جاباما
۹۲۷۱۳۸
۱۳ نظر
۵۰۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
پ

استراماچونی و دستیارانش ۲ ماه حقوق نگرفتند

استقلالی‌ها روز پرفراز و نشیبی را سپری کردند؛ از اعتصاب بازیکنان به خاطر مشکلات مالی گرفته تا جلسات مشترک با همتای سرخ خود و اسپانسر مشترک برای دریافت مطالبات فصل جاری.

فرهیختگان: استقلالی‌ها روز پرفراز و نشیبی را سپری کردند؛ از اعتصاب بازیکنان به خاطر مشکلات مالی گرفته تا جلسات مشترک با همتای سرخ خود و اسپانسر مشترک برای دریافت مطالبات فصل جاری. خبر اول البته بیشتر سروصدا کرد آن هم بعد از هفت برد متوالی و اعتراض‌های اخیر استراماچونی.

سایت استقلال و خبر خوش مالی

سایت باشگاه استقلال دیروز خبر مهمی به این شرح منتشر کرد: «باتوجه به مشکلات مالی فراوان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و طبق پیگیری‌های انجام شده توسط وزیر ورزش و جوانان، جلسه‌ای در دفتر معاونت ورزش قهرمانی بین مدیران دو باشگاه بزرگ پایتخت و مدیران اپراتور همراه اول برگزار شد.

در این نشست محمدرضا داورزنی معاون وزیر، امیرحسین فتحی و کامران منزوی(مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال) محمدحسن انصاری‌فرد و علی رغبتی(مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس) حمید فرهنگ، مدیرعامل شرکت همراه اول و معاونان ایشان حضور داشتند و پس از بحث و تبادل نظر و پیرو حسن‌نیت شرکت همراه اول، مقرر شد ظرف ۴۸ ساعت آینده(تا فردا) نسبت به پرداخت مطالبات دو باشگاه اقدام لازم انجام شود.» پیش از این مدیران پرسپولیس هم از حل بخشی از مشکلات خبر داده بودند. با این حال مشخص نیست چه رقمی قرار است به سرخابی‌ها پرداخت شود.

اعتصاب در تمرین استقلال

این موضوع تاثیر خود را روی تمرینات استقلالی‌ها گذاشت و بازیکنان این تیم حاضر به تمرین نشدند. در این خصوص برخی رسانه‌ها گزارش دادند: «در شرایطی که قرار بود تمرین آبی‌پوشان از ساعت ۱۶ در زمین مجموعه انقلاب برگزار شود اما بازیکنان حاضر به تمرین نشدند. برخی از بازیکنان اصلا به محل تمرین مراجعه نکردند. اعضای تیم فوتبال استقلال چند روز پیش در اعتراض به مشکلات مالی از مدیریت این باشگاه انتقاد کرده بودند.»

پرداختی‌های برابر تا فردا پیگیری‌های خبرنگار «فرهیختگان» نشان می‌دهد قرار است در راستای برابر کردن قرارداد بازیکنان استقلال، مسئولان این تیم دست به کار شده و با پرداخت بخش دیگری از قرارداد بازیکنان، مبلغ پرداختی تمامی آنها را به مرز ۳۵ درصد برسانند. این در حالی است که طبق گفته‌های مباشری، معاون باشگاه استقلال تنها چهار بازیکن استقلال امسال هیچ دریافتی‌ای نداشته و در بین بازیکنان هستند افرادی که تا امروز ۳۰ درصد هم دریافتی داشته‌اند ولی برای آنکه تمامی قراردادها یکسان شود، مقرر شد تا اکثر بازیکنان استقلال تا پایان یک‌سوم از مسابقات لیگ، یک‌سوم از قرارداد خود را دریافت کرده و در همین راستا نیز تا فردا مبلغی به‌عنوان بخشی از قرارداد به حساب‌شان واریز شود.

عامل اختلاف چیست؟

هنوز یک نکته در بین قراردادها وجود دارد که محل اختلاف بین باشگاه و بازیکنان به شمار می‌رود و آن اینکه هنوز بسیاری از بازیکنان این تیم از فصل گذشته نیز طلبکار هستند و این انتظار را دارند علاوه‌بر دریافت بخشی از قراردادهای فصل جاری، از سوی باشگاه اقدامات اساسی برای تسویه‌حساب قراردادهای فصل گذشته نیز انجام شود.

استرا سنگ چه کسی را به سینه می‌زند؟

در این بین برخی نیز این‌طور وانمود کردند که قرارداد استراماچونی نیز طبق موعد مقرر پیش نرفته و پرداختی‌های این مربی نیز عقب افتاده و همین موضوع باعث شده تا این مربی انتقادهای تندوتیزی را نسبت به مدیران استقلال مطرح کند. این در حالی است که پیگیری‌های خبرنگار «فرهیختگان» از برخی از عوامل باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که کادرفنی ایتالیایی استقلال و در راس آنها استراماچونی فقط دو ماه حقوق عقب افتاده طلبکار هستند و به نظر می‌رسد در نشست خبری بعد از دیدار با نفت آبادان، سرمربی استقلال به خاطر بدقولی در پرداختی‌های باشگاه به بازیکنان برآشفته و برای اینکه روند موفقیت‌های این تیم قطع نشود، سعی کرد در بهترین موقع(با توجه به تعطیلات لیگ) تلنگر جدی به مدیران این باشگاه بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوش بحالشون 2 ماه
      ما 6 ماهه حقوق نگرفتیم

      پاسخ ها

      • آنتی کیسه

        کیسه و هواداران لجن پراکنی که در رسانه ها داره هر چقدر در لیگ هیچ غلطی نمی تونند بکنند ولی واقعا در هوچی گری و هیاهوی بیخود رتبه اول رو دارند ، ایها الناس توی همین ایران مربی داشتیم بنام برانکو که پرسپولیس رو با دست خالی و با پنجره های بسته نایب قهرمان آسیا کرد یک سال بود یک ریال نگرفته بود ، الان هم که رفته دنبال پولش داره دوندگی میکنه ، چرا اینها خفه بودند ،؟؟؟!!!

    • عدالت

      کارگر بیچاره با ماهی دوتومن هنوز ۶ماهه حقوق نگرفته بدون قرارداد..صداش در نمیاد اگرم اعتراض کنه از کار اخراج میشه...اونوقت ی خارجی با قرارداد چندملیاردی دوماهه حقوق نگرفته ببین چیکارمیکنه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        بنده ۱۵ ساله بازنشستم.بعداز ۳۱ سال کارو۱۵ بازنشستگی ،یعنی نزدیک به نیم قرن هنوز ۲۹۰۰۰۰۰حقوق میگیرم.خوش به حال فوتبالیست های حالا که صدها میلیون میگیرند.

    • بدون نام

      تازه 2ماه حقوق نگرفته خودشو پاره کرده اینجا ایرانه

    • بدون نام

      اینم فراری بدین بره خودتونو خوب نشون میدین چه فاسد هایی هستین آبروی مردم ایران رو هم میبرین سرطان بگیرید

    • x

      نشد یه بار لنگی ها اعتراض کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برن کیسه کشی

      • بدون نام

        برانکو ی فصل ندادن چرا اون موقع ساکت بودی
        همچین میگه 2 ماه

    • کیسه فروش ابیم

      به درک ایران پول مفت به کسی نمیده

    • کیسه فروش ابیم

      به درک ایران پول مفت به کسی نمیده کیسه حمومی

    • کیسه فروش ابیم

      بره گمشه به درک که نگرفته ما پول مفت به کسی نمیدیم

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      چطو اسپانسر دوتیم ایرانسله و دوتیم وزارتی ان اما طبق گفته انصاریفرد لنگ قبل از لیگ پانزده ملیارد گرفته و دوهفته پیش هم پانزده ملیارد قرض گرفته اما هنوز یک ریال ب استقلال ندادن؟ حرف انصاریفرد مدیر خودتونو ک قبول دارید. آقایون و شخص وزیر هرسال استقلالو شخم میزدن و موقع تمدید قراردادها میشد پول ب استقلال نمیدادن ک بازیکنان اصلی برن ک استقلال شخم زده بشه واس سال بعد تابیان هماهنگ بشن نیم فصلو از دست بده و عملا ازکورس عقب بیفته‌ .اما وقتی دیدن استرا این تیم شخم زده و ویران رو ک کلی کمبود بازیکن و مصدوم داشت و داره رو ب بهترین شکل ممکن ساخت و بهترین و زیباترین بازیهارو انجام میده و خیلی زود اومده توکورس و ب هیچ تیمی رحم نمیکنه آقایون و شخص وزیر دست بکارشدن و پول ب استقلال نمیدن و قصدشون اینه بین نیم فصل استقلالو شخم بزنن و مربیشم بره. هدف دقیقا همینه. فتحی هم ک بانهایت وقاحت نفوذی بودنشو ثابت کرد وگفت مشگلات استقلال مهم نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج