۸۸۷۲۴۸
۱۳ نظر
۵۰۱۱
۱۳ نظر
۵۰۱۱
پ

ورود مجلس به موضوع شهریه ۳۵میلیونی مدارس

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به دریافت شهریه‌های ۲۵ تا ۳۵ میلیون برخی مدارس لاکچری گفت: این کمیسیون بنا دارد به صورت ویژه این موضوع را بررسی کرده و نتایج آن را اعلام کند.

خبرگزاری فارس: سیدمحمدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شورای ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اسلامی درباره شهریه‌های میلیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی مدارس گفت: بنا داریم به صورت جدی با ماموریت کمیسیون آموزش به این موضوع ورود کنیم؛ چراکه معنا ندارد شهریه ۳۵ میلیونی از سوی مدارس لاکچری از والدین دانش‌آموز دریافت شود.

وی افزود: نکته جالب آن است که چیزی از این شهریه‌های سنگین و میلیونی به معلم تعلق نمی‌گیرد و معلمان حق‌التدریس فقط حقوق‌های ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان خود را می‌گیرند و بیشترین سود به مدیر مدرسه و هیات امنا تعلق دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اگر معلم حق‌التدریسی به کم بودن حقوق خود اعتراض کند بلافاصله او را اخراج کرده و می‌گویند بیرون بیکار زیاد است و بلافاصله جایگزین شما خواهند شد.

ابطحی خاطرنشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تعداد دانش‌آموزان برخی مدارس در یک مقطع کم و در حدود ۳۰ تا ۵۰ نفر هستند که شهریه دریافتی از آنها ۲ میلیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ یا ۳ میلیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تومان است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، اما برخی مدارس غیرانتفاعی و هیات امنایی جمعیت ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفره دارند که شهریه‌های آنها بین ۲۵ تا ۳۵ میلیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تومان است که حکایت از گردش مالی میلیارد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی دارد.

وی افزود: با وجود شهریه‌های میلیونی و مدارس لاکچری، معلمان حق‌التدریس در این مدارس به هیچ وجه امنیت شغلی ندارند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: کمیسیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آموزش و تحقیقات مجلس بنا دارد به صورت جدی و قاطع به موضوع شهریه‌های نجومی مدارس ورود کرده و بر همین اساس به آقایان بیرانوندی و احمدی لاشکی نمایندگان خرم‌آباد و نوشهر ماموریت داده است.

وی گفت: دریافت شهریه‌های نجومی و میلیونی به عناوین مختلف ازجمله ناهار و اردوی متعدد داخلی و خارجی صورت می‌گیرد. گویا مربیان این مدارس و مدیران آنها اهداف تعلیم و تربیت را گم کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نااشنا

      بیشتر این نوع مدارس برای نماینگان است.از خودتون شروع کتید.بعلاوه از نمایندگان سابق و سایر مسیولین.

    • بدون نام

      تو كدوم كشور بود كه اصرار داشتن آموزش ما رايگانه؟؟؟ايران نبود؟!! نه فكر نكنم

    • بدون نام

      وای په چه خبره؟ بابا

    • حمید موحد

      کاملا درسته ولی میگویید یا دنبالش را نمگیرید یا زورتان نمیرسه یا احتمالا یادتان میره داغ مردم را تاره میکنین ولی هیچ قدمی بجلو برداشته نمیشه ترا بخدا یک کاری بکنین مردم ناچار هستن کاری از دستشون برنمیاد

    • محمدرضا بختیار

      جناب ابطحی طبق قانون اساسی دریافت هر گونه وجه در قبال آموزش غیر قانونی است برادر من پس پوپولیست بازی و فریب ملت را کنار بگذارید که با این افکار نمی توان رای جمع نمود در جهت انتخابات!!!

    • بدون نام

      اونوقت همین مدارس حقوق مد رس را مطابق مصوبه قانون کار پرداخت میکنند.ای ننگ برشما

    • بدون نام

      برو بابا دلت خوشه برید ریشه رو درست کنید
      خب شما شهریه 35 میلیونی رو کردید 20 میلیون مثلا، اون یارو مدیره یه جور دیگه پول میگیره از طرف

    • بی نام

      قبل از ورود پیگیری فرمایید صاحب امتیاز این مدارس چه کسانی هستند بعد ببین قدرت برخورد با این افراد را دارید

    • منتظرالقائم

      مدرسه دولتی و نظام اسلامی رایگان مطابق قانون اساسی اسلام

    • بدون نام

      توایران هروقت مسئولین گفتن بطورقاطع وجدی برخوردمیکنیم
      معنیش اینه که هیچ غلطی نمیکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ها والا .....زرشک

    • بدون نام

      چه چیزی به دانش اموزان یاد میدهند که در گذشته یاد نمیدادند سواد افراد در گذشته خیلی خوب بود هزینه هم اصلا نمیگرفتند تغذیه هم رایگان میدادند و هیچ فرزندی بیسواد،نبود چرا حالا باید مدارس دولتی از اندک هم کمتر باشد ولی غیر دولتی در فضاهای کوچک که صدای معلم و دانش اموز در هم میپیچدفراوان با هزینه های انچنانی چرا دولت نقش خودشو در با سواد کردن بچه ها کمرنگ کرده تعداد بچه های از سواد بازمانده چقدر هست؟

    • بدون نام

      چی فکر میکردیم چی شد ایران یه طوری شده که مسولین یا دروغ میگن یا فریبکاری میکنن و زندگی لاکچری دارن فکر مردم هم نیستند ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج