۸۹۶۵۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فتح‌الله‌زاده: نکونام رفاقت‌ها را حفظ کند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر در قرارداد تیموریان بندی وجود دارد، او بیاید این بند را نشان دهد و جدا شود.

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر در قرارداد تیموریان بندی وجود دارد، او بیاید این بند را نشان دهد و جدا شود.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص حضور آندرانیک تیموریان در تست پزشکی تیم فوتبال الاهلی قطر عنوان کرد: تیموریان بازیکن بزرگی است و به هیچ عنوان به این بازیکن اجازه جدایی از استقلال را نمی‌دهیم.

وی درباره اینکه در ارتباط با منتظری و نکونام هم قرار نبود اجازه جدایی داده شود اما این بازیکنان استقلال را ترک کردند، گفت: یکسری اخبار منتشر می‌شود که درست نیست و به همین دلیل تفسیرهای مختلفی از آن می‌شود. بارهم اعلام می‌کنم اگر ما نمی‌خواستیم منتظری از استقلال جدا نمی‌شد اما به دلیل قولی که به این بازیکن داده بودیم تا نیم فصل رضایت‌نامه اش را صادر کنیم، از نظر اخلاقی به وعده‌مان عمل کردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: در خصوص جدایی نکونام نیز باید بگویم که با پورحیدری، قلعه‌نویی و معاونین باشگاه با نکونام جلسه داشتیم و یک تصمیم جمعی گرفتیم. رفتن نکونام هم به نفع ما بود و هم به نفع این بازیکن و اگر غیر از این بود اجازه جدایی نمی‌دادیم، اما داستان تیموریان فرق دارد و او ستون تیم ما است و نمی‌گذاریم از استقلال برود.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه سرژیک تیموریان برادر آندو گفته بندی در قرارداد تیموریان است که این بازیکن می‌تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند، اظهار داشت: هر فردی تفسیر خودش را می‌کند و چنین چیزی درست نیست. اگر در قرارداد تیموریان بندی وجود دارد، او بیاید این بند را نشان دهد و آزاد شود.

وی در واکنش به صحبت‌های جواد نکونام علیه امیر قلعه‌نویی و اطرافیان او، خاطرنشان کرد: روی رفاقت تصمیم گرفتیم که نکونام برود و دوست دارم رفاقتی که بین ما ۳ نفر (نکونام، قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده) هست، حفظ شود و اسیر احساس نشویم. نکونام جوان و احساسی است که از اینجا به او حرف‌هایی می‌زنند و نکونام هم احساسی می‌شود. امیدوارم هر سه طرف ماجرا کاری کنند که رفاقت‌ها حفظ شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فساد درفوتبال بیداد میکنه
      متاسفانه مسولین سرشونو کردن زیر برف
      هیچی رو نمیبینن
      کاش پول بیت المال صرف درمان بیماران میشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج