۸۷۴۳۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

ماجرای سرقت یک طلافروشی در دهلران

در حالی دو هفته پیش سرقت مسلحانه در یک طلافروشی دهلران صورت گرفت، فرمانده انتظامی شهرستان این خبر را درگیری شخصی خواند و حالا دادستان دهلران خبر از دستگیری عوامل سرقت مسلحانه می‌دهد.

خبرگزاری مهر: در حالی دو هفته پیش سرقت مسلحانه در یک طلافروشی دهلران صورت گرفت، فرمانده انتظامی شهرستان این خبر را درگیری شخصی خواند و حالا دادستان دهلران خبر از دستگیری عوامل سرقت مسلحانه می‌دهد.

عصر روز ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ خبری مبنی بر سرقت مسلحانه در یک طلافروشی در شهرستان دهلران از توابع استان ایلام در فضای مجازی و دیگر رسانه‌های استان اعلام شد، چند ساعت بعد پایگاه خبری پلیس استان ایلام و به نقل از سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی دهلران نوشت: درگیری شخصی در یکی از پاساژهای شهر دهلران یک نفر زخمی بر جای گذاشت.

وی اعلام کرد: درگیری شخصی بین سه نفر در یکی از پاساژهای شهرستان دهلران منجر به زخمی شدن یک نفر شد.

سرهنگ مکی گفت: در یکی از پاساژهای شهرستان بین ۳ نفر به خاطر اختلافات شخصی درگیری بوجود آمد که باعث مجروح شدن یک نفر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: مردم به شایعه‌ها در فضای مجازی مبنی بر سرقت مسلحانه در طلا فروشی شهرستان دهلران توجه نکنند.

اما روز پنجشنبه ۲۳ خردادماه صابر نجومی دادستان دهلران در گفت و گوبا رسانه‌های شهرستان دهلران اعلام کرد: با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی نیروهای اداره آگاهی نیروی انتظامی شهرستان، عوامل سرقت مسلحانه و تیراندازی در واحد طلا فروشی پاساژ وحدت شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان دهلران افزود: در این رابطه چهار نفر دستگیر و سه قبضه سلاح کمری و شوکر از متهمین کشف و ضبط شد.

نجومی گفت: همچنین مقدار ۸۰ گرم طلای سرقتی از آنان کشف و ضبط شده است.

وی بابیان اینکه متهمین چهار نفر بودند که ۲ نفر مشارکت در سرقت و دو نفر نیز معاونت در سرقت تفهیم اتهام و با قرار بازداشت موقت راهی زندان شدند، اظهارداشت: براساس تحقیقات بعمل آمده و اعترافات متهمین انگیزه اصلی آنان سرقت مسلحانه از واحد مورد نظر بوده وبرای این کار از روزهای قبل بارصد سوژه و برنامه ریزی اقدام به این سرقت نموده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب دهلران افزود: متهمین برای این سرقت از یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت استفاده کرده‌اند که به منظور فرار از شناسایی و دستگیری موتورسیکلت سرقتی و پلاک خودرو را نیز دستکاری نموده‌اند که با هوشیاری نیروهای آگاهی شهرستان در چنگال قانون گرفتار شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      وای خدای من

    • محمد

      این همه دروغ چرا ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر محمد مگه از دهلران اطلاع دارید که گفتید دروغه، بلی در یک سری مسائل دروغ هست اما این شهرستان جایی نیست که اکثراً همدیگر را نشناسند چون قصبچه بزرگتر است،

    • کریم

      وقتی بدون تحقیق وبا عجله وبر اساس شنیده ها قضاوت میشه نتیجه اش بهتر از این نمیشه ای گونه اتفاقات احتیاج به تحقیق وبررسی داره نه اینکه یه مشت دروغ رسانه ای بشه بعدا خلاف گفته ها ثابت بشه

    • بدون نام

      چه انتظاری داشتید؟ مگه این همه سرقت دیگه در کشور اتفاق میفته، تا قبل از دستگیری رسانه ای میشه که این یکی باید میشده؟ روش پلیس در ایران برای القای حس امنیت فرو کردن سر مردم مثل کبک در برفه و گفتن اینکه همه چیز آرومه و شما چقدر خوشبختید که همچین پلیس مقتدری دارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج