۸۹۷۸۵۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تجربه در لیگ یک، موفقیت در آکادمی آسیا

عجیب‌ترین داور هفته اول لیگ برتر کیست؟

در میان نام هایی که برای قضاوت در هفته اول بازی های لیگ برتر اعلام شده است نامی عجیب به چشم می خورد که برای اولین بار در لیگ برتر به قضاوت خواهد پرداخت.

ورزش سه: در میان نام هایی که برای قضاوت در هفته اول بازی های لیگ برتر اعلام شده است نامی عجیب به چشم می خورد که برای اولین بار در لیگ برتر به قضاوت خواهد پرداخت.

هشت داور قضاوت کننده هفته اول بازی های لیگ برتر امروز اعلام شد و در میان نام های باتجربه ای که دیده می شد یک اسم عجیب هم به چشم مان آمد.

مرتضی منصوریان به نوعی گمنام ترین داوری بود که اسم او را به عنوان داور دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و سایپا تهران می بینیم. داوری که این روزها برای اولین بار است که نام او در لیست داوران لیگ برتری اضافه شده است.

اما درباره این داور جوان و البته جویای نام وقتی تحقیقی اندک می کنیم به نتایج خوبی می رسیم. مرتضی منصوریان در سال های اخیر به عنوان یکی از داوران خوب لیگ یک به قضاوت بازی های مختلف و بعضا مهمی پرداخته و پس از ارائه قضاوت های کم خطا توانست خود را به سطح اول داوری در فوتبال ایران برساند.

این داور خراسانی در بازی های زیر ۱۴ ساله های آسیا که در تاجیکستان برگزار شده بود نیز توانست قضاوت های خوبی داشته باشد و به دنبال آن نمرات خوبی نیز به دست بیاورد.

مرتضی منصوریان چندی پیش نیز در مرحله دوم دوره آکادمی داوران ۲۰۱۹ - آسیا حضور داشت و توانست با موفقیت تست های آمادگی جسمانی خود را پشت سر بگذراند.

علیرضا فغانی، کوپال ناظمی، موعود بنیادی فر، پیام حیدری، سیدرضا مهدوی، وحید کاظمی و امیر عرب براقی دیگر داورانی هستند که برای بازی های هفته اول لیگ نوزدهم به میدان خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      ای کبوتر نگران باش که شاهین امد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج