۸۷۸۵۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش علی‌آبادی به جعل امضاء اعضای کمیته

رییس کمیته ملی المپیک با رد جعل امضای اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: این رفتارها در یک روز مانده به انتخابات، تنها در جهت ترور شخصیت افراد صورت می‌گیرد و درست نیست.

ایسنا: محمد علی‌آبادی درباره‌ی خبر جعل امضای چهار تن از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در موضوع فروش ساختمان گاندی توسط او اظهار کرد: اولین سوال این است که اگر این نامه اشکالی داشته چرا امروز آن را مطرح کردند؟ بدون شک این کار برنامه‌ریزی شده بود برای ترور شخصیت برخی و افرادی هم دنبال این کار هستند. اما خوشبختانه هیات اجرایی تمام مراحل فروش ساختمان را طبق سه مصوبه در یک ماه و نیم گذشته تایید کرد و مجدد تاییدی کامل بر آن گذاشت.

وی افزود: در فروش ساختمان، هیات اجرایی فقط تصویب می‌کند اما فروش تنها به عهده‌ی کرباسیان و افشارزاده بوده است. آنها هم تا زمانی که مصوبه هیات اجرایی را نداشته باشند نمی‌توانستند ساختمان را بفروشند؛ زیرا این کار خلاف قانون بوده است. فروش ساختمان قطعا بر اساس مصوبات هیات اجرایی بوده است. اگر در تنظیم آیین‌نامه اشتباهی شده باشد من اطلاعی ندارم؛ زیرا نامه را بخش اداری تنظیم می‌کند. باید این موضوع را بررسی کنیم. اما یقینا تمام صورت جلسه‌ها درست بوده است. در غیر این صورت اعضای هیات اجرایی اصلا اجازه نمی‌دادند که این ملک فروخته شود.

علی‌آبادی تاکید کرد: کرباسیان که خودش حسابدار با تجربه‌ی ۳۷ ساله است خودش مبایعه‌نامه را امضا کرده و در محضر حاضر شده است. مطمئن باشید اگر مشکلی وجود داشت او این کار را نمی‌کرد. هم‌چنین اداره حقوقی هم پی‌گیری می‌کرد. در گزارشی که بیش از ۵۰ صفحه است اگر چیزی اشتباه شده باشد باید بررسی شود. به هر حال آن گزارش خیلی سریع جمع‌آوری شده بود اما یقینا همه‌ی مصوبه‌ها وجود دارد و تردیدی در صحت آنها نیست.

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به نامه‌ی منتشر شده مبنی بر جعل امضای تعدادی از اعضای هیات رییسه کمیته خاطرنشان کرد: احتمال می‌دهم که اشکال چاپی باشد. قطعا هیچ مشکلی وجود نداشته است. اگر هم موردی بوده ممکن است مشکل چاپی باشد. غیرممکن است که جعل امضا شده باشد. اگر مشکلی پیش آمده باشد تمام اعضای هیات اجرایی مدعی آن می‌شدند. تعجب می‌کنم که این چه حرفی است که مطرح شده است. ضمنا هر پنج صورت جلسه را هم روی سایت کمیته ملی المپیک می‌گذاریم تا همه روشن شوند.

وی افزود: اخبار منتشر شده تنها جوسازی است اما یقینا هیچ مشکلی وجود ندارد. این موضوع برای چهار سال پیش است. چیزی وجود نداشته که آقایان نخواهند مطرح کنند. این رفتارها تنها برای ترور شخصیت است. این‌که گفته می‌شود دو نفر از کارمندان کمیته به نهادهای امنیتی رفته‌اند هم دروغ است. نام آنها را اعلام کنند تا همین الان ببینید کسی در نهادهای امنیتی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج