جاباما
۹۰۹۳۳
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

۱۰ نکته کاربردی و مفید برای دکور آشپزخانه

با این روش ها می توانید آشپزخانه خود را برای اوقاتی که غذا درست می کنید یا کارهای دیگری در این مکان انجام می دهید آماده کنید. روش هایی که هم ساده و هم کم خرج هستند و اوقاتی که در آشپزخانه می گذرانید را مفید و لذتبخش می کنند

10 نکته کاربردی و مفید برای دکور آشپزخانه



برترین ها: با این روش ها می توانید آشپزخانه خود را برای اوقاتی که غذا درست می کنید یا کارهای دیگری در این مکان انجام می دهید آماده کنید. روش هایی که هم ساده و هم کم خرج هستند و اوقاتی که در آشپزخانه می گذرانید را مفید و لذتبخش می کنند

1. سبزی ها و ادویه جات تازه را دم دست خود قرار دهید. سبزیجات تازه به غذا طعم بهتری می دهند، پس بهتر است گلدانی در نظر بگیرید و سبزیجات موردنیاز را خودتان پرورش دهید و در صورت نیاز به آنها، به آنها دسترسی فوری داشته باشید. باغچه سبزیجات عمودی مانند باغچه این تصویر در آشپزخانه شبیه به اثری هنری هستند. البته درست است که نگهداری چنین چیزی در آشپزخانه کمی دردسر دارد، و پرورش گیاه به نور، آب و هوای تازه نیاز دارد، ولی می توانید گلدان یا شیشه های کوچکی تهیه کنید و داخل آنها خاک بریزید و بذر گیاهی را بکارید که کمتر به نگهداری نیاز داشته باشد.

10 نکته کاربردی و مفید برای دکور آشپزخانه

۲. محصولاتی که خودتان پرورش می دهید را به نمایش بگذارید. در بشقاب یا کاسه یا میوه خوری، میوه ها و سبزیجاتی که خودتان پرورش داده اید را بچینید یا اگر کیک درست کرده اید آن را در ظرف زیبایی روی میز قرار دهید. این کار به شما الهام می دهد تا همیشه آشپزخانه خود را با میوه ها و سبزیجات رنگارنگ شاد و مفرح نگه دارید و اولین چیزی باشند که هنگام ورود به آشپزخانه چشمتان به آنها می افتد.

10 نکته کاربردی و مفید برای دکور آشپزخانه

۳. هنگام آشپزی موزیک دلخواهتان را گوش دهید. یک رادیو یا دستگاه پخش کوچک و جمع و جور در آشپزخانه بگذارید تا بتوانید از موزیک یا برنامه های رادیو لذت ببرید و یا وقتی در آشپزخانه مدتی مشغول هستید، چیزی که دوست دارید گوش دهید. بعضی ها دوست دارند بجای موزیک برنامه های صوتی آموزش زبان گوش کنند. این کار نیز گزینه خوبی برای استفاده از زمان است.

10 نکته کاربردی و مفید برای دکور آشپزخانه

۴. دستگاه های الکترونیکی دیگری که دوست دارید استفاده کنید در آشپزخانه بگذارید. اگر شما هم به برنامه های آشپزی اعتیاد دارید و هیچ کدام از آنها را از دست نمی دهید یا برنامه ها و سریال های تلویزیونی را نگاه می کنید، یک تلویزیون کوچک در گوشه ای از آشپزخانه بگذارید یا اگر آیپد یا تبلت دارید آن را گوشه ای نصب کنید تا برنامه دلخواهتان را از دست ندهید.

10 نکته کاربردی و مفید برای دکور آشپزخانه

۵. انباری را به شیوه زیبایی مرتب کنید. وسایلی که بیشتر لازم می شوند را جلوی دست و در مرکز انباری قرار دهید و خوراکی هایی که شما را چاق می کنند در جای دورتری بگذارید. این کار باعث می شود که هر وقت در انباری را باز می کنید چشمتان به آنها نیفتد و وسوسه نشوید.

10 نکته کاربردی و مفید برای دکور آشپزخانه

۶. یک ایستگاه تهیه چای برپا کنید. چای درست کردن مراسم آرامش بخشی است و اگر شما هم طرفدار چای هستید می دانید که بوی آن و گرمای لذتبخش آن خستگی را از تن به در می کند. وسایل لازم برای تهیه چای را گوشه ای بچینید تا در صورت تمایل همه آنها در دسترس باشند.

10 نکته کاربردی و مفید برای دکور آشپزخانه

۷. یخچال را مرتب کنید. همه چیز را از یخچال خارج کنید، آن را خوب تمیز کنید و غذاهای سالم را در یخچال بچینید و غذاها و میوه های خراب را از بقیه جدا کنید. غذاهایی که بوی آنها پخش می شود را در ظروف در بسته بریزید.

10 نکته کاربردی و مفید برای دکور آشپزخانه

۸. از بشقاب های کوچکتری استفاده کنید. هر مقاله ای که در مورد رژیم است از این فلسفه حمایت می کند. زیرا با بشقاب کوچکتر مغزتان را گول می زنید که غذای کمتر را بپذیرد.

10 نکته کاربردی و مفید برای دکور آشپزخانه

۹. لوازم آشپزخانه کوچک را در دسترس بگذارید. اگر هر بار که می خواهید غذا درست کنید مجبورید در کابینت ها به دنبال وسایل بگردید، شاید اصلاً از آنها استفاده نکنید. آبمیوه گیری، مخلوط کن، چای ساز و ... را دم دستتان بگذارید.

10 نکته کاربردی و مفید برای دکور آشپزخانه

۱۰. گوشه ای را به لوازم برقی اختصاص دهید. بدین ترتیب گاراژی برای لوازم خانگی درست می کنید که البته بهتر است نزدیک به پریز برق باشد.

10 نکته کاربردی و مفید برای دکور آشپزخانه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا اينجا ايرانه شما خارجي فكر ميكنين

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج