جاباما
۹۳۱۷۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خرید باشگاه با پول بخت آزمایی

برنده بخت‌آزمایی موسوم به «یورو میلیونز» با پولی که به دست آورد، باشگاه مورد علاقه‌اش را در لیگ اسکاتلند به نام «پاتریک تیستل» خریداری کرد.

خبرگزاری ایرنا: برنده بخت‌آزمایی موسوم به «یورو میلیونز» با پولی که به دست آورد، باشگاه مورد علاقه‌اش را در لیگ اسکاتلند به نام «پاتریک تیستل» خریداری کرد.

«کالین وِیر»، عمده سهام باشگاه و همچنین ورزشگاه اختصاصی آن را خریداری کرد اما قصد دارد زمین خریداری شده را به باشگاه بازگرداند.

خرید باشگاه با پول بخت آزمایی

برنده ۷۱ ساله اسکاتلندی علاوه بر این، ۵۵ درصد از سهام خریداری شده را به کانون هواداران باشگاه واگذار خواهد کرد تا بنا به صلاحدید آنان این باشگاه اداره شود.

این فرد که در سال ۲۰۱۱ برنده این بخت‌آزمایی شده است، علاوه بر این، ۲.۵ میلیون پوند از جایزه ۱۶۱ میلیون پوندی خود را در باشگاه گلاسکو رنجرز هزینه کرده است.

هیات مدیره موقتی متشکل از تعدادی از تاجران باتجربه و تنی چند از هواداران باشگاه به عنوان نمایندگان هواداران، تشکیل و مدیریت تیم را عهده‌دار خواهند شد.

برنده خوش شانس بخت آزمایی در ادامه بیانیه‌ای که در این خصوص منتشر کرده است، مدعی شد که اعلامیه‌های بعدی را در خصوص برنامه‌های خود در راستای سرمایه گذاری در آکادمی باشگاه تیستل منتشر خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج