جاباما
۹۲۲۴۹۹
۳۲ نظر
۵۰۱۲
۳۲ نظر
۵۰۱۲
پ

جزئیات تازه از درگیری در یک بیمارستانِ یاسوج

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از انتشار فیلمی از درگیری همراهان یک بیمار با کادر پرستاری و حوزه نگهبانی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به دستور سرپرست دانشگاه، کمیته کارشناسی و بررسی دلایل وقوع این رخداد تشکیل شده است.

ایسنا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از انتشار فیلمی از درگیری همراهان یک بیمار با کادر پرستاری و حوزه نگهبانی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به دستور سرپرست دانشگاه، کمیته کارشناسی و بررسی دلایل وقوع این رخداد تشکیل شده است.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر غلام‌عباس سبز افزود: کمیته تحقیق و بررسی تشکیل شده و بدون شک با افراد متخلف برابر قانون و بدون هیچ گونه اغماضی قاطعانه برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه سوم آبان ماه پیرو مراجعه بیمار به صورت سرپایی به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی مراحل مداوای بیماران مطابق معمول انجام گرفت، اظهارکرد: پس از ترخیص بیمار و جدا کردن سرم از دست بیمار در هنگام خروج از اورژانس با توجه به خونریزی کمی که در محل تزریق سرم در زخم بیمار ایجاد شده بود، پرستار تریاژ مبادرت به آموزش بیمار برای بند آمدن خون در محل تزریق کرد و در همین حین یکی از همراهان (خانم) و یک آقا که همراه بیمار بودند با پرخاش و بی احترامی به پرستار سبب اختلال در روند ارائه خدمات و توضیحات پرستار شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از همراهان بیمار شروع به درگیری فیزیکی با پرستار بیمارستان کرد، خاطرنشان کرد: متعاقب این درگیری پرسنل اقدام به آرام کردن اوضاع کردند اما به دلیل اینکه همراهان بیمار برخورد ناشایست و تندی با پرستاران داشتند درگیری بین پرسنل و همراهان شدیدتر شد.

دکتر سبز تصریح کرد: نگهبانان مرکز و پرسنل مسئول شیفت و تریاژ برای آرام کردن اوضاع در محل حاضر شدند اما به دلیل ازدحام جمعیت حضور سایر همراهان بیمار و تشنج آفرینی دو نفر از همراهان بیمار، درگیری به صورت نزاع عمومی در بخش اورژانس بیمارستان گسترش یافت و باعث اختلال جدی در روند ارائه خدمات به بیماران شد.

وی ادامه داد: متعاقب درگیری فیزیکی انجام گرفته دو نگهبان و سه نفر از پرسنل پرستاری بخش اورژانس دچار آسیب جدی شدند که با پیگیری بیمارستان و تماس با پلیس ۱۱۰ و حضور در محل صورتجلسه اقدامات و تخلفات صورت گرفته و پرونده از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به گستردگی درگیری‌ ها و اقدامات اخلال در نظم عمومی بیمارستان و روند ارائه خدمات خاطیان بازداشت شده و تا زمان تعیین تکلیف و ارجاع پرونده مراجع قضایی در بازداشت کلانتری بودند.

دکتر عنوان کرد: در راستای پیگیری موضوع، کارشناسان معاونت درمان و حراست و بازرسی دانشگاه در محل حضور یافته و گزارش جامعی از اتفاقات روی داده برای پیگیری‌های بعدی تهیه و به مراجع ذیربط ارجاع شد و از طرفی از طریق امور حقوقی و حراست بیمارستان تمام مراحل اقدامات قضایی و اداری و حقوقی لازم را انجام داده و در حال پیگیری هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ن ر

      همیشه مردم مقصر هستن مردم را باید از بین برد

    • @ ﷼۰۰﷼۰۰﷼ @

      حرکت پرستار ناشیانه بوده که همراهان عصبانی شدند.

    • بدون نام

      شده تگزاس

    • بدون نام

      باید از رییس بیمارستان تا ابدارچی را جاروکش ریخت بیرون همه میدانند که پرسنل ادارات بعلت ضعف مدیران که مشغول دزری زدو بند هستند پرسنل اداره هم با قلدری جواب ارباب رجوع را میدهند حلا صحنه سازی که پرستار چنین و چنان کرده در ادارات ایران کلا دنبال زدوبند دزدی سوء استفاده فقط مگر پول پارتی داشته باشی

    • بدون نام

      اینکه فقط شد یه طرف قضیه ببین با اون بدبختا چیکار کردن که اینجوری شاکی شدن کلا پزشک جماعت مردم رو عمله خودشون میدونن

    • لعنت بر بی غیرت (بیگانه پرست)

      آدم اینقدر بی شعور
      بجای تشکر از پرستاران زخماکش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو خودمزگی نکن

    • بدون نام

      در عجبم از این شهر یاسوج؟؟؟؟!!! همش دعوا و خشونت و ضرب و جرح و قتل و....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی باقی ایران همه عاری از خشونت و آرام آنوقت یا اینکه اومدی اظهار وجود کنی گلم من خودم بچه انجام تو خانواده ام هم سه نفر پزشک دارم اما آدم بیمار نیاز به هم دردی داره نه اینکه به حال خودش رها بشه آن هم تا دم درب خونریزی داشته باشه بعدش پانسمان بشه خودم تو دو بیمارستان درجه یک شیراز سزارین شدم خدا شاهده اولی پوست بچه را موقع تمیز کردن کنده بودن و وقتی هنوز بیهوش نبودم کف اتاق عمل برنج ریخته بود از پرستاری که داشت شکمم را بتادین می زد پرسیدم اینا چیه گفت تازه نهار خوردیم بیمارستان دوم بچه ام داشت خفه می شد هر چه پرستار را صدا زدم نیامد تا همراه یکی از بیماران به دادش رسید البته فکر نکن تنها بودم بلکه پرستارم مادرم بود که از قضا فشارش بالا بود و افتاده بود کف اتاق و نمی تونست بلند بشه تعصب الکی نداشته باشید فقط بیمار که عاشق چشم و ابروی شما نشده که صداتون می کنه اون حتما وضعیتش به هم ریخته عادلانه قضاوت کنید

    • بدون نام

      دروغگویی و اتهام به دیگران ، کار روزانه وزارت بهداشت شده .

    • بدون نام

      دستتو پیش گرفتی که پس نیفتی حتما یک کاری کرد که همراهان بیمار شاکی شدند پرستارها و دکترهای بیمارستانهای دولتی مریض را که می بینند انگار متهم را دیدند مردم انگار موش آزمایشکاهی هستند:!!!

    • بدون نام

      مملکت داره نابود میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدایاخودت کمک کن بمردم اعصاب بده بمنم بده

    • بویر احمدی

      وحشی های قرون وسطی/تا فرهنگ شهر نشینی قرنها فاصله دارند.

    • بدون نام

      در بیمارستانهای لرستان و‌کهکیلویه و چهارمحال. نیروی مسلح بکار گرفته بشه با حکم اتش به اختیار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوه اوه تو تازه از افغانستان برگشتی یا عراق بودی ؟

    • یک ایرانی

      یه مریض اینهمه همراه نمیخواد واسه چی راه میدین تو اورژانس ؟ قانون بزارید یه بیمار یه همراه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با ده همراه بیمار رها میشه توی اورژانس حالا اگه یک همراه باشه که فقط باید جسدش ببرن خونه چون بیمارستان هیچ کاری نمیکنه

    • بدون نام

      هیچ وقت فرهنگ درست نیکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فرهنگی که تو داری بلغور می کنی که از آنها یاد گرفتی نصف دکترای ایران هم که لرند پس بفهم که ادا درآوردن کار میمونه با فرهنگ نشدین که بلد هم نیستین خوب اداشو در بیارین

      • بدون نام

        تو شهر ما لر نیست چرا دروغ میگی نصف دکترا لرن خخخخخ

    • بدون نام

      خاک تو سرشون وحشی‌ها ی جنگلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین تو شهرنشین غیرجنگلی هستی بسه

    • hassan Yousefi

      مادرمو بردم بیمارستان خصوصی بعد دوروز با دعوا اومدم بیرون حالا دولتی ۹۹درصد دکترها فقط پول میشناسن جماعته عوضی تر از اینا وجود نداره

    • قانون مدار

      یه عده از همراهان بیمار مثل بعضی از دوستان که پیام گذاشتن به شدت عقده ای و بیمار هستند
      چرا اکثر این رفتارها توی یاسوجه؟؟
      خجالت بکشید پرسنل بیمارستان با ماهها نگرفتن حقوق همچنان خدمت گزارند

    • بدون نام

      اصلا کی یاسوج روداخل نقشه اورد وبعدهم شده شهر

    • بدون نام

      یه طرفه توضیح دادی ببین اونادچی دارن بگن.من خودم رفتم پیش یه پزشک برا بابای 77سالم.دکترمیگه الهیدهمیشه در این دکترواون دکترباشین.مملکت نیست قاطی آباده

    • بدون نام

      پلیس کجا بوده ؟ یعنی از بیمارستان یکی عقلش نرسیده زنگ بزنه یا پلیس وظیفه ش جدا کردن وطرفین را ارام کردن نیست بعدا غافلگیرانه وتوخواب میگیرین ! اینجوری که گفته شده یک ساعت از بحث لفظی تا فیزیکی طول کشیده رئیس پلیس این شهر را عوض کنید سریع

    • کنار الله

      بهم زدن نظم بیمارستان واخلال در فلان و فلان چه خنده دار مسولین ادارات حرفی بلد شدن .برین بمیرین بدبخت های بیسواد

    • بدون نام

      یاسوج همیشه همینی هست ک هست....توو جاده داری میری پلیس راه جریمت میکنه بدون هیچ خطایی فقط کافیه پلاک ماشینت یاسوجی نباشه یعنی ـ49دیگه کارت با برگه جریمه یا نقدی حل میشه

    • بدون نام

      اصولا مردم خیلی متوقع شدن دیواری کوتاه تر از پرسنل بیداع درمان پیدا نکردن خیلی راحت توهین میکنند

    • جوان بیکار ایرانی

      این مردم باید سر بزارن بمیرن تا همیشه مقصر نشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج