ترجمه‌ام به آدرس ایمیل شخصی من اقدام به خارج کردن من از حساب کاربری‌ام کرده و دیگر نمی توانم محتواهای پژوهشی‌ام را بردارم.

وی افزود: با توجه به اینکه هکر اینترنتی بعد از دسترسی به حساب کاربری دختر جوان هیچ‌گونه درخواست مالی و دوستی مطرح نکرده است فرضیه یک انتقام گیری شخصی پیش روی ماموران قرار گرفت.

رییس پلیس فتا تهران ادامه داد: ماموران با اقدامات پلیسی و کارشناسایی توانستند مخفیگاه این هکر را که مردی ۳۴ ساله به نام خسرو است را در بلوار فردوس شناشایی کنند و در ادامه با هماهنگی مقام قضایی اقدام به دستگیری متهم کردند.

سرهنگ تورج کاظمی گفت: متهم ابتدا خود را بیگناه می دانست اما وقتی در برابر دختر جوان قرار گرفت مشخص شد که منصوره و خسرو از مدتی قبل با هم دوست و در ارتباط بوده اما وقتی دچار اختلاف شدند و پسر جوان با توجه به اینکه در گذشته از ایمیل منصوره استفاده کرده و به حساب کاربری وی دسترسی داشته پس از اینکه با هم دچار اختلاف شده‌اند برای انتقام گیری اقدام به تغییر رمز ورودی دختر جوان کرده و دسترسی وی را قطع کرده است.

توصیه پلیسی

سرهنگ کاظمی گفت: حضور و تعامل کاربران مختلف با فرهنگ ها، تربیت ها و آداب اجتماعی متفاوت، می طلبد یک سری قاعده برای حفظ حریم خصوصی و روابطی در چهارچوب، بنا شود تا افراد با رعایت آنها به حفظ و رعایت "اخلاق" دست بزنند اما متاسفانه امروزه به چشم می خورد، نبود تعهد اخلاقی در این فضا همراه با سوء استفاده از چنین محیط هایی برای دستیابی به مقاصد شخصی وکینه ورزی و در نتیجه زیر پا گذاشتن اخلاق است.

اگر فردی خودش را در چنین محیط‌هایی کنترل کند در حقیقت به طرف دیگر خود یعنی هزاران یا حتی میلیون‌ها کاربر دیگر قاعده اخلاق را نشان داده است و در نتیجه داشتن دو مهارت خود کنترلی و خود مدیریتی باعث می شود اخلاق به عنوان یک اصل مدیریتی در تمامی شئون زندگی و در فضای مجازی رعایت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا ناصری

      سلام
      کار خوبی کرد. دست شما درد نکند.

    • عامو

      چی چی بگم به این خانم های جوان بزرگوار که در حمایت و نگهداری از خود کاهلی می ورزند، با اینکه عاطفه ذاتی شان شاید هیچگونه کدورتی را درون خود نگه نمی دارند و یا میشود گفت ساده انگارند و شوربختانه کم درایت در بعضی موارد با اینکه من (عامو)بارها و بارها به این عزیزان جوان خانم ها توصیه نموده و حتی دوستان دیگر نیز این رهنمود ها را مکررا گفته اند ولی متاسفانه کو گوش شنوا، که بسادگی آسیب پذیر میشوند و ضربه را نیز دریافت می کنند، من از این خانم جوان محترم سوال دارم که زمان دوستی میدانسته دوست پسرش گذرواژه های ایمیل یا کارت بانکی و غیره را حتماً میدانسته چطوری به فکرش نرسیده است، بس جای تاسف دارد، چقدر خوب میشد اگر رهنمود یا توصیه خوبی را حتی از دشمن گرفت بکار بست،!!!

      پاسخ ها

      • رز

        اصلابتوچه عامو.

      • بدون نام

        جو نده عامو! از اين خرا بين پسرا هم كم نيست

    • جوان بی کار افسرده

      کاری نکرده که فقط یه رمز ورودی عوض کرده، بعدش این خانم که تحصیل کرده وپژوهش گر بوده چطور نمیتونسته با گزینه ی فراموشی رمز دوباره رمز جدید ایمیل یا جمیل خودشو تغییر بده، این رو که همه بلدن دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما ايميلشم پسره ساخته

      • عامو

        کاربر محترم و معزز رُز جان عزیز و گرامی من (عامو)همه دختران را دختر خودم فرض دارم و در این مورد شک نکن، به آنچه می پرستی یا قبول داری عین واقعیت را گفتم، ولی چشم اگر حرفام مورد قبول و شایسته نیست معذرت می خوام، اما اگر هر بار خبر دختری را که اغفال یا گول زدن یا زور به او گفتن حلقه اشکم را میدیدی هرگز این حرف را نمی زدی، دختران امروز مادران آینده اند،

    • شیما بندرعباس

      خدایی این کجاش مهم بود؟ کجاش نقشه عجیبی بود؟؟؟؟ واقعا خبر مهم تری نداشتین؟ این چی بود آخه

      بییببببخیییال.......

    • بدون نام

      این پارگراف آخر که نتیجه گیری کرده بودید به نظرم صحیح نبود
      بهتره که انسانها فقط مراقب رمزهای عبور خودشون باشند همین!

    • بدون نام

      زنک عوضی مقصراست خجالت بکشیدزنهای
      بی بندوبار.

    • بدون نام

      چه دختر احمقي! ديگه همه تحصيل كرده اند ولي عقل يه چيز ديگه ست! بعد هم اين اسمش هك نيست وقتي دختره ي احمق خودش پسورد در اختيار طرف گذاشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج