جاباما
۹۲۷۵۱۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نامزدهای اسکار سینمای اروپا معرفی شدند

نامزدهای جوایز فیلم‌ اروپا در سال ۲۰۱۹ اعلام شد و ساخته‌های پولانسکی، آلمادوار و بلوچیو هر کدام در ۴ شاخه، شانس کسب جایزه خواهند داشت.

ایسنا: فیلم "یک افسر و یک جاسوس" ساخته "رومن پولانسکی" که با رونمایی در جشنواره ونیز با استقبال رو به رو شد و توانست جایزه بزرگ هیات داوران ونیز و بهترین فیلم از نگاه انجمن منتقدان بین‌المللی (فیپرشی) را در این جشنواره از آن خود کند، در جوایز فیلم اروپا در سال ۲۰۱۹ در ۴ شاخه بهترین فیلم، کارگردانی، بازیگر مرد (ژان دوژاردن) و فیلمنامه (پولانسکی و رابرت هریس) نامزد کسب جایزه است.

"یک افسر و یک جاسوس" روایتگر داستان واقعی زندگی "آلفرد دریفوس" افسر ارتش فرانسه است که به اشتباه و به جرم جاسوسی برای آلمان‌ها در دهه ۱۸۹۰ میلادی محکوم شد و پس از گذشت چند سال، بی‌گناهی او به اثبات رسید.

نامزدهای اسکار سینمای اروپا معرفی شدند

"ژان دوژاردن" در این فیلم در نقش افسر ضدجاسوسی بازی می‌کند که بی‌گناهی "دریفوس" را ثابت می‌کند و نقش خود "آلفرد دریفوس" را "لوئیس گارل" بازی کرده است.

اما "پدرو آلمادوار" کارگردان برنده اسکار اسپانیایی نیز با فیلم جدیدش در جوایز فیلم اروپا در چهار شاخه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای "آنتونیو باندراس" نامزد کسب جایزه معرفی شده است و فیلم ایتالیایی "خائن" به کارگرانی "مارکو بلوچیو" نیز در شاخه‌های بهترین فیلم، کارگردانی، بازیگر مرد و فیلمنامه نامزد کسب جایزه است.

"درد و شکوه" و "خائن" امسال به ترتیب نماینده سینمای اسپانیا و ایتالیا در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی نود و دومین دوره جوایز سینمایی اسکار هستند.

نامزد "پولانسکی" در چهار شاخه از جوایز فیلم اروپا احتمالا چندان مورد استقبال برخی از جمله آمریکایی‌ها قرار نخواهد گرفت چرا که وی به سبب پرونده تجاوز از سال ۱۹۷۵ از آمریکا گریخته و آمریکایی‌ها سال‌هاست در تلاش برای استرداد او هستند.

"بینوایان" از فرانسه ساخته "لاج لی"، "خرابکار سیستم" از آلمان به کارگردانی "نورا فینگشدت" و "محبوب" ساخته "یورگس لانتیموس" نیز از دیگر فیلم‌های مهمی هستند که در شاخه بهترین فیلم جوایز اروپا نامزد کسب جایزه‌اند.

همچنین فیلم "پرتره یک بانو در آتش" به کارگردانی "سلین سیاما" نیز در ۳ شاخه بهترین کارگردانی و بازیگری زن (نومی مرلانت و ادل هینل) نامزد کسب جایزه هستند.

سی و دومین دوره جوایز فیلم اروپا روز هفتم دسامبر (۱۶ آذر) در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج