۹۲۷۲۰۸
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

فریبا: نوار برد‌های استقلال نباید قطع شود

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص شرایط این روزهای ابی پوشان حرف های جالبی برزبان اورد.

ایلنا: بهتاش فریبا پیشکسوت تیم استقلال معتقد است شاگردان استراماچونی مقابل نفت بهترین نمایش ممکن را داشتند و توانستند مقابل هواداران خود این تیم را با نتیجه‌ای بسیار خوب شکست دهند اما شادی آن برد دیگر تمام شده و باید به فکر بازی بعدی باشند

استقلال در تهران نفت را با 5 گل شکست داد. در مورد این بازی صحبت می‌کنید؟

به نظر من این دیدار بهترین بازی فصل تا الان بوده و همه چیز فوتبال در آن دیده شد، یعنی هم کار تاکتیکی و هم شوتزنی و هم رسین به گل از راههای مختلف ضمن اینکه بازی سرعت قابل قبولی هم داشت. اگر به لحاظ فیزیکی هم صحبت کنیم بازی کاملا درگیرانه بود و استقلال وقتی توانست در جنگ‌های فیزیکی بازی را ببرد برنده این دیدار شد و این نشان می‌دهد که استقلال بدنسازی خوبی داشته و وقتی توپ را از دست می‌دادند به حریف خوب فشار می‌آوردند و پرس می‌کردند که همان فوتبال روز دنیاست.

البته از زیر توپ زدن مدافعان و گلرها هم خبری نبود. درست است؟

بله، هر دو تیم بازیسازی را از دروازه شروع می‌کردند و کسی بی هدف زیر توپ نمی‌زد. هر دو تیم در فاز حمله بسیار قوی بودند و شرایط خیلی خوبی را برای ۴۰ متر رو به جلو داشتند. استقلال خیلی خوب از فرصت‌ها استفاده کرد.

از تعویض‌های استقلال راضی هستید؟

وقتی گل جلو هستید شما احتیاج به یار سرعتی دارید و شاید خیلی‌ها بگویند تعویض قائدی اشتباه بود چون تیم نیاز به سرعت قائدی داشت اما مربیان روز دنیا در این مواقع دو تا کار می‌کنند یا نفر سرعتی اضافه می‌کنند یا بازیکنی که مالکیت توپ را در اختیار دارد را به زمین می‌فرستند که استراماچونی گزینه دوم را انتخاب کرد و قائدی را بیرون کشید و آرش رضاوند که در قطع توپ بهتر از قائدی بود را به زمین فرستاد.

عملکرد خط دفاعی استقلال بهتر از قبل نشده بود؟

هفته قبل در مصاحبه‌ای گفتم که دفاع تیمی استقلال مقابل پارس جنوبی خوب نبود. حسینی درون دروازه خیلی خوب بود و دفاع ما هم بسیار خوب کار کرد و با نظم و تمرکز خوب بسیاری از خیلی از توپ‌های نفتی ها را بستند تا این نتیجه خوب به دست بیاید.

دیاباته می‌تواند در بازیهای بعد هم خوش بدرخشد؟

دیاباته نشان داد اگر از خط هافبک پاس درست برسد حرفهای زیادی برای گفتن دارد.دیاباته با اینکه پاهای بلند و کشیده‌ای دارد از تکنیک و مهارت فردی بالایی هم برخوردار است و در مالکیت و حفظ توپ در یک سوم دفاعی حریف تبحر دارد که برای استقلال خیلی مفید است تا موج دوم حمله اضافه شوند و شرایط گلزنی مهیا شود. دیاباته اگر خط هافبک استقلال خوب باشد و او را به خوبی تغذیه کند باز هم کارساز می‌شود.

کالدرون به عنوان سرمربی پرسپولیس چرا اینقدر علیه استقلال مصاحبه می‌کند؟

چرا این سوال را از من می‌پرسید، این سوال را باید از خودش بپرسید که چرا اینقدر علیه استقلال صحبت می‌کند اما به نظر من این کار اصلا حرفه‌ای نیست. اگر راجع به مسائل فنی حریف صحبت کنی هیچ اشکالی ندارد اما در مورد مسائل جانبی صحبت کنی حرفه‌ای نیست.

اینکه در مورد داوری و استقلال صحبت کند حرفه‌ای نیست. البته کالدرون با این کارها بحث به هم ریختن روح و روان تیم ما را دنبال می‌کند که مربی و بازیکنان حرفه‌ای داریم. شکایت باشگاه استقلال از ایشان کافی است و ما در این مورد صحبت نکنیم بهتر است چون خیلی مهم نیست و تمرکزمان روی کار خودمان باشد کافی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو گودال مرگ نقش جهان ،نوارشون پاره میشه

    • بدون نام

      خخخ راست میگی لنگی حقیر اصفهلن هم جلوی اس اس زانو میزنه انشالا نیم فصل دوم لنگ حقیر رو نابود میکنیم

    • علی

      این وبرو به فتل بگو که هروز داره نقشه واسه تیم وحاشیه بردن تیم میکشه

    • بدون نام

      قطعاً کمیته بی انظباطی داورا گلرا نمیذارن نوار بردای کثیفتون پاره شود مگه اینا مردن

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      شک نکن استقلال چون امسال زود اوج گرفت و زودتر از هرسال اومده توکورس و واقعا قدرتمنده و از یه مربی کاربلد سودمیبره آقایون همین نیم فصل شخمش میزنن نمیزارن پا بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج