۸۷۳۵۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

به «ری کلرک» اعتماد کن!

تمرین های بدنسازی برای آقایان

حوزه بدنسازی، از جمله حوزه هایی است که بیشترین آثار مکتوب و همچنین لوح های فشرده آموزشی در آن تولیدو منتشر می شوند. نکته مهم این است که بتوان بین یک اثر علمی مفید با یک محصول بازاری تفاوت قائل شد.

تمرین های بدنسازی برای آقایان





مجله تماشاگر: حوزه بدنسازی، از جمله حوزه هایی است که بیشترین آثار مکتوب و همچنین لوح های فشرده آموزشی در آن تولیدو منتشر می شوند. نکته مهم این است که بتوان بین یک اثر علمی مفید با یک محصول بازاری تفاوت قائل شد. یکی از راه های رسیدن به چنین تشخیص درستی، دقت در محتوای کتاب آن هم بدون مبهوت شدن به عنوان اثر و همچنین سابقه علمی پدید آورنده آن محصول علمی است. درباره کتاب «تمرین های بدنسازی برای آقایان» می توان تا اندازه زیادی مطمئن بود که مخاطب با یک کتاب علمی روبروست.

کتاب «تمرین های بدنسازی برای آقایان» شامل راهکارها و تمریناتی برای رسیدن به اندامی آرمانی محسوب می شود که به قلم «ری کلرک» منتشر شده است. «ری کلرک» یکی از سرشناس ترین مربیان بدنسازی، کارشناس تناسب اندام و نویسنده، با نگارش این کتاب در واقع، کاملترین راهنمای تناسب اندام به ویژه متناسب با اهداف و نیازهای آقایان را به بازار کتاب ورزشی ارایه کرده است.

او در این کتاب از مخاطب می پرسد که «آیا ورزش می کنیدولی نتیجه لازم را به دست نیاورده اید؟ آـیا به دنبال داشتن تناسب اندام و عضلاتی نیرومند یا اندامی خوش فرم و ورزیده اند؟» کلرک آن گاه ادامه می دهد که «شما در این کتاب برنامه های ورزشی را خواهید یافت که در خانه، پارک و باشگاه به راحتی قابل اجرا هستندو این کتاب را به منبعی کاملا قابل فهم و درخور تبدیل کرده اند.»

تمرین های بدنسازی برای آقایان

کتاب «تمرین های بدنسازی برای آقایان» بهترین روش ها را برای حل مسائل رایج که آقایان در داخل و خارج از باشگاه با آنها مواجه می شوند، ارائه می دهد. بنابراین، اگر استرس و اضافه وزن دارید و می خواهید به اندامی آرامانی برسید، اکنون بهترین وسیله را برای حل این مشکل، بدون نیاز به صرف هزینه برای مربی در اختیار دارید. روش ها و برنامه های آموزشی موجود در این کتاب به گونه ای به یکدبگر متصل اند که به جای تمرکز بر یک هدف، همزمان می توانید پیشرفت هایی را در زمینه های مورد نظر به دست بیاورید.

درباره نویسنده این اثر مکتوب ورزشی هم باید گفت که «ری کلرک» مربی مشهور بدنسازی و سردبیر سابق مجله «سلامت آقایان» در انگلستان است. او همچنین به عنوان مدل بدنسازی در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کلرک اکنون به عنوان مشاور مشاور به طور آزاد در زمینه تناسب اندام و تغذیه به کارش ادامه می دهد.

او سال ۲۰۰۱ به مجله «سلامت آقایان» پیوست و طی هفت سال به عنوان موفق ترین سردبیر تاریخ آن مجله شناخته شد. او با تلفیق دانش و آخرین تحقیقات علمی توانست برنامه های تمرینی و تغذیه ای را ارائه دهد و برنده بسیاری از جوایز شود. کلرک باعث شد که این مجله به عنوان پرفروش ترین مجله آقایان در انگلستان مطرح شود و خوانندگان بسیاری را در انگلستان و استرالیا به خودش اختصاص دهد. «ری» اکنون در استرالیا زندگی می کند و نوشته هایش در نسخه بین المللی مجله سلامت آقایان هر ماه توسط میلیون ها خواننده دنبال می شود. کلرک به تازگی با همراهی «مت لاول» مشاور حوزه تغذیه ورزشکاران، کتاب «مشتی پر از غذا» را نوشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیدرضا

      بهتره کتاب راه بزرگ نوشته فلکس ویلر رو هم دوستان بدنساز فراموش نکنن تمام نکات این کتاب توسط خود فلکس ویلر تجربه شده س

    • mohammad

      ممنونم ااز مطالب خوبتان.برای همین بودش که عضو شدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج