۹۱۷۳۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یحیی گل‌محمدی؛ یورگن کلوپ رکوردار ایران

در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های کم اعتبار هیچگاه قهرمان نشده‌اند

سایت گل: در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های کم اعتبار هیچگاه قهرمان نشده‌اند

یحیی گل‌محمدی به دنبال ثبت یک رکورد ویژه‌ای تازه در مسابقات لیگ ایران است.

او قبلا یک رکورد ویژه را در لیگ فوتبال ایران ثبت کرده است. رکوردی که هنوز بکر مانده است، گل‌محمدی در دوران بازی خود 19 سال سابقه حضور در مسابقات لیگ ایران را داشت. او از سال 1368 که با تراکتورسازی تبریز در لیگ باشگاهی قدس به میدان رفت تا بهار سال 1388 که در مسابقات لیگ هفتم حرفه‌ای با تیم صبا به دوران حرفه‌ای خود خاتمه داد، 19 سال در مسابقات لیگ فعالیت داشت.

حالا یحیی گل‌محمدی که عملکرد فوق‌العاده‌اش در مربیگری او را به یورگن کلوپ پدیده مربیان اروپایی شبیه‌ ساخته است در فاصله 3 امتیازی تا صدر جدول رده‌بندی لیگ قرار گرفته و هیچ بعید نیست که او با تیمش قهرمان مسابقات لیگ شود. بخصوص اینکه این هفته نفت با حساب 3 ـ صفر تراکتورسازی قدرتمند را با شکست مواجه ساخت.

در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های کم اعتبار هیچگاه قهرمان نشده‌اند. شاید در این عرصه تنها سایپا بود که خارج از دایره مدعیان قرار داشت. تیم‌های پرسپولیس، استقلال، پاس و سایپا از تهران، سپاهان از اصفهان و فولاد از خوزستان قهرمان‌های گذشته لیگ بوده‌اند که به جز سایپا همه جزو تیم‌های برتر شهر خود بوده‌اند، مثل پرسپولیس و استقلال و پاس که هر 3 از سال 1349 سابقه فعالیت در لیگ ایران را داشته و با اصالت و ریشه‌دار هستند، اما نفت در میان تیم‌های متوسط لیگ قرار دارد.

همین امسال هم بین 7 تیم اول صدرجدول تیم‌های استقلال و پرسپولیس به عنوان برترین‌های تهران، فولاد به عنوان برترین تیم خوزستان، سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر، تراکتورسازی پرتماشاگرترین تیم لیگ ایران و ملوان انزلی با اصالت‌ترین تیم باشگاهی فوتبال ایران در کنار سپاهان و ذوب آهن حاضرند و اعتبار اندک نفت تهران می‌تواند در صورت بقا در بین 3 تیم اول صدرجدول افتخار و رکوردی تاریخ‌ساز دیگری را برای یحیی گل‌محمدی رقم بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج