۸۹۴۸
۸ نظر
۵۰۵۲
۸ نظر
۵۰۵۲
پ

آنجلينا یک جیغ​جیغو است!

آنجلینا و براد در آستانه جدايي؟!

سفرهاي اين روزهاي براد پيت شايد در ظاهر ماجرا، خيلي اتفاق عجيب و غريبي به نظر نرسد اما در بطن اين سفرها ماجراي پرحرف و حديثي نهفته. اصل قصه اينجاست که اين سفرها به تنهايي انجام مي​شود و ظاهرا برادپيت اخيرا آنجلينا جولي را همراه خود نداشته.

آنجلینا و براد در آستانه جدايي؟!
آنجلینا و براد در آستانه جدايي؟!

سفرهاي اين روزهاي براد پيت شايد در ظاهر ماجرا، خيلي اتفاق عجيب و غريبي به نظر نرسد اما در بطن اين سفرها ماجراي پرحرف و حديثي نهفته. اصل قصه اينجاست که اين سفرها به تنهايي انجام مي​شود و ظاهرا برادپيت اخيرا آنجلينا جولي را همراه خود نداشته. شايد اين يک اتفاق عادي باشد اما براي منابع خبري هاليوودي همين سرنخ کافي است تا حکايت تکراري جدايي برادپيت و آنجلينا جولي دوباره مطرح شود. ماجرايي که از يک سال پيش مطرح شده و امروز به جايي رسيده که طبق گزارش يک روزنامه آمريکايي خبر ملاقات اين دو با يک وکيل آمريکايي شايعات را کم​کم به سمت واقعيت سوق مي​دهد. برادپيت ۴۶ساله و آنجلينا جولي ۳۴ساله با استناد به شايعات در شرف جدايي قرار دارند. اين خبر تا چه حد واقعيت دارد؟


قصه از کجا شروع شد؟

مي​گويند برادپيت تمام مدت جيغ و فريادهاي آنجلينا جولي را تحمل مي​کند اما همين گفته​ها که هيچ مبناي مشخصي ندارند ما را از قضاوت قطعي در خصوص جدايي آنها باز مي​دارد. در طرف ديگر براد پيت و آنجلينا جولي با اعتماد به نفس کامل در هر محفلي اصرار دارند که خبري از جدايي نيست. طبق گزارش پرس تايمز آنها اخيراً در خانه شخصي خود در لوس فليز با هم بوده​اند.« مثل خيلي از آدم​هاي باهوش و پولدار درست وقتي که نمي​خواهند کسي از مشکلات آنها با خبر شود.» اين موضوع را يکي از منابع خبري نزديک به اين دو اينطور بيان مي​کند: «آنها همه اين چيزها را تدارک مي​بينند تا از فرزندانشان در مقابل اين شايعات محافظت کنند.» به زبان ساده​تر اين برنامه​هاي آنها محتاطانه و براي سرپوش گذاشتن روي شايعات اطرافشان است. هر چند خيلي از افراد بسيار نزديک به اين دو نفر از جمله يکي از دوستان مشترک​شان به شدت درباره آينده اين ازدواج ابراز نگراني کرده اند. «در طول چند سال گذشته هر روز دعواهاي بين اين دو بيشتر و بيشتر شده است. آنها در نهايت هم جدا خواهند شد.» اين منبع البته آنجلينا جولي را مقصر اختلافات بين او و همسرش مي​داند. «آنجلينا دم دمي مزاج است و توقع دارد همه چيز عالي باشد. به خاطر هر چيزي بر سر براد فرياد مي​زند و طوري رفتار مي​کند که انگار براد هيچ کاري بلد نيست.»


آيا براد پيت يک بيچاره است؟

با درصد خيلي بالايي از اطمينان بايد گفت بله! براد پيت همواره در معرض انتقادات بي​رحمانه آنجلينا جولي قرار دارد. براد کوتاه مي​آيد اما آنجلينا بسيار متوقع است. او روي همه چيز حالت طلبکارانه​اي دارد و حتي از کنار جزئيات هم به سادگي عبور نمي​کند.

«مثلا وقتي براد موقع آشپزي چيزي را مي​سوزاند واکنش آنجلينا جيغ و فرياد خواهد بود!» اين هم اظهارات يکي ديگر از منابع نزديک به اين زوج است. »

همين منابع اما از براد پيت در مواجهه با اين مسائل اينطور مي​گويند: «براد پيت به عنوان «آقاي مادر» به خودش افتخار مي‌کند. او عاشق آشپزي است. اما واکنش​هاي او به رفتارهاي آنجلينا هم جالب است. در واقع براد فقط تحمل مي​کند. در واقع طلاق براي براد آخرين راه حل است. شايد به خاطر اينکه او خيلي به اين موضوع اهميت مي​دهد که جامعه درباره​اش چه فکر مي​کند.

براد نمي​خواهد به دنيا نشان بدهد که به خاطر دليل عجيب او آنجلينا را ترک مي​کند و مي​رود. در عين حال آنجلينا هم تبحر خاصي در ساکت کردن براد پيت دارد! به خصوص وقتي علايق براد در زمينه​هاي مختلف برايش جذابيتي ندارند خوب مي​داند چه کار کند تا همسرش از آنها چشم​پوشي کند. منابع خبري نزديک به اين دو مي​گويند آنجلينا هرگز به سلايق براد پيت احترام نمي​گذارد.

اين اتفاق البته شامل حال سلايق سياسي اين دو هم مي​شود به خصوص جايي که براد پيت از باراک اوباما حمايت مي​کند! آنجلينا جولي اوباما را کاملا سياه مي​بيند. شايد به خاطر همين بود که يکي از سخت​ترين دعواهاي آنها دقيقا بر سر اين موضوع اتفاق افتاد. آنچه مشخص است اين دو هرگز در سياست با يکديگر به توافق نمي​رسند. چيزي که مسلم است اينکه کشمکش آنها در بدترين حالت موجود قرار دارد.»


سر چه چيزي دعوا مي​کنند؟

به طور خلاصه هر چيزي که زيرآسمان خدا وجود دارد موضوع مورد بحث اين زن و شوهر است که شايد بيشترين آنها درباره مراقبت و تربيت فرزندانشان باشد. آنها تمام مدت درباره بچه​ها دعوا مي​کنند.

از قراردادن اسباب​بازي بچه​ها در جاي مشخصي شروع مي​شود و تا تميزکردن يا نکردن يک اتاق پيش مي​رود اما مهمترين مسأله مورد اختلاف اين دو، بحث بر سر شکل و محل تحصيل بچه​ها است. براد پيت راغب است تا بچه​ها در مدرسه​اي در نيو اورلئان درس بخوانند اما آنجلينا معلم سرخانه و تحصيل بچه‌ها در منزل را ترجيح مي​دهد. در واقع براد پيت ترجيح مي​دهد بچه​هايش تربيت عادي داشته باشند و بسيار بابت اين موضوع نگران است که آنها بابت توجه بيش از حد لوس نشوند اما آنجلينا جولي فکر مي​کند بچه​هاي او در تمام دنيا خاص هستند! و شايد همين است که سبب مي​شود آنها تمام مدت بر سر اين موضوع بحث و کشمکش داشته باشند. بحث​هاي وحشتناکي که در نهايت منجر به گريه​هاي طولاني آنجلينا مي​شود.از طرف ديگر آنجلينا جولي تصور مي​کند براد پيت به فرزندان پسر اهميت بيشتري از دخترها مي​دهد و همين مسأله هم موضوع ديگري را بين اين دو ایجاد ماجرايي که براد و آنجلينا اتفاقا خيلي هم زياد درباره​اش دعوا مي​کنند! آنجلينا فکر مي​کند براد نبايد به يکي از بچه​ها خيلي توجه کند و ديگري را کاملا از ياد ببرد. در همين رابطه براد پيت دوست ندارد بچه​ها در حين جرو بحث​ها، اطرافشان باشند اما آنجلينا فکر مي​کند اتفاقا بچه​ها بايد از همه چيز آگاه باشند تا بتوانند عقايد و باورهاي خود را شکل بدهند. منابع نزديک به اين زوج اما از علاقه بي​حد و حصر فرزندان آنجلينا و براد به آنها مي​گويند و معتقدند در اين دعواها بچه​ها هرگز طرف يکي را نمي​گيرند.


نزديکان اين​دو چه مي​گويند؟

«آنجلينا بسيار خسته است و از سروکله​زدن با بچه​ها کلافه شده!» اين موضوعي است که منبعی نزديک به آنجلينا درباره​اش توضيح مي​دهد:«آنجلينا براي بچه​ها پرستار دارد اما او مي​خواهد خودش کارهاي مربوط به آنها را انجام دهد. به خصوص که بچه​ها اين روزها در شرايط مختلفي قرار دارند. يکي دوست دارد بدود و بازي کند و ديگري توجه بيشتري از پدر و مادرش مي​خواهد. اما در اين گيرودار آنجلينا به شدت تنهاست. او واقعا دوست دارد که يک مادر نرمال براي فرزندانش باشد اما فکر مي​کند داخل يک حباب زندگي مي​کند. به نظر مي​رسد آنجلينا هيچ دوستي هم ندارد.»همه اين​ها در شرايطي است که براد پيت يک پدر فعال است هر چند تصور آنجلينا در اين موضوع این است که همه بار مسئوليت بچه​ها روي دوش اوست. اطرافيان اين دو مي​گويند وقتي براد پيت از همسرش مي​خواهد زندگي را راحت بگيرد همواره يک جواب از او مي‌شنود:«شايد براي تو اينطور باشد ولي براي من نه!» ضمنا همه اين اتفاقات در شرايطي واقع مي​شود که آنجلينا هنوز هم بچه مي​خواهد اما براد پيت علاقه​اي به بچه​دار شدن ندارد.


آيا ظاهر و باطن رابطه آنها يکي است؟

آنها دعوا مي​کنند و براي اين​که نشان بدهند همه چيز آرام است. زندگي ساختگي خود را ادامه مي​دهند. جر و بحث​هاي تلخ اين در شرايطي ادامه دارد که براي حفظ ظاهر هم که شده با يکديگر احترام به خريد املاکي در نقاط مختلفي از دنيا کرده​اند. املاکي که شايد در نهايت به زمين بازي براي بچه​ها تبديل شود و کاربرد ديگري نداشته باشد. هيچکس نمي​داند چه سرنوشتي در انتظار زندگي مشترک بر آنجليناست. هر چند آنجلينا در مصاحبه​هاي اخير خود مدعي شده قصد دارند همراه خانواده وقت بيشتري را با يکديگر سپري کنند اما هيچکس درست نمي​داند اين ادعا چقدر به واقعيت نزديک است.

شايد کل ماجرا فقط دعواهايي معمول زن و شوهري باشد که در نهايت هم ختم به خير شود اما در طرف ديگر اگر شايعات کم و بيش جدي باشد شايد آينده اين زوج هاليوودي به يکي از خبرسازترين اتفاقات دنيا تبديل شود و خوراک خبري فوق​العاده​اي را براي رسانه​ها فراهم کند. کسي چه مي​داند!


دعواهاي براد و آنجلينا:

  • آنجلينا مي​خواهد بچه​ها مقابل چشمانش غذا را بخورند و تمام کنند و اين در شرايطي است که براد يک اسنک اضافي در دست​شان مي​گذارد و اجازه مي​دهد از مقابل چشمانش دور شوند و در حين بازي غذا بخورند.
  • نيو ا ورلئان بهشت براد پيت براي زندگي است اما آنجلينا اين منطقه را افسرده توصيف مي​کند. مادر خانه معتقد است بچه​ها براي تحصيلات​شان بايد به خارج از کشور بروند.
  • اگر چه براد پيت دوست دارد در مسائل مورد علاقه​اش مثل هنر پول فراواني خرج کند اما آنجلينا اين کار را بيهوده مي​داند. اولويت اول خانم خانه هزينه کردن براي فقرا است چراکه معتقد است اين کار آنها را آرام مي​کند.
  • آنجلينا يکبار يکي از محافظانشان را که تقريبا با براد دوست شده بود اخراج کرد. از قرار معلوم او دوست ندارد همسرش با کارمندان صميمي شود.
  • جولي مدت​هاست که دست از حمايت از رئيس جمهور کشيده اما در طرف ديگر ماجرا همسرش براد پيت يکي ازحاميان محبوب و پروپاقرص باراک اوباما است و مدعي شده براي هميشه از او حمايت مي​کند!​

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

آنجلینا و براد در آستانه جدايي؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اين خبر زيادي داستان گونه و غير واقعي جلوه ميده-

    • مهسا

      به قول گلزار تو شیش وبش :به ما نمیخوری آخه (البته با لحن خودش)

    • ناشناس

      فکر نمی کنم این زوج هالیوودی بذارن کسی زیاد از زندگیشون چیزی بدونه...این خبرا رو از کجا آوردین....

    • yeki dige

      به فرض که این طور باشه اگه بازیگر ایرانی هم بود اینجوری نقد میکردید

    • garfild

      اي بابا !!! به ما چه اين دو تا بي استعداد تو زندگيشون چي ميگذره !!

    • مینا

      مگه ما فضولیم بابا شایعه سر دم نداره که بعدشم اگه واقعیت داشته باشه به قول ناشناس :فکر نمی کنم این زوج هالیوودی بذارن کسی زیاد از زندگیشون چیزی بدونه...این خبرا رو از کجا آوردین....

    • بدون نام

      مطمئنا حق با براد .اکثر خانمها مثل انجلینا هستن این که دیگه چیز عجیبی نیست بعضیا نوشتن از کجا این چیزا رو میدونید اصلا توی 75% متاهلین این مسائل هست این که دیگه منابع اگاه از زندگی این زوج لازم نداره

    • soha

      دلش هم بخاد زن به این خوشگلی و پولداری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج