۹۲۷۱۵۴
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

پورحیدری: دوست ندارم از استقلال شکایت کنم

مسئولان باشگاه استقلال در اقدامی پسندیده علی پورحیدری، فرزند اسطوره فقید باشگاه استقلال را به بازی با صنعت نفت دعوت کردند تا ضمن تجلیل از این خانواده استقلالی‌ و تأثیرگذار یاد و نام اسطوره فوتبال ایران را بار دیگر در دل‌ها زنده نگه دارند.

ایران ورزشی: مسئولان باشگاه استقلال در اقدامی پسندیده علی پورحیدری، فرزند اسطوره فقید باشگاه استقلال را به بازی با صنعت نفت دعوت کردند تا ضمن تجلیل از این خانواده استقلالی‌ و تأثیرگذار یاد و نام اسطوره فوتبال ایران را بار دیگر در دل‌ها زنده نگه دارند.

علی پورحیدری که چند روز پیش در جریان بازی با صنعت نفت کنار استقلالی‌ها بود و پیروزی پر گل آبی‌ها را نظاره کرد بهانه‌ای است برای یک گفت و گوی متفاوت.

پورحیدری: دوست ندارم از استقلال شکایت کنم

بعد از مدت‌ها در ورزشگاه دیده شدید. چه شد که آزادی رفتید؟

آقای فتحی صبح روز بازی با صنعت نفت آبادان با من تماس گرفت و گفت به ورزشگاه بروم، من هم قبول کردم. حقیقتاً دوست داشتم یک روز کنار استقلالی‌ها باشم چون اصولاً من کم استادیوم می‌روم. آخرین بار که ورزشگاه رفتم به آن دربی مربوط می‌شد که با گل وریا غفوری پیروز شدیم. بعد از آن دیگر به ورزشگاه نرفته بودم.

یادمان می‌آید که منصورخان هم وقتی در قید حیات بود علاقه چندانی نداشت شما دور و بر فوتبال و ورزشگاه باشید.

من کلاً استرسی هستم و وقتی بازی‌های استقلال را تماشا می‌کنم حالم دگرگون می‌شود. پدرم هم که خدا رحمتش کند علاقه‌ای نداشت من زیاد به ورزشگاه بروم اما این دلیل نمی‌شد که نتایج استقلال را پیگیری نکنم و دنبال خبرها نباشم.

چه حسی داری وقتی می‌بینی بعد از 3 سال از درگذشت پدر گرامی‌تان هنوز هم در یک دقیقه بخصوص نامش در ورزشگاه‌ها برده می‌شود؟

هواداران نه فقط در دقیقه ۲۴ بازی‌ها بلکه در تمام روزهایی که پدرم از دنیا رفته کنار ما بودند و ما را تنها نگذاشتند. این واقعاً یک حس قشنگ و فراموش نشدنی است که اینگونه از پدرم یاد می‌شود. دست هواداران استقلال درد نکند. پدرم همیشه در خانه به ما می‌گفت صاحبان اصلی استقلال همین هواداران هستند.

حضورت در کنار استقلالی‌ها و پذیرفتن دعوت امیرحسین فتحی اینطور به نظر می‌رساند که شاید آن مشکلی که با باشگاه استقلال بر سر قرارداد پدرت داشتید برطرف شده، همینطور است؟

نه، اینطور نیست! مشکل برطرف نشده. من آن روز به احترام حرف آقای فتحی به ورزشگاه رفتم و هواداران. مشکل هنوز پابرجاست و حق و حقوق پدرم را پرداخت نکرده‌اند!

دلیلش چیست؟

زمان مدیریت افتخاری پیگیر موضوع بودم. گفتند نامه‌ای از سوی سازمان بازرسی آمده که در آن نوشته پدر شما دوشغله است و ما نمی‌توانیم حق و حقوق مربوط به سرپرستی‌اش را پرداخت کنیم! من از مدیران سابق باشگاه استقلال خواستم آن نامه را نشانم بدهند تا کاری انجام بدهم و حق پدرم ضایع نشود اما گفتند نامه گم شده است!

پدر من اصلاً دوشغله نبود چون حضور در هیأت مدیره شغل محسوب نمی‌شد و پدرم از حضور در آن شغل پولی نمی‌گرفت. متأسفانه جواب درست و حسابی به ما ندادند و با اینکه سال‌ها است صبر کرده‌ایم و حوصله به خرج دادیم اما باز هم نتوانستیم حقوق پدرم را زنده کنیم. پدرم برای باشگاه استقلال زحمات زیادی کشیده و خوب نیست که کارمان به شکایت به فیفا بکشد!

یعنی ممکن است از استقلال به فیفا شکایت کنید؟

هر احتمالی وجود دارد. اگر ما از استقلال به فیفا شکایت کنیم آنها دیگر نه سازمان بازرسی ایران را می‌شناسند و نه دیگر ارگان‌ها را. آنها فقط سربرگ باشگاه استقلال را می‌شناسند و طبق آن حکم می‌دهند. آخر مگر می‌شود تخلفی به‌ این بزرگی در زمان مدیریت افتخاری در باشگاه استقلال انجام شده باشد؟!

چه تخلفی؟

آنها قرارداد پدرم را از سیستم مالی باشگاه استقلال بیرون آورده‌اند که این یک تخلف بزرگ است و برای باشگاه استقلال تبعات خطرناکی به دنبال دارد. امیدوارم کار به آنجا نرسد. این موضوع را به اطلاع آقای فتحی هم رساندم و گفتم دوست داریم این مشکل دوستانه حل شود.

چه کسی می‌تواند این مشکل را در نهایت برطرف کند؟

به من گفته‌اند که وزیر ورزش با یک امضا می‌تواند این مشکل را برطرف کند اما هنوز این کار انجام نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما هم یا شکایت کنید یا قید اون پول بزنید خسته شدیم این اخبار اونقدر شنیدیم

      پاسخ ها

      • بیتا

        دمت گرم داداش ....حرف حق گفتی ....به خدا اگه شکایت کیسه کشا می کردسنگین تر بود خوودش ومادرش هرجامیشینند میگن از استقلال طلب داریم تازه مادرش توبرنامه ورزش ومردم این هفته هم گفت طلبکار ازکیسه خخخ

      • بیتا

        دیگه چ جوری نمکدون بشکنه خوودش ومادرش هرجامیشینند میگن از کیسه طلب داریم شکایت بکنه سنگین تره خخخخ

    • لُنگ کله پوک

      درودبرتواستقلالی جماعت هیچ وقت نمکی که خورده،نمکدونشونمیشکنه.چون مکتبش اینطوربوده وهست وخواهدبود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج