۹۳۰۰۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پله: مقایسه مسی با من ظالمانه است

مروارید سیاه فوتبال برزیل مقایسه مسی با او را ظالمانه می‌داند. او بارسلونا را تیمی محبوب خود می‌داند و امیدوار است که برزیل در جام جهانی عنوان قهرمانی را به دست آورد.

ایسنا: مروارید سیاه فوتبال برزیل مقایسه مسی با او را ظالمانه می‌داند. او بارسلونا را تیمی محبوب خود می‌داند و امیدوار است که برزیل در جام جهانی عنوان قهرمانی را به دست آورد.

پله "مروارید سیاه" فوتبال برزیل که برای افتتاح یک شرکت تجاری به مصر سفر کرده است، در نشست خبری درباره موضوعات زیادی صحبت کرد. او مقایسه خود با مسی را ظالمانه می‌داند.

پله گفت: همواره من را با "مسی" ستاره آرژانتینی بارسلونا مقایسه می‌کنند. این مقایسه ظالمانه است، هر بازیکنی سبک خاص خود را دارد و توانایی‌های را دارد که با دیگر بازیکنان متفاوت است. به عنوان مثال زیدان، رونالدو و مارادونا هر کدام شگرد خاصی در بازی کردن دارند که با دیگری متفاوت است. گذشته از این بعضی از بازیکنان هستند که در یکی، دو سال بسیار خوب بوده‌اند، اما بعد از آن دچار افت شده‌اند و دیگر نامی از آنها به زبان نمی‌آید. این در مورد من صدق نمی‌کند، چرا که من حدود ۲۵ سال با سانتوس بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته‌ام.

پله درباره این سوال که چه تیمی را در فوتبال اروپا دوست دارد؟ گفت: من به لیگ‌های اسپانیا و انگلیس علاقه خاصی دارم. باید بگویم که بارسلونا تیم مورد علاقه من است. این تیم همواره بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد و روال ثابتی دارد. بارسلونا از هر نظر تیم کاملی است و من بازی‌های این تیم را دوست دارم.

پله که سه بار با برزیل قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرده است، از کارنامه درخشان خود راضی است. او گفت: استعداد من، یک استعداد خدایی بود. من تلاش کردم تا این استعداد را تقویت کنم. خوشحالم که بازیکنی تاریخ ساز بودم و توانستم از این استعداد به خوبی بهره بگیرم. می‌خواهم به بازیکنان فوتبال یک نصحیتی کنم و آن این که همواره به حریف احترام بگذارند. نباید آنها در هیچ حالتی از کوره در روند و به دیگران توهین کنند. در این حالت است که یک بازیکن می‌تواند، یک بازیکن تمام معنا باشد.

جام جهانی ۲۰۱۴ در کشور برزیل برگزار می‌شود، کشوری که ستارگان زیادی از جمله پله، زیکو، سوکراتس، روماریو، رونالدو، ریوالدو و کارلوس را به جهان فوتبال معرفی کرده است. پله امیدوار است که برزیل از امتیازی میزبانی خود استفاده کند و جام قهرمانی را بالای سر برد. او گفت: آلمان، اسپانیا، آرژانتین و ایتالیا از شانس های قهرمانی هستند. امیدوارم که در نهایت برزیل جام جهانی را بالای سر برد. من نمی‌توانم یک تیم خاص را به عنوان نامزد نهایی قهرمانی مشخص کنم. ایمان دارم که فوتبال همچون صندوقچه‌ای سر بسته است است که هر احتمالی در آن وجود دارد. شیلی و هلند هم از تیم‌های خوب جام جهانی هستند. احتمال دارد که یکی از این دو تیم هم به فینال صعود کند.

پله در مصر همچنین یک مرکز پرورش کودکان بی سرپرست را افتتاح کرد، اما نخواست که نام این مرکز فاش شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج