جاباما
۹۰۲۵۹۰
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

جهانبخش سلطانی بازیگر فیلم حاتمی‌کیا شد

جهانبخش سطلانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه سینما و تلویزیون گفت: در حال حاضر آخرین مراحل ساخت فیلم سینمایی «مجنون بی لیلی» به کارگردانی خودم را پشت سر می‌گذارم، این فیلم بعد از گذشت مراحل اولیه آماده کلید زدن شده است.

خبرگزاری میزان: جهانبخش سلطانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه سینما و تلویزیون گفت: در حال حاضر آخرین مراحل ساخت فیلم سینمایی «مجنون بی لیلی» به کارگردانی خودم را پشت سر می‌گذارم، این فیلم بعد از گذشت مراحل اولیه آماده کلید زدن شده است.

جهانبخش سلطانی بازیگر فیلم حاتمی‌کیا شد

وی درباره فیلمنامه این اثر سینمایی تاکید کرد: فیلمنامه مجنون بی لیلی ادغامی از سه فیلمنامه است، نوشته ای از من، فیلمنامه ای از بهزاد خداویسی و همچنین طرحی از قربان محمدپور که باعث پیدایش «مجنون بی لیلی» شده و برای پخش از تلویزیون آماده می شود.

بازیگر سریال سرنخ درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری تاکید کرد: به تازگی پیشنهاد بازی در فیلم «خروج» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی کیا» را دریافت کرده‌ام، قرار است به زودی به تهران بیایم و مقدمات حضورم در این پروژه سینمایی کلید بخورد.

وی با اشاره به همکاری خود در سریال حضرت موسی (ع) اضافه کرد: از همان ابتدا محمد میرعلایی صحبت‌هایی با من داشته اما هنوز انتخاب بازیگران این اثر آغاز نشده است، من با میرعلایی رفاقت دیرینه دارم و به امید خدا بر اساس گپ و گفت اولیه در این سریال بازی خواهم داشت اما هنوز پیشنهادی برای سریال سلمان فارسی نداشته‌ام.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» درباره همکاری خود با کارگردان فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» اذعان کرد: دستیار ابوالقاسم طالبی با من تماس داشته و صحبت‌های نخست برای حضورم در فیلم جدید این کارگردان سینما صورت پذیرفته است، این فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد و به همین سبب به زودی فیلمبرداری آن کلید می خورد.

سلطانی خاطرنشان کرد: علاوه بر این آثار پیشنهادات دیگری هم داشته ام که هنوز هیچکدام قطعی نشده و باید دید از لحاظ زمانبندی به چه صورت پیش خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج