۸۷۸۶۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مسابقه اروپایی‌ها برای بهره‌گیری از بازار ایران

قائم مقام سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه هم اکنون به دلیل بالا بودن درخواست‌ها برای سفر به ایران، برای پذیرش هیات‌های خارجی صف تشکیل شده است، گفت: اروپایی ها برای بهره گیری از بازار ایران با هم رقابت می کنند.

خبرگزاری مهر: قائم مقام سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه هم اکنون به دلیل بالا بودن درخواست‌ها برای سفر به ایران، برای پذیرش هیات‌های خارجی صف تشکیل شده است، گفت: اروپایی ها برای بهره گیری از بازار ایران با هم رقابت می کنند.

سعید میرابوطالبی با اشاره به تلاش غربی ها و سایر کشورهای دنیا برای ایجاد ارتباط مستحکم تجاری با ایران، گفت: هم اکنون ایران در مرکز توجه کشورهای دنیا قرار گرفته و بر این اساس، از زمان اجرایی شدن توافقنامه ژنو، درخواست ها برای اعزام هیات های تجاری به ایران بیشتر شده است.

قائم مقام سازمان توسعه تجارت ایران افزود: در حال حاضر تعداد زیادی از کشورهای خارجی در نوبت سفر به ایران هستند و امیدواریم این درخواست‌ها به افزایش توسعه تجارت ایران با دنیا بیانجامد.

وی با اشاره به اجرایی شدن توافقات ژنو از سوی ایران و گروه ۱+۵، تصریح کرد: با توجه به اینکه هم اکنون بسیاری از کشورهای غربی با بحران مالی و اقتصادی مواجه هستند، بنابراین اجرای توافقنامه ژنو می تواند کمک شایان توجهی به بهبود وضع اقتصادی و مالی این کشورها داشته باشد.

میرابوطالبی ادامه داد: به گفته برخی مقامات کشورهای غربی، هم اکنون در اروپا مسابقه ای برای بهره مند شدن کشورها از پتانسیل‌ها و فرصت‌های توسعه روابط با ایران شکل گرفته است که باید از آن به بهترین شکل بهره برداری کرد.

وی اظهارداشت: کشورهای غربی در بهره گیری از منافع، رقابت شدیدی با یکدیگری دارند و بنابراین، بهترین فرصت برای ایران است تا با حفظ منافع ملی، توسعه روابط اقتصادی را در دستور کار قرار دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج