جاباما
۹۳۱۵۴۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نیکبخت: استقلال مدیر دلسوز می‌خواهد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال به مدیرانی نیاز دارد که دلشان برای این تیم بسوزد و موفقیت تیمی که میلیون‌ها هوادار عاشق دارد را به منافع شخصی ترجیح دهند.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال به مدیرانی نیاز دارد که دلشان برای این تیم بسوزد و موفقیت تیمی که میلیون‌ها هوادار عاشق دارد را به منافع شخصی ترجیح دهند.

«علی‌رضا واحدی نیکبخت» اظهار داشت: استقلال با استراماچونی در مسیر موفقیت قرار گرفته است به شرط آنکه اجازه دهند این تیم بدون حاشیه و در کمال آرامش به کارش ادامه دهد.

وی افزود: مدیریت استقلال در این مدت با حرف‌ها و اقداماتی که انجام داده‌ حاشیه‌های زیادی را برای تیم به وجود آورده‌ و به طور حتم ادامه این روند مشکلات زیادی را برای آبی‌پوشان در ادامه به وجود خواهد آورد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه افرادی در باشگاه استقلال حضور دارند که به فکر منافع این تیم پرطرفدار نیستند. استقلال به مدیرانی نیاز دارد که دلشان برای این تیم بسوزد و موفقیت تیمی که میلیون‌ها هوادار عاشق دارد را به منافع شخصی ترجیح دهند.

وی تاکید کرد: مدیران استقلال در بین هواداران از محبوبیت برخوردار نیستند و برای همین است در روزهایی که این تیم نتایج خوبی کسب می‌کند آنها با انتقاد روبرو می‌شوند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال شایستگی این را دارد با پیروزی مقابل نساجی مازندران سه امتیاز مهم را در آستانه بازی با سپاهان کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج