جاباما
۸۷۹۶۵
۲ نظر
۵۰۴۴
۲ نظر
۵۰۴۴
پ

دکوراسیون اتاق مشترک بچه ها

خانواده هایی که بیش از یک فرزند دارند، شاید در دکوره کردن اتاق بچه ها گزینه های زیادی نداشته باشند. به همین منظور باید تا حد امکان از فضای اتاق استفاده کنند. تخت های دوطبقه انتخاب های هوشمندانه ای هستند. در زیر ایده هایی برای دکوراسیون اتاق مشترک بچه ها در قالب تصاویر آورده ایم.

دکوراسیون اتاق مشترک بچه ها
برترین ها: خانواده هایی که بیش از یک فرزند دارند، شاید در دکوره کردن اتاق بچه ها گزینه های زیادی نداشته باشند. به همین منظور باید تا حد امکان از فضای اتاق استفاده کنند. تخت های دوطبقه انتخاب های هوشمندانه ای هستند. در زیر ایده هایی برای دکوراسیون اتاق مشترک بچه ها در قالب تصاویر آورده ایم.

دکوراسیون اتاق مشترک بچه ها

دکور سفید این اتاق و ملافه های گلدار آن مشخص می کند که این خانواده دو دختر دارند. انتخاب رنگ سفید برای این فضای کوچک با زاویه های تاریک انتخاب مناسبی است. چراغ خواب ها و قفسه های بالای تختی نیز این اتاق را به اتاقی کاربردی برای این دو کودک تبدیل کرده اند.


دکوراسیون اتاق مشترک بچه ها

در اتاق بچه ها می توان از رنگ های شاد و موضوعات مورد علاقه آنها برای دکوره کردن اتاق استفاده کرد. این اتاق مشترک که برای دو برادر کوچک طراحی شده است، موضوع فوتبالی دارد و از فضای آن حداکثر استفاده شده است. فضای بالای تخت ها برای بازی بچه ها طراحی شده است.


دکوراسیون اتاق مشترک بچه ها

زیرشیروانی از آن فضاهایی است که اگر درست دکوره شود برای کودکان، به خصوص اگر چندتا باشند، مناسب خواهد بود. اگر ارتفاع سقف زیاد نیست، از چند تخت کنار هم استفاده کنید و کمد نچینید. در عوض از کشوها و قفسه های تخت ها برای جا دادن وسایل کودکان استفاده کنید.


دکوراسیون اتاق مشترک بچه ها

اشکالی ندارد که فرزند کوچکتان را در اتاق خواهر بزرگترش جا دهید. ترکیب صورتی این اتاق به زیبایی برای هر دوی آنها خلق شده است.


دکوراسیون اتاق مشترک بچه ها

بچه هایی که به سن مدرسه رسیده اند، به فضای مطالعه و انجام تکالیف نیاز دارند. همانطور که در تصویر می بینید، تختخواب، قفسه کتاب ها، میز مطالعه و ... همه در یک قسمت اتاق جا داده شده اند. سمت دیگر اتاق را نیز به همین ترتیب برای فرزند دیگران مرتب کنید.


دکوراسیون اتاق مشترک بچه ها

تختخواب های دو طبقه ای که چیدمان آنها قابل تغییر است، مانند تختخوابی که در تصویر می بینید، را می توان به شکل های مختلفی چید. چیدمان این دو تخت برای هر دو فرزند خانواده منظره هایی از بیرون و فضای کافی برای هر یک فراهم کرده است.


دکوراسیون اتاق مشترک بچه ها

اگر اتاقی در منزل باشد که محدودیتی در انتخاب رنگ پالت آن وجود نداشته باشد، اتاق بچه است. در این اتاق می توانید رنگ های مختلف را با هم ست کنید. پالت آبی و قرمز و سفید این اتاق برای کودکان بسیار دلپذیر است. به کمد و قفسه های بالای هر تخت دقت کنید که چطور بهترین استفاده از فضا برای قرار دادن وسایل را برده اند.


دکوراسیون اتاق مشترک بچه ها

اگر دکور مدرن تر و ساده تری برای اتاق فرزندان خود می خواهید، این اتاق را مد نظر قرار دهید. دو تختخواب در راستای دیوار با کمدهای توکار زیرین، مدل دیگری از چیدمان اتاق کودک هستند. به نورپردازی بالای تخت ها و کشوهای کار شده در پله ها دقت کنید.


دکوراسیون اتاق مشترک بچه ها

اگر بیشتر از دو فرزند دارید، این مدل چیدمان تخت ها ایده آل ترین حالت ممکن برای اتاق آنها می تواند باشد. در این اتاق نیز حداکثر استفاده از فضا در قالب کشوهای توکار شده است. ضمن این که تخت های پایینی فضای بازی را برای همه مهیا می کنند.


دکوراسیون اتاق مشترک بچه ها

نمونه ای از اتاق زیرشیروانی برای خانواده ای پرجمعیت که تم جالب آن در نگاه اول جلب توجه می کند. نرده های طنابی، نردبان های خلاقانه و لوسترهای شیک این اتاق به زیبایی مدرن آن افزوده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      خیلی جیگر وخوشگل بودن

      پاسخ ها

      • تهرانی

        مثل ستاره رویایی بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج