۹۰۶۶۱۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

احمد خاتمی: گرانی‌ها، هزینه‌ی انقلابی ماندن است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: همه از مشکلات و گرانی‌های افسارگسیخته در کشور آگاه هستند اما شکوه، عظمت و امنیت نظام اسلامی در میان حلقه آتش افغانستان، پاکستان و عراق را هم باید دید چرا که این مشکلات، هزینه‌های انقلابی ماندن و زیر بار سلطه نرفتن مردم ایران است.

ایرنا نوشت: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به دنبال بی‌انگیزه کردن مردم هستند و فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای دشمن می‌کوشند تا انگیزه‌ها و آرمان‌های ابتدای انقلاب را بین مردم کم‌رنگ کنند.

احمد خاتمی: گرانی‌ها، هزینه‌ی انقلابی ماندن است

آیت الله احمد خاتمی:

* همه از مشکلات و گرانی‌های افسارگسیخته در کشور آگاه هستند اما شکوه، عظمت و امنیت نظام اسلامی در میان حلقه آتش افغانستان، پاکستان و عراق را هم باید دید چرا که این مشکلات، هزینه‌های انقلابی ماندن و زیر بار سلطه نرفتن مردم ایران است.

* مردم ولایی ایران با وجود همه گرانی‌ها با تحلیل در راهپیمایی‌های یوم الله ۲۲ بهمن و روز قدس شرکت کردند و تحلیل آنها دوست داشتن انقلاب اسلامی بوده است.

* انقلاب اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان ۴۰ ساله شده اما مسوولیت ما را نیز بیشتر کرده، زیرا آغاز ۴۰ سال دیگری است که راه تداوم آن را آزادگان کربلا و عاشورا به ما آموختند.

* جمهوری اسلامی ایران جزو انگشت‌شمار کشورهای مستقل جهان است و هر کس هر چقدر هم بی‌انصاف باشد، نمی‌تواند استقلال باشکوه نظام را زیر سوال ببرد و ناسپاسی است که کسی شکوه انقلاب اسلامی ایران را نبیند.

* برخی از بی‌توجه‌ها نباید ناامیدی را بین مردم تزریق کنند زیرا امید، عنایت خدا و اهل بیت (ع)، رهبری فقیه، فرزانه، مخلص، شجاع و دوراندیشی در کشور وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج