۸۹۹۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

اصول خانه داری

يادداشت​هاي يک زن خانه دار

شاید شما یک کدبانوی تمام عیار باشید اما این را بدانید که همیشه چیزهایی برای یادگرفتن وجود دارد. پس اگر فکر می‌کنید همه چیز را درباره خانه‌داری می‌دانید کمی تأمل کنید و به صفحات ما سری بزنید تا متوجه شوید همواره نکات ریزی وجود دارد که شما از آنها بی‌خبر هستید.

يادداشت​هاي يک زن خانه دار
پاک کردن قطرات شمع با اتو

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که قطره‌های شمع روی فرش نازنین‌تان بچکد و هیچ راهی برای پاک کردن آن پیدا نکنید! نگران نباشید. شما با یک راه حل ساده می‌توانید قطره شمع را از فرش جدا کنید. یک کاغذ خشک کن و یا یک تکه کاغذ که می‌تواند از همان پاکت‌هایی باشد که معمولا میوه‌فروشی‌ها در اختیار دارند روی نقطه‌ای که قطرات شمع آنجا ریخته شده بگذارید. بعد یک اتوی داغ را روی کاغذ مورد نظر قرار بدهید. پس از چند دقیقه شمع به کاغذ می‌چسبد و به راحتی از فرش جدا می‌شود.


يادداشت​هاي يک زن خانه دار

املت خوش منظره

تهیه املت شاید یکی از راحت‌ترین کارها برای هر فرد گرسنه‌ای باشد که به سرعت هر چه تمام‌تر قصد دارد با یک املت درست و حسابی دلی از عزا در بیاورد. اگر در شرایطی قرار گرفته‌اید که مجبور هستید برای یک میهمان به شدت گرسنه و البته ناخوانده املت درست کنید راهی وجود دارد که می‌تواند غذای سریع و ساده شما را خوش منظره کند!‌ هنگام طبخ املت در ازای هر تخم‌مرغ یک قاشق چایخوری آرد به آن اضافه کنید. به این ترتیب املت شما پف می‌کند و بسیار خوش‌منظره می‌شود.


يادداشت​هاي يک زن خانه دار

چطوری بوی بد یخچال را از بین ببرید

گاهی اوقات فاسد شدن مواد داخل یخچال باعث ایجاد بوی بدی داخل آن می‌شود. اما برای اینکه این بوی نامطبوع را از بین ببرید دو، سه راه ساده و آسان وجود دارد. مقدار کمی وانیل را به پنبه‌ای آغشته کنید و درون یخچال بگذارید و به این ترتیب هم بوی خوشی ایجاد می‌شود و هم بوی بد از بین می‌رود. همچنین به جای وانیل می‌توانید مقداری جوش‌شیرین را در ظرفی ریخته و داخل یخچال بگذارید تا بوی نامطبوع از بین برود.


مداد رنگی را از روی دیوار پاک کنید

شیطنت بچه‌ها نباید شما را عصبانی کند. اگر بچه‌ها با مدادرنگی دیوارها را خط خطی کرده‌اند، خیلی نگران نشوید. خاکستر سیگار اینجا می‌تواند کارگشا باشد. انگشت خود را به خاکستر سیگار آغشته کنید و بعد روی خط‌های مداد رنگی روی دیوار بمالید. خط‌ها آرام‌آرام از بین می‌روند.


يادداشت​هاي يک زن خانه دار

سینک ظرفشویی را برق بیندازید

اگر می‌خواهید سینک ظرفشویی برق بیفتد برای یکبار هم که شده این راه را امتحان کنید. کمی نوشابه به داخل سینک بریزید و بعد با اسکاچ سینک را با نوشابه بشویید. بعد از آبکشی متوجه می‌شوید که سینک شما مانند آیینه می‌درخشد و برق می‌زند.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

يادداشت​هاي يک زن خانه دار


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج