جاباما
۹۱۱۴۱۳
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

خاتمی: اروپا و آمریکا سروته یک کرباس هستند

سخنگوی هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: از مذاکره آبی گرم نخواهد شد و اروپایی ها هم در آستانه حضور رئیس جمهوری در آمریکا ما را متهم به اتهامی نادرست کردند که نشان می دهد اروپا و آمریکا سروته یک کرباس هستند.

ایسنا: آیت الله احمد خاتمی، سخنگوی هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری در نشست خبری پایان اجلاسیه خبرگان اظهار کرد: بیانیه پایانی ما مجموع نظرات نمایندگان خبرگان است و با رای گیری و تصویب به صورت بیانیه مطرح می‌شود.

وی با اشاره به سخنرانی رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان اطلاعات سپاه در این اجلاسیه تاکید کرد: مردم در کنار مشکلاتی که دارند ببینند اراده نظام در مبارزه با مفاسد جدی است، امیدوار می شوند چنانکه تمامی آمارها می گویند که مردم امیدوار هستند.

خاتمی: اروپا و آمریکا سروته یک کرباس هستند

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان تاکید کرد: آقای طائب هم سخنرانی خوبی درباره نفوذ داشتند و نشان دادند که دنیای غرب با تمام نیرو به مبارزه با انقلاب اسلامی آمده است اما تاکنون ناکام مانده اند و ناکام خواهند ماند.

خاتمی تاکید کرد: از مذاکره آبی گرم نخواهد شد و اروپایی ها هم خود را نشان دادند و سه کشور اروپایی در آستانه حضور رئیس جمهوری در آمریکا ما را متهم به اتهامی نادرست کردند که نشان می دهد اروپا و آمریکا سروته یک کرباس هستند. پس ما باید همان راهکار صبوری و مقاومت را پیشه کنیم که در قرآن هم بر آن تاکید شده است.

وی در پاسخ به پرسش درباره اصلاح قانون انتخابات خبرگان اظهار کرد: اصلاح قانون انتخابات بندهای زیادی دارد که در این اجلاس هم به آن رسیدگی شد ولی به جایی نرسید. ما باید تدبیری بیندشیم که هر دو روز را در یک اجلاسیه به این موضوع اختصاص دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kamiiiiii

      اونوقت ما خوبیم؟

    • بدون نام

      دقیقا درست گفتی

    • بدون نام

      ما هم سرته اونایم یعنی بی عرضه تر از مسئولین ما پیدا میشه آیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج