جاباما
۹۲۹۵۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نخستین سفر استانی روحانی در سال ۹۳

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان گفت که رئیس‌جمهور در نخستین سفر استانی سال ۹۳ به این استان سفر خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان گفت که رئیس‌جمهور در نخستین سفر استانی سال ۹۳ به این استان سفر خواهد کرد.

هدایت‌‌الله میرمرادزهی نماینده مردم سراوان در خانه ملت با اشاره به دیدار امروز مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با رئیس‌‌جمهور گفت: ‌رئیس‌جمهور در این دیدار عنوان کرد که ما در همه امور نیازمند منابع مالی هستیم و در حال حاضر منابع مالی ناکافی است و در صدد تأمین این منابع از داخل و خارج هستیم تا این کسری جبران شود.

وی افزود: رئیس‌جمهور اظهار داشت که در بحث تجارت نه اینکه همه مشکلات حل شده اما گشایش‌هایی ایجاد شده و می‌توانم بگویم نشست‌های انجام شده منافعی را برای ما در پی داشته است.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رئیس‌جمهور گفت به دنبال اقدامات صورت گرفته، در حال حاضر شاهد ارزان‌تر شدن قیمت خرید دارو و گندم از خارج هستیم و در توافق اخیر گشایشی ایجاد شده که انشاءالله برای آینده مثمرثمر باشد.

میرمرادزهی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در این دیدار عنوان کرد که بعد از سفر خود به هرمزگان سفر به استان سیستان و بلوچستان را در دستور کار خود خواهد داشت و اولین سفر استانی وی در سال ۹۳ سفر به استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

وی افزود:رئیس‌جمهور اظهار داشت که هیچکس حق ندارد به مقدسات دیگران اعتراضی داشته باشد و برای ما همه محترم هستند و اینکه همه ائمه جمعه اهل تسنن و تشیع استان سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در کنار یکدیگر حضور داشتند مایه خرسندی است.

نماینده مردم سراوان در خانه ملت اظهار داشت:‌در آغاز این دیدار نمایندگان استان به بیان مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود پرداختند و خواستار رسیدگی به این مشکلات شدند که از جمله مطالب و پیشنهادات مطرح شده این بود که استان سیستان و بلوچستان با توجه به وسعت زیاد آن به سه استان تقسیم شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج