۹۱۱۲۰
۲۴ نظر
۵۰۰۶
۲۴ نظر
۵۰۰۶
پ

انگلیسی صحبت کردن ظریف تذکر گرفت!

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر خارجه گفت: آقای ظریف به فارسی صحبت نمی کند که مردم بدانند چه می کند، به انگلیسی صحبت می کند و به آلمانی ترجمه می شود.

ایرنا: ˈابراهیم آقا محمدیˈ نماینده مردم خرم آباد چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات رییس جمهوری گفت: اظهارات رییس جمهوری ناشی از عصبانیت وی از عدم استقبال از توافقنامه ژنو است.

وی ادامه داد: رییس جمهوری بارها گفته که حقوقدان است و سرهنگ نیست اما الان در نقش فرمانده به اساتید دانشگاه دستور می دهد که از توافقنامه دفاع کنند.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس هنوز اطلاعات شفافی دریافت نکرده اند گفت: رییس جمهوری نباید انتظار داشته باشد فرهیختگان از این توافقنامه دفاع کنند و این اهانت به اساتید ، منتقدین و موافقین است .

نماینده مردم خرم آباد ادامه داد: صحبت های ظریف درباره رژیم صهیونیستی آدم را به یاد ادبیات مشایی درباره شناسایی ملت اسرائیل می اندازد و ظریف سزاوارتر بود که وزیر امور خارجه بازرگان بود.

داود محمدی طی تذکری با استناد به اصول دوم و سوم قانون اساسی گفت: توزیع سبد کالایی با نیت خیر و با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر انجام شد که از این جهت قابل تشکر است اما باید حداکثر تلاش برای حفظ کرامت و شان و حقوق شهروندی مردم به عمل آید تا موجب سوء استفاده دشمنان نشود.

وی خواستار افزایش سطح پوشش توزیعی این سبد کالایی شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار جایگزینی اقلام ایرانی به جای محصولات خارجی در این سبد کالایی شد.

** انتقاد ندیمی از مدیران میانی

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی هم ضمن انتقاد از مسئولین برای بی توجهی به موضوع پیشگیری گفت: چرا باید علیرغم اعلام نظرات هواشناسی بعد از وقوع حادثه اقدامات انجام شود و مسوولین بگویند چرا پیشگیری نمی کنند

وی با بیان اینکه آفتابه لگن دریافتی داریم و شام و ناهار نداریم،از عملکرد مدیران میانی انتقاد کرد و گفت مدیران بالایی خوب هستند ولی مدیران میانی پدر ما را درمی آورند.

نماینده مردم لاهیجان گفت: ما سر در برف بودجه فرو برده ایم و باید سر بلند کنیم و ببینیم مردم چه می کشند.

** اظهارات مقامات آمریکایی ناشی از ترس است

بهرام بیراوند نماینده مردم خرم آباد هم با اشاره به اظهارات نسنجیده مقامات آمریکایی این اظهارات را ناشی از رعب آنان دانست و گفت:آمریکا قادر به هیچ اقدامی نیست و این بیانات به خاطر رعبی است که آنها دارند و از این رعب هم چاره و خلاصی ندارند و اراجیف آنها ناشی از ترس است و غرش ناشی از ترس است.

** ما را با بودجه سرگرم کردند و مردم را با سبد کالا

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه هم گفت: هنوز توافقنامه ژنو را به ما نداده اند . ما را سرگرم بودجه کردند و مردم را با سبد کالا و ما ماندیم که آقای روحانی و آقای ظریف با آینده نظام چه برخوردی می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای کاش این نمایندگان محترم ، در دولت قبلی هم این همه سنگ مردم رو به سینه میزدن و به رییس جمهور و اطرافیانشون کمی و فقط کمی اعتراض میکردن ، که هر چی داریم درو میکنیم رو اونا کاشتن

    • kami

      درسته هنوز قیمت ها پایین نیومده ولی به این معنا هم نیست که توافق ژنو مورد استقبال مردم قرار نگرفته
      لطفا از طرف مردم صحبت نکنید

    • بدون نام

      سوادشو داره انگلیسی صحبت میکنه... توی بی سواد هم برو یاد بگیر بیا حرف بزن...

    • بدون نام

      بعد هشت سال چند تا وزیر و مسئول با کلاس پیدا شدن به اونا هم گیر میدن؟؟!!!

    • بدون نام

      این آقای آقا محمدی انشالله خودش رو جزء فرهیختگان نمی داند

    • بدون نام

      عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی فکر میکنه عصر حجره؟
      متاسفم واسه این مسئولان

    • بدون نام

      فقط خنده نثار این مجلس یک موقع یک سر نرین به تنکابن ببین به عنوان نماینده مردم ا.نجا چه خبره و مردم دارن چه بلای رو سر هم میارن .

    • بدون نام

      قاضی پور بیچاره!!!هیچکی دوست نداره!!!

    • وحید

      من واقعا و از ته دل متاسفم برای نماینده مجلس (والبته خودم) که به انگلیسی صحبت کردن آقای ظریف اشکال میگیره، یا اون نماینده که گفته "ما رو با بودجه سرگرم کردن" یعنی واقعا ایشون نمیدونه بررسی بودجه وظیفه ی مجلسه، یعنی در کشور موضوع مهم تر از انگلیسی صحبت کردن اقای ظریف، و متن مذاکرات وجود نداره!؟ آیا این مجلسی ها تا به حال یه پیشنهاد سازنده یرای کشود دادن یا یه قانون درست تصویب کردن!!!؟

    • خاص

      نماینده محترم لرستان بهتره به جای این حرفها به فکر لر و احقاق حقوق انها باشی و شنا و ما لرها همیشه از اخر اول هستیم .به فکر این چیزا باش نه منفعت مردم شخصی و سیاسی خودت

    • بدون نام

      این آقایان تمام عقده های دوره هشت ساله احمدی نژاد را جمع کرده و دیه ی سکوت خود را الان ادا می کنند وقتی رهبری از دولت حمایت میکند شما چرا دایه مهربانتر از مادر شده اید جهنم برای خود خریده اید .

    • مهدي آرام نژاد

      آقاي نماينده اروميه ! بد عادت شديد عادت كرديد كه بودجه رو بهتون دير بدن و شما بودجه رو بعد از يك سال تصويب كنيد!!!حالا به كار خوب هم گير ميديد ؟ خدا كنه كه سازمان برنامه بودجه فعال بشه تا جلوي دزديها گرفته بشه .

    • amir

      قاضی پور جان تو دیگر چه می گویی همیشه در مجلس نعره می کشی مگر آنجا گود زورخانه است حرفت را با متانت و عقلانیت و منطق بیان کن با نعره کشی کار را به جایی نمی رسانی !

    • Taha

      من این دولت رو بهتر از دولت احمدی نژاد نمیبینم . اما حداقل کابینه ی این دولت از کابینه ی دولت قبلی باسواد تر هستند.. در جواب این نماینده هم باید بگم که دیگه اکثر دیپلمات های دنیا به زبان انگلیسی صحبت میکنن و یک چیز مرسومه . حتی رییس جمهور افغانستان هم انگلیسی صحبت میکنه . و این از حسادت و بی سوادی شماست که اینو یه مشکل میدونید . در آخر باید بگم که مردم ایران شما رو نماینده ی واقعی خودشون نمیدونن چون هر سری توی مجلس با کاراتون به شخصیت ایرانیان توهین می کنید و همیشه نصف کنمایندگان در جلسات علنی غایب هستن ........

    • الف

      کی انتخابات مجلس میرسه تا نمایندگانی که لیاقت ندارند رو از کار بیکار کنیم

    • رعد

      شما بي سوادي.برو زبانتو تقويت كن. خخخخخخ

    • راهي

      خوب رييس جمهور راست ميگه وقتي نامه هاي خصوصي به ايشون نوشته ميشه بايد اينقدر شهامت داشته باشند كه در همه جا از اين طرح دفاع كنند البته اگر از بعشبها نترسند 

    • دهقان

      انصافا چون ما هم خیلی از زبان ها را نمی فهمیم،سخت است.البته ما در تبلیغات انتخاباتی دکترا داریم ها!!!!!

    • nahid

      عزیزم بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرده نه خرم آباد. لطفا دقت کنید.

    • بدون نام

      خدايا يه ذره از صبر خودتو به ما بده امين..

    • بدون نام

      بندگان خدا تقصیر ندارند. انگلیسی حرف زدن امثال علی آبادی رو دیدند، این جور حرف زدن براشون تازگی داره!!!!!!

    • kjavad

      جناب آقای آقا محمدی شاید شما انگلیسی بلد نباشید ولی آنرا به همه تعمیم ندهید .مردم ایران با سوادند و زبان انگلیسی را هم خوب بلدند شما نگران نباشید. در چندین سالی که شماها توافق نکردید چه موفقیتی به دست آورده اید ! فقر وگرفتاری مردم را ؟ ... ( برترین ها خواهش می کنم منتشر کن ، منظر تعریف و تمجید نباشتا منتشر کنی)

    • علی

      بابایه آدم بیسواد رو بزارین وزیرامورخارجه که حتی زبون مادریشم یادنداشته باشه صحبت بکنه که نظربعضیا تامین بشه تااینقدراعتراض نکنن یه نفرپیداشده بیشترمیفهمه ماکه ازفهم ایشا ن افسرده نشدیم

    • شادی

      جناب آقای آقا محمدی به جای گیر دادن به انگلیسی صحبت کردن آقای ظریف، به فکر گرفتن چندتا طرح درست و حسابی برای مردم و جوانان بیکار استانت باش. همون مردمی که بهت رأی دادن و ازت انتظار دارن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج