۹۲۴۹
۱ نظر
۵۰۶۴
۱ نظر
۵۰۶۴
پ

سرقت های عجیب از آرايشگاه‌های زنانه

تحقيق از شاكيان معلوم شد، ظهر روز حادثه زنگ در آرايشگاه به صدا درآمده و آنها به گمان اين كه مشتري است در را باز كرده‌اند و در همين موقع ۲ مرد قمه به دست با زور و تهديد وارد آرايشگاه شده‌اند...

جام جم: ۲ مرد قمه به دست كه با تقليد صداي زنانه و حمله به آرايشگاه‌هاي زنانه پول و طلا سرقت مي‌كردند، از سوي پليس آگاهي مشهد دستگير شدند.

رسيدگي به اين پرونده هفته گذشته با شكايت ۲ زن آرايشگر مبني بر سرقت پول و طلاهايشان از سوي ۲ جوان قمه به دست در دستور كار پليس آگاهي مشهد قرار گرفت.

با تحقيق از شاكيان معلوم شد، ظهر روز حادثه زنگ در آرايشگاه به صدا درآمده و آنها به گمان اين كه مشتري است در را باز كرده‌اند و در همين موقع ۲ مرد قمه به دست با زور و تهديد وارد آرايشگاه شده‌اند و پس از كتك زدن و محبوس كردن ۲ زن آرايشگر، پول و طلاهايشان را سرقت كرده و پس از به هم ريختن اثاثيه از محل متواري شده‌اند. در مرحله بعدي تحقيقات معلوم شد، همسايه‌ها با شنيدن صداي كمك‌خواهي آنها، در آرايشگاه را شكسته و با ورود به آن محل، ۲ زن آرايشگر را نجات داده‌اند.

در پي اين شكايت، چهره‌نگاري رايانه‌اي از متهمان فراري صورت گرفت و جستجو براي دستگيري آنها آغاز شد تا اين كه چند زن آرايشگر نيز با حضور در مركز پليس، شكايت‌هاي مشابهي را ارائه كردند. با اطلاعات به دست آمده از شاكيان مشخص شد تصاوير رايانه‌اي از دزدان قمه به دست با هم مطابقت دارد.

بنابراين، محل‌هايي كه احتمال سرقت در آنجا وجود داشت زيرنظر گرفته شد تا اين كه چند روز پيش ماموران هنگام گشتزني در جنوب شهر به يك راكب موتورسيكلت كه شباهت بسياري به يكي از سارقان تحت تعقيب پليس داشت، ظنين شدند و اخطار به وي خواستند تسليم شود؛ اما متهم بسرعت از محل متواري شد. ماموران در پي تعقيب و گريز، راه متهم را سد كردند و او دستگير شد. در بازرسي از ساك همراه متهم يك قبضه قمه، گاز اشك‌آور، مقاديري طلا و يك عدد كيف زنانه كشف و ضبط شد. متهم در اظهاراتش به پليس گفت: من و همدست فراري‌ام، از چندي پيش از آرايشگاه‌هاي زنانه سرقت مي‌كرديم و در جريان سرقت‌ها ابتدا يك هفته محل مورد نظر را زيرنظر مي‌گرفتيم و رفت و آمدها را كنترل مي‌كرديم. متهم اضافه كرد: در روز سرقت زنگ آرايشگاه‌ها را زده و با تغيير دادن صدايمان، وانمود مي‌كرديم كه مشتريان زن هستيم.

متهم اضافه كرد: پس از آن كه در آرايشگاه‌ها باز مي‌شد، با قمه زنان آرايشگر را تهديد مي‌كرديم و به زور وارد آنجا مي‌شديم. در صورت مقاومت، آنها را با اسپري بيهوش و پول و طلاهايشان را سرقت مي‌كرديم. در غير اين صورت، ‌زنان آرايشگر و مشتريان آنها را كتك مي‌زديم و با انتقال به اتاق‌ها آنها را محبوس كرده و پول و طلاهايشان را مي‌دزديديم.

در پي اعتراف متهم، همدست فراري‌اش تحت تعقيب قرار گرفت و روز گذشته در خانه‌اي واقع در جنوب شهر شناسايي شد و همراه ۴ مرد قاچاقچي هنگام مصرف مواد مخدر (شيشه)، دستگير شد.

بنابراين گزارش، متهمان روانه زندان شدند. تحقيقات تكميلي از آنها ادامه دارد.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

سرقت های عجیب از آرايشگاه‌های زنانه


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عذرا

      اين جور ادماي كثافت رو بايد شديدترين مجازات رو كرد كه درس عبرت سايرين

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج