۸۹۶۱۱۸
۱۲ نظر
۵۰۰۹
۱۲ نظر
۵۰۰۹
پ

ایجاد محدودیت در کارت سوخت جایگاه‌ها

از ماه گذشته زمزمه‌ها برای اجرای طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی آغاز شد و پیش‌بینی می‌شد که حداقل تا روز موعود (٢٢ مرداد) زیرساخت‌های ابتدایی این طرح برای اجباری شدن آن آماده شود، اما از روز گذشته که این طرح به طور رسمی آغاز شد، شرایط همانند روال گذشته است.

ایسنا: از ماه گذشته زمزمه‌ها برای اجرای طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی آغاز شد و پیش‌بینی می‌شد که حداقل تا روز موعود (٢٢ مرداد) زیرساخت‌های ابتدایی این طرح برای اجباری شدن آن آماده شود، اما از روز گذشته که این طرح به طور رسمی آغاز شد، شرایط همانند روال گذشته است.

استارت آغاز طرح الزام استفاده از کارت هوشمند سوخت در شرایطی زده شد که نه تنها کارت سوخت جایگاه‌داران به حد وفور در خدمت مالکان وسایل نقلیه قرار گرفته، بلکه دراکثر جایگاه‌ها نیز ردی از اطلاع رسانی در مورد این طرح دیده نمی‌شود.

عطاپور - نایب رئیس و عضو هیات مدیره اتحادیه جایگاه‌داران سوخت - در این‌باره به ایسنا گفت: شرایط جایگاه‌ها و سوخت‌رسانی نسبت به گذشته تغییری نکرده و کارت سوخت جایگاه‌داران در اختیار مردم است.

تنها پنج‌درصد مردم از کارت سوخت استفاده کردند

وی با بیان اینکه اگر اشخاص تمایل داشته باشند، می‌توانند از کارت سوخت شخصی خود یا از کارت جایگاه داران همانند قبل استفاده کنند، اظهار کرد: تا کنون استقبال از این طرح زیاد نبوده است؛ به طوری که می‌توان گفت تنها پنج درصد از مالکان وسیله نقلیه از کارت شخصی خودشان استفاده کرده‌اند.

نایب رئیس و عضو هیات مدیره اتحادیه جایگاه‌داران سوخت با تاکید به اینکه هنوز این طرح اجباری نشده است، گفت: لازم است اهداف این طرح تا قبل از اجباری شدن آن مورد ارزیابی قرار گیرد؛ چراکه اگر این طرح با هدف آگاهی از میزان مصرف سوخت در کشور آغاز شده باشد، می‌توان آمار تولید پالایشگاه‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

ایجاد محدودیت در کارت سوخت جایگاه‌ها

بازدید میدانی ایسنا از چند جایگاه سوخت نیز حکایت از عدم اطلاع رسانی و پیشبرد درست طرح دارد چراکه در هیچکدام از جایگاه‌ها ردپایی از استارت اجرای این طرح دیده نمی‌شود و بعضاً کارکنان جایگاه‌داران نیز اطلاع چندانی از این طرح نداشتند.

حتی در گفت‌وگو با چند متقاضی سوخت مطلع شدیم که حتی کارکنان جایگاه‌ها سراغی از کارت سوخت افراد نمی گیرند و اوضاع کاملا مانند روال سابق است. این در شرایطی است که افرادی نیز وجود داشتند که هیچ اطلاعی از این طرح نداشتند.

کاهش تعداد و لیتراژ کارت سوخت جایگاه‌داران

فاطمه کاهی، سخنگو شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با اعلام این خبر به ایسنا گفت: در حال حاضر کارت سوخت جایگاه‌داران در سراسر جایگاه‌های کشور در دسترس است اما قصد داریم در روزهای آینده میزان لیتراژ کارت سوخت و تعدد کارت سوخت جایگاه‌ها را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سقف برداشت از کارت سوخت جایگاه‌داران 60 لیتر در هر نوبت سوخت‌گیری است، تصریح کرد: در حال حاضر استفاده از کارت سوخت جایگاه‌داران آزاد است اما در آینده لیتراژ این کارت‌ها کاهش خواهد یافت و به همین دلیل توصیه ما به مالکان وسائل نقلیه تهیه کارت سوخت شخصی است.

سخنگو شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه هنوز تعدادی از افراد کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، گفت: درحال حاضر لیتراژ کارت سوخت جایگاه داران همانند سابق است اما در روزهای آینده کاهش می‌یابد و اکنون این طرح حال بررسی است و در آینده جزییات آن اعلام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درسیستان وبلوچستان کارت سوخت جایگاه داران برای فروش خودپمپچیهااست. دراختیارمردم نگذاشتن؟

    • بدون نام

      چقدر مسخره یعنی چه ؟

    • بدون نام

      جالبه وقتی میخوای رمز کارتو بزنی دکمه ها خرابن و باید به زور مشت و لگد رمزو بزنی

    • بدون نام

      به زودی بابت هر بار استفاده از کارت سوخت جایگاه مبلغی باید پرداخت شود.

    • بدون نام

      چرا مردم را اذیت میکنید؟

    • بی نام

      دنیا در حال پیشرفته ما هروز پس رفت میکنیم،

    • ir..m

      استفاده نکنید بزارید طرح شکست بخوره چرا همش هجوم میبرید

    • بدون نام

      کسی از جایگاه سوخت نمیتونه قاچاق کنه اگه شما به دنبال جلوگیری از قاچاق سوخت هستین این راهش نیست مگر اینکه این طرح استارت سهمیه و گرون کردن بنزین باشه که قبلا هم انجام دادین و موفق بودین از سیصد تومن رسوندین به هزار تومن

    • بدون نام

      قراره مردم اذیت نشن و لیکن ابتدا ناز میکنن بعد تشر میزنن اخر سر سر تو میشکونن

    • لعنت بہ ھمہ ی دروغ گویان

      درسیستان وبلوچستان جایگاہ داران بزرگترین دزدھستند کارت جایگاہ رافقط خودشان قاچاق میکنند

    • چقد

      مردم و رو خسته کردین ... مردم انجام ندین و کارت سوخت شخصی تحویل نگیرین ...میخواین چقد کارت داشته باشین ...میخواین قیمت و بالا ببرین ؟؟
      . ..مدیریت کشور ب همین سادگی نیست ...

    • حسام مقدم

      اینا همه بهانس برا جیره بندی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج