جاباما
۹۳۲۹۶۰
۲۹۲ نظر
۵۰۲۷
۲۹۲ نظر
۵۰۲۷
پ

آمار‌های دروغ درباره اینترنت موبایل

اینترنت موبایل، همچنان چیزی در حد قطع کامل!

وب سایت گجت نیوز در خبری نوشت: سایت نت بلاکس دیروز از دسترسی بیش از ۹۰ درصدی کاربران ایرانسل به اینترنت خبر داد، اما ظاهرا ایرانسل با پینگ جعلی، نت بلاکس را دور زده و این آمار اصلا درست نیست.

وب سایت گجت نیوز نوشت: سایت نت بلاکس دیروز از دسترسی بیش از ۹۰ درصدی کاربران ایرانسل به اینترنت خبر داد، اما ظاهرا ایرانسل با پینگ جعلی، نت بلاکس را دور زده و این آمار اصلا درست نیست.

پس از اعلام سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین از ساعت صفر جمعه ۲۴ آبان ۹۸، اعتراضاتی در سراسر کشور به این تصمیم شکل گرفت. به دنبال این اتفاق از روز شنبه ۲۵ آبان اینترنت خانگی و همراه در سراسر کشور قطع شد و فقط امکان دسترسی به سایت‌ها و خدماتی که بر بستر سرورهای داخلی شکل گرفته‌اند، امکان‌پذیر است. از یکی دو روز پیش در خبرها داشتیم که اتصال خطوط تلفن همراه ایرانسل به اینترنت در برخی استان‌ها و شهرهای کشور آغاز شده است و کم کم تمامی مشترکان ایرانسل به اینترنت دسترسی پیدا خواهند کرد.

سایت نت بلاکس به عنوان مرجع مشاهده سطح دسترسی به اینترنت آزاد در جهان در این روزها به منبعی برای مردم ایران و رسانه‌ها تبدیل شد و آمارهایی را از دسترسی به اینترنت در کشورمان منتشر کرد. در آمار اولیه این سایت، سطح دسترسی کلی اینترنت ایران را ۵ درصد اعلام کرد که این ۵ درصد هم شامل سرورها و برخی کاربران خاص می‌شد و در ادامه از دو سه روز پیش با اعلام وصل شدن اینترنت در برخی شهرها، این آمار کم کم افزایش پیدا کرد و به ۷۰ درصد رسید و در این درصد متوقف شد. دلیل این موضوع پینگ نشدن شبکه های موبایلی بود. گفتنی است پینگ به معنای ارسال سیگنال به مقصدی مانند یک کامپیوتر یا سرور و بازگشت سیگنال است. بعد از مطمئن شدن از اتصال اینترنت شبکه داخلی، نمایشگر نت بلاکس در خصوص سطح دسترسی کاربران اپراتورهای تلفن همراه به اینترنت در ایران این آمار را اعلام کرد:

اینترنت موبایل، همچنان چیزی در حد قطع کامل!

آمار جالبی که در این میان بسیار به چشم می خورد آمار دسترسی کاربران همراه اول به اینترنت است چیزی حدود ۱ درصد یعنی تقریبا هیچ کاربری به اینترنت دسترسی نداشته است!

همراه اول: ۱ درصد

ایرانسل: ۹۳ درصد

رایتل: ۲۳ درصد

با وجود این که نت بلاکس از دسترسی 93 درصدی کاربران ایرانسل به اینترنت همراه خبر داده است، اما گزارش کاربران از سراسر کشور نشان می‌داد که تاکنون بیشتر مشترکان این اپراتور به اینترنت دسترسی ندارند و کاملا واضح بود که آمار منتشر شده توسط نت بلاکس اصلا واقعیت ندارد. حتی این موسسه در آمارهای بعدی خود از اتصال 100 درصدی مشترکان ایرانسل به اینترنت در ایران خبر داد!

اینترنت موبایل، همچنان چیزی در حد قطع کامل!

تا این که در ساعت ۲ بامداد ۴ آذر ۹۸، اکانت رسمی نت بلاکس در لایو چت یوتیوب اعتراف کرد که آمار اعلام شده در خصوص اتصال کاربران ایرانسل به اینترنت اشتباه بوده است. ظاهرا ایرانسل در روز گذشته تقریبا تمام شبکه خود را فعال کرد، اما کاربران فقط به شبکه داخلی یا اینترانت دسترسی داشتند و همچنان اینترنت جهانی برای آنها قطع بود.

اینترنت موبایل، همچنان چیزی در حد قطع کامل!

درصدهای اعلام شده توسط نت بلاکس برای سطح دسترسی مشترکان ایرانسل به اینترنت، حقه ایرانسل به نت بلاکس بوده است. در واقع شبکه ایرانسل با باز کردن پورت‌های خاص به نت بلاکس و آمارگیرها اجازه دسترسی می‌دهد و به همین دلیل در مانیتور آنها سطح دسترسی آزاد مشاهده می‌شود، در حالی که این پینگ به کاربران داده نشده است.

اپراتورها در هفته گذشته برای این که اینترنت را قطع کنند، آی پی‌ها را به سمت بین‌الملل ارسال نکردند. یعنی آی پی پابلیک‌های مشترکانشان را به سمت درگاه‌های بین‌الملل ادورتایز نکردند و فقط به سمت درگاه‌های داخلی فرستادند. در واقع راه خروج مشترکان از تجهیزات لبه اینترنتی به سمت بین‌الملل را بستند. به این ترتیب آی پی‌های شبکه دیگر برای زیرساخت ارسال نمی‌شود و زیرساخت هم برای بین‌الملل ارسال نمی‌کند.

اینترنت موبایل، همچنان چیزی در حد قطع کامل!

مجموعه آی پی‌های هر شرکت در دنیا با یک AS Number شناخته می‌شود؛ به عنوان مثال AS Number همراه اول AS۱۹۷۲۰۷ و برای ایرانسل AS۴۴۲۴۴ است که اپراتورها برای AS Number خود یک سری آی پی خریداری می‌کنند. روز گذشته مجوزی برای اپراتورهای تلفن همراه ارسال شد که بر اساس آن باید اینترنت همراه ۹ شهر کشور وصل شود. همراه اول به اندازه ترافیک این ۹ شهر آی پی باز کرد و به زیرساخت فرستاد و زیرساخت نیز این آی پی‌ها را به سمت بین‌الملل ارسال کرد که این میزان تقریبا ۱۵ درصد آی پی‌های همراه اول می‌شد و به این ترتیب ترافیک این ۹ شهر باز شد. اما ایرانسل کل آی پی‌هایی که در اختیار داشتند را به سمت اینترنت بین‌الملل ادورتایز کردند و به این ترتیب نت بلاکس هم این آی پی‌ها را مشاهده و آمار ۹۵ و حتی ۱۰۰ درصدی از اتصال اینترنت ایرانسل را ارائه کرد. ولی واقعیت داستان این است که این آی پی‌ها فقط در حد ۱۰-۱۵ درصدشان مشترک دارند و بیشترشان اصلا ترافیکی ندارند. چون اصلا مجوزی بیشتر این وجود نداشت که ترافیک بیشتر از ۹ شهر باز شود. به این ترتیب نت بلاکس تصور کرد که بیش از ۹۰ درصد اینترنت ایرانسل وصل شده، در حالی که از بین آی پی‌های ارسال شده، تعداد محدودی از آنها مشترک داشتند و حداکثر ۱۰ تا ۱۵ درصد اینترنت این اپراتور در کشور وصل شده است.

حتی آن ۷۰ درصد پینگ ثبت شده هم بسیار مبهم است؛‌ چرا که هنوز برخی مناطق از جمله شهریار، شیراز، جوانرود، ساری و شهرهای ملتهب به اینترنت ADSL دسترسی ندارند و مشخص نیست این پینگ هم جعلی بوده یا خیر. به نظر می‌رسد نت بلاکس باید راه حل بهتری را برای مانیتورینگ سطح دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت در پیش بگیرد و به جای پینگ از سرورها، این اطلاعات را از کاربران معمولی دریافت کند. حتی شبکه‌هایی مانند اپ استور و گوگل پلی که به طور مستقیم روی دیوایس‌های کاربران وجود دارند، می‌توانند گزارش‌های موثری از پینگ‌های دریافتی را ارائه کنند که البته این موضوع نیازمند همکاری نهادهای بین‌المللی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمق تر

      اون وقت میگید چرا ملت فحاشی میکنن...وقتی مسئولین فقط ب فکر دور زدن دروغ گفتن هستن از مردم چ توقعی دارین.....

      پاسخ ها

      • سجاد

        خدا شاهده به قدری اعصابم خورده ...که نگو
        فکر که بهش میکنم ۵ روزه اغتشاش گرا نیستن دیگه همه چی امنه الحمدالله و بازم اینترنتم قطعه
        میخام یه چیزیو بشکنم یا داغون کنم

      • بدون نام

        واقعا اینترنتتون وصل نشده هنوز؟؟؟؟
        امیدوارم زودتر درست بشه.
        من گلستانم، از ۲ آذر اینترنت ثابت وصل شد
        فرداش هم اینترنت همراه. البته من ایرانسل دارم. شنیده بودم همراه اول خیلی جواب نمیده. ولی فکر نمی‌کردم کل کشور مشکل داشته باشند هنوز.
        دعا میکنم زودتر مشکل اینترنت همه حل بشه.

      • بدون نام

        تا حالا برای اینترنتت ازت استفاده می کردم و گرنه خیلی سیم کارت معتبری نبودی
        الان هم که اینجوری ، جواب معتبری ندی ، می شکنمت میری توی سطل زباله

      • بدون نام

        باید جلوی شرکت ایرانسل و نمایندگیهاش و مخابرات تطاهرات کنیم تا بفهمن.. بسته اینترنت هم دیگه ازشون نگیرید

      • Mina

        اینترنت همراه خرم آباد را وصل کنید
        اینترنت همراه خرم آباد را وصل کنید
        اینترنت همراه خرم آباد را وصل کنید

      • پوریا

        من نمیدونم ما مردم که انقدر مخالف عملکرد مسعولین و وزیر و رییس جمهوری هستیم این اخبار 20:30 این ادم های موافق با تصمیمات مسعولین و وزیر و رییس جمهوری رو از کجا پیدا میکنه تا گزارش کنن ( این یعنی فکر شویی این یعنی عوام فریبی این یعنی رسانه میلی نه رسانه ملی )

      • بدون نام

        آره والا

      • بدون نام

        خطاب به آن مقامات ارشد باید گفت :
        ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی
        کین راه که میروی به ترکستان است

      • بدون نام

        من چند باره دارم پیام می‌زارم که اینترنت مون وصله. هم ثابت و هم همراه (ایرانسل). ولی نمی‌دونم چرا برترین ها تایید نمیکنه!
        من گلستانم.

      • من شروین هستم

        مدام گفتم کار را دست بچه ندهید
        حال تحویل بگیر جهرمی اینترنت را قطع کرده وای حال نمیتوانند وصل کند.
        خخخخخخخخخخخخخخخ

      • بدون نام

        امروز 6 آذر هست و اینترنت خاتگی و موبایل خوزستان همگی قطع هستند. دقیقا از دو هفته داره رد میکنه نمی دونم چرا خوزستان همیشه جزو آدمیزاد حساب نمیشه

      • علی رضا

        یه سوال شرعی . کل بدهی من به ایرانسل نزدیک 40هزار تومانه . فقط باهاش یه بسته 20 گیگ گرفتم چند ساعت بعد اینترنت قطع شد . الان پیام میده صورت حساب میفرسته . مگه نمیدونه اینترنت رو خودشون قطع کردند . . من این پول رو پرداخت نمیکنم ، اونا هم سیمکارت دایمی رو قطع میکنن . منم پول زور نمیدم . نظر شما چیه ،

    • دادا

      انقده رو روان مردم نباشین، وصل کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میخوان سایت های خاصی رو فیلتر کنن و بعد نت آزاد میشه

    • ماری

      اعصابمون خراب کردید خداشاهده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو جلوی شرکت ایرانسل تظاهرات

    • مهرشاد

      این دور زدنا و دوروغا دیگه واسه ما مردم ایران عادی شده
      من که به شخصه بعد از خوندن این پیام اصلا تعجب نکردم
      عادت کردم به شنیدن این جور اخبار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت. آمارهای جعلی و تکراری

    • meti

      واقعا مردم رو چی فرض کردید.دروغ دروغ دروغ.

    • بدون نام

      اهواز یازده روزه که تمام اپرتورها و اینترنت خانگیش قطعه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انگار فقط استان خوزستان هست که نت وای فای وصل نشده برای همین کسی براش مهم نیست ما برای هیچکس مهم نیستیم چون دولت دیگه نمیتونه نفت بفروشه

      • بدون نام

        ۱۲ روز .

      • جمال

        کرمانشاه هم همینه

    • هادی

      ما مردم بدبختیم همین...

    • بدون نام

      اینا کی راست گفتن که این بار دوم باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • سعید

      پس چی شد این اینترنت لعنتی
      پس کی میخوان وصلش کنن

    • بدون نام

      تهرانیم وهنوز وصل نکردن از زندگی انداختن مارو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسفندماه پای صندوق رای میبینمت

      • بدون نام

        چون درانتخابات شرکت کردی

      • بدون نام

        پس حقتونه

    • سارا

      در حال حاضر اینترنت adsl کدام شهرها متصل است؟

      پاسخ ها

      • unknown

        اذربایجان غربی و شرقی خانگیش کلا وصله

      • الناز واقعی

        ا رومیه کلا قطع

      • بدون نام

        بعضی مناطق تهران فقططط

      • ....

        استان گیلان شهرستان رودبار فقط adslوصله

      • بهزاد

        قطعا توو دوران دانش آموزی ازونا بودی که میگفتی کی بیست گرفته، درسته؟

    • بدون نام

      شماها تو کشور یک مشت دروغگو هستید چون جیره خور دولت هستید جناب ،اونا دروغ نگفتن شماها دروغ گو هستید ،تا فهمیدید مردم فهمیدن الآن اخبار رو یه جور دیگه می‌نویسید تقصیر رو بندازید گردن اونا دروغ گو ها شرم برشماها تو کشور ، طول و تفصیل بدید اگه یه جنگ دیگه به خاطر وصل شدن اینترنت رخ نداد من اسم شماها رو عوض میکنم

    • بدون نام

      چه علتی داره که هنوز هم قطعه . حسن کلید

    • بدون نام

      آقا جان حتی اینترنت نت خانگی در خوزستان هنوز وصل نشده ...اصلا هیچ نتی وصل نشده ...حداقل یه تیتر بزنید دل ما خوش بشه ...

    • بدون نام

      نت خانگی هم قطعه تو رو خدا و صل کنید ما کار داریم زندگی داریم علاف شبکه های اجتماعی و پیام رسان نیستیم با نت کار میکنیم. خوزستان چرا وصل نمیشه پدرمون رو دراوردین

    • امیر

      چرا باز نمیکنن نت موبایل رو،بخدا ما اینترنت خونگی نداریم چیکار کنیم

      پاسخ ها

      • شقایق

        اینترنت خونگی مساوی با بدبختی ما جونا میمونیم دست مامان و بابامون.واینترنت فقط برا موبایل حساب کتابش دست خود آدمه

    • بدون نام

      کلا در محدوده ما اینترنت بین الملل فعال نیست، آخه یکی نیست بگه ما سایت های کوفتی داخلی شما رو می خواهیم چه کار؟ هزاران سایت به زبان های مختلف بود که کارمون رو راه می انداخت. من چندین زبان بلدم نیازم رو این داخلی ها رفع نمی کنه، عجب گیری کردیم؟

    • بدون نام

      خوزستان خوزستان خوزستان
      اینجانت خانگی هم وصل نشده چه برسه به موبایل
      اهواز نت نداره !...

      پاسخ ها

      • شقایق

        ارومیه .ارومیه اینترنت موبایل هنوز ئصل نشده

      • بدون نام

        و خوزستان همچنان کامل قطع هست و بقیه دارن برای خودشون استفاده میکنند. ما بریم بمیریم که دولت ما رو هرگز آدم حساب نکرد چه موقع خاک چه موقع نت

    • بدون نام

      سر نت بلاکس هم میخوان کلاه بذارن

    • بدون نام

      ما شهر قدس زندگی میکنیم وای فای هم وصل نشده خدا لعنتتون کنه

    • بدون نام

      از چی اینترنت میترسن

    • علی

      اهواز کی وصل میشه

    • ملتمس

      توروخدانت ایرانسل اصفهان وصل کنید همه ک مودم ندارند

    • بدون نام

      بی شرفا وصل کنید دیگه لنگ موندیم خدا نگذره ازتون

    • بدون نام

      جهان سوم

    • امیر

      الان ینی چی این کارا تکلیف مردم بدبخت چیه! خیلی از مردم نت خونگی ندارن! دو روز دیگه ک انتخابات شد ما هم جبران‌میکنیم

      پاسخ ها

      • بی نام

        چه جبرانی میکنن مردم؟؟ به محض اینکه اینترنت رو وصل کنن همه یادشون میره چی کشیدن این مدت و چقدر خسارت بهشون وارد شد... ما کلا ملت فراموش کاری هستیم

    • بدون نام

      رو مخ مردم میرن چرا بعد به خودشون تو همه مراسم ها سیم کارت و کیک نت رایگان میدن

    • زری

      خب که چی الان؟آخر چیشد؟نت همراه کی وصل میشه؟
      بابا یه خبر درست حسابی بذارین بگید نت همراه کی وصل میشه؟

    • بدون نام

      وصل شد بسته ها رو تمدید نکید یه مدت حالشون جا بیاد

    • بدون نام

      اینترنت موبایل کرج هنوز وصل نشده ما چه خاکی تو سرمون بریزیم با این دولت چه گناهی کردیم اخه انقدر مارو تحت فشار میزارن فک کنم اعتراض کنیم و بمیریم بهتره تا اینکه کنج خونه ذره ذره با محدودیتها مارو بکشن

    • بدون نام

      میخوان کارایی که کردن با مردم کسی نبینه نشنوه

    • Qazal

      کی وصل میشه پس تو رو خدا یه خبر درست بدین بفهمیم

    • Qazal

      کی وصل میشه پس تو رو خدا یه خبر درست بدین بفهمیم

    • بدون نام

      چرا بايد قبض موبايل بدون اينترنت را پرداخت كنيم ....!!!!!!!

    • جعفر

      اینم از زندگی و کشور ازاد ما

    • بدون نام

      چی میخوان از جون مردم بسه دیگه لوث شده

    • Qazal

      پس کی نت موبایلا وصل میشه خواهشا یه خبر قطعی و صحیح بدین بدونیم

    • بدون نام

      چقدر دروغ تو این مملکته خوب ما مردم که خودمون میدونیم وصل نمیشیم یا واریز نکردن

    • بدون نام

      دنیا فهمید چکار کردین با مردم وصلش کن بینیم بابا

    • بدون نام

      توروخدااااااا وصل کنید..تمام زمان استفاده از بسته اینترنت ماهانه ام تمام شد...یه ذره هم استفاده نکردم.

    • بدون نام

      توروخدااااااا وصل کنید..تمام زمان استفاده از بسته اینترنت ماهانه ام تمام شد...یه ذره هم استفاده نکردم.

    • بدون نام

      به نظر می رسه نت بلاکس با سطح بی سابقه ای از پفیوزی مواجه شده که قبلا مشابهشو ندیده بوده

    • بدون نام

      خاک تو سر همتو ن

    • بدون نام

      10 روزه قطعه بعد جالبه اس ام اس میاد که مشترک گرامی تا فردا ساعت فلان اینترنت همراه شما پایان میابد حیا رو خوردن ابرو رو قی کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه تمدید نکن درواقع مصداق دزدی تو روز روشنه

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه که با زندگی مردم بازی میکنید . پس ما باید چه غلطی بکنیم . زندگیمون از دست رفت هیچکسم به فکر نیست ! لعنت به مسئولین بی کفایت

    • ناامید

      خدا بکش راحتمون کن مرگ تدریجی همراه با تحقیر

    • بدون نام

      شرم اوره فقط همین

    • بدون نام

      فقط کارمون شده دور زدن و این هم از ایرانسل، (ترسوها دروغ می گن)، اینها هم می ترسن تا پز های الکی و ساختگیشون درباره تکریم مردم خدشه دار بشه، خب برادر من نترس چون دیگه در این زمینه چیزی واسه از دست دادن نداری، اون آدمی هم که از نت داخلی صحبت می کنه تا حالا از نت هیچی نفهمیده چون نت فقط در مقیاس ملل معنا پیدا می کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • ممدتراب

      خاک برسرتون دهنمون سرویس شد با این نت

    • بدون نام

      فقط کثلفت کاری و دروغ ! یه وقت شرم نکنید

    • بدون نام

      بر پدرتون لعنت که مردم و از حقشون محروم کردید

    • بدون نام

      سلام می خواستم ببینم اینترنت همراه چه موقع فعال می شود؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ........آخیییییی

    • وانک علا خلق عظیم

      همش دروغه یک نفر هم به انترنت وصل نبست

    • اُپرا

      خون به دلمون کردید به خدا

    • م طیبی

      گلستانی به نام ایران ایکاش در جیبوتی متولد میشدیم

    • بدون نام

      سلام می خواستم بدونم برای فعال کردن اینترنت همراه ما مردم اصفهان فکری کردن یا نه؟

    • بدون نام

      یکمی دلخوشی داشتیم اونم گرفتن بیاید بکشین ما رو راحت بشیم

    • غلام نخست

      اصلا متوجه نشدم . حتی در مورد درصدها هم گیج شدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایرانسل کلک زده به نت بلاکس آمار الکی داده که اکثر مردم اینترنت همراهشون وصله

    • بی نام

      فقط کارشون پی چوندن همس
      نامردا دروغم میگن می خوان با یه دروغ که هیچی با صدتا دروغ دیگه مردم رو هر کنن
      بعدشم توقع شرکت تو جنگ و رأی گیری ها رو دارن
      مردم بدبخت دارن این گرونی و فشار مالی رو تحمل میکنن این اینترنت یه خوشی بود براشون که شما ها گرفتید

    • بدون نام

      مسخرشو در اوردین‌ دیگه ۱۳ روزه از کار و‌زندگی افتادیم خیلی دخل و‌خرج زندگیمون جور بود ک از کار هم بیکارمون کردید!!کی میخواد خرج خانواده منو‌بده الان!؟ این زمونه باید ی هفته کار کرد تا ی روز خرجت جور شه من الان ۱۳روزه هیچ کاسبی نکردم

    • هادی

      اقا یه خبر درس بدین ..خستمون کردین
      انصاف داشته باشین ...به خاطر اینترنت که حقمون هست تا این حد باید التماس کنیم
      چرااااا باید محروم باشیم

    • هادی

      اقا یه خبر درس بدین ..خستمون کردین
      انصاف داشته باشین ...به خاطر اینترنت که حقمون هست تا این حد باید التماس کنیم
      چرااااا باید محروم باشیم

    • بدون نام

      کلاهبرداری ودروغ که شاخ و دم نداره

    • بدون نام

      ای بابا وصل کنید دیگه ما چیکار کنم نت خونگی نداریم با نت گوشی وصل میشدیم کارام مونده یه گوگل ساده نمیتونم کنم! کلاس مجازی داشتم دو هفتس عقب موندم،ایرانسل هنوز قطعه قطع!!!!

    • بدون نام

      کردستان قطعه

    • بدون نام

      نت موبایل قطعه پیگیری کنید

    • Mohammad

      نتو وصل کنید دیگ چرا جون به سر میکنید 11روزه قطع

    • من شروین هستم

      البته اینترنت همراه اول چه وصل باشد چه قطع فرقی ندارد
      کم بود آنتن های اینترنتی کسانی که همراه‌اول دارند را فلج کرده
      این‌جهرمی هم که‌کلا تعطیل

    • بدون نام

      هنوز نت همراه وصل نشده همش دروغ و وعده دروغ

    • بی نام

      هرچی مردمم لطف میکنن شما بیشتر اذیت میکنید بقول معروف منت هر کردن گور است و لگد

    • Mohammad

      سه سوت زدن همه ی نتا رو قطع کردن حالا چند روزه هی ميگن مياد مياد شورشو دراوردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا کنه راه وصل کردنش رو بلد باشن

    • ایران

      آقا نت ای دی اس ال ما کلا قطه ، خوزستان شوش دانیال
      کلا مملکتو تعطیل کردن و رو اعصاب مردم رژه میرن
      همش دنبال محدود کردن و بستن هستن،بسه دیگه

    • بدون نام

      استانی نباید وصل کنن،باید شهرستانی وصل کنن که تر و خشک با هم نسوزه. الان حقوق شهروندی کسایی که تو شهر های آروم استانای شلوغ هستن میله زیر سوال.شهر ما از اول انقلاب تا حالا هیشکی یه بارم اعتراض نکرده(متاسفانه)ولی چون نزدیک رشته همیشه تو این مواقع آخرین شهره که بهش خدمات رسانی میکنن.

    • بدون نام

      بابا بگین کی وصل میشه این نت همراه... داریم روانی میشیم به خدا...

    • رها

      خوزستان هم Adslوصل نشده.هیچی وصل نشده.نه همراه نه ایرانسل نه خانگی

    • امیر

      یعنی چی اخه ما بسته خریدم هر روز میگذره نه میتونیم دانلود کنیم نه هیچی سه گیگ اینرنت داشتم گفتن منتقل میشه ولی نشد و سوخت اگر خدا و پیغمبر رو قبول دارین من راضی نیستم حالا خود دانید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پنجاه گیگ اینترنت داشتم که تاریخش تموم شد و سوخت شد من چی بگم

    • گوگل گوگولی

      یعنی چه مرگشونه ، چرا وصل نمی کنن مگه همه چیز این مملکت گلستان نیست!!!!!!!!!! ، مشهد ایرانسل و همراه اول هردو قطعه ، ای خدا
      خدا ذلیلشون کنه همه که مودم ندارن .، اینترنت میلی نمی خوایم هرچی میلی شد، بدتر شد، همش هم از همون میلی شدن صنعت نفت شروع شد .
      ...

    • بدون نام

      خدایا مارو از مسولین نجات بده . لعتت به همتون

    • sep

      سلام. اقا خواهشا پیگیر این اینترنت باشید. ما کی به هرجا زنگ میزنیم جواب درستی نمیدن. ما پول دادیم از اینترنت استفاده کنیم نه اینکه هم پول بگیرن و هم قطع کنن. به این میگن حق‌الناس

    • اکبر

      والا ما اینترنت خانگیمون هم وصل نیست.ایشالا یه بمب اتمی چیزی بزنن ایران با تمام دارو ندارش نابود بشه راحت بشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم
        منم به این حد نومیدی رسیدم

      • بدون نام

        ار

      • واکی

        خدا از دهنت بشنوه

    • Mohammad

      اینترنت خونگي وصل شده خو گوشی ها هم وصل کنید چه فرقی داره مثلا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ((((( :حتما فرق داره ما متوجه نیستیم مسئولین صلاح میدونن

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه. چه ضربه هایی که با قطع اینترنت به ما نزدید. فکر می‌کنید قدرتی که دارید قدرت واقعیه؟ قدرتی که بالای همه ی قدرت هاست به زودی بهتون نشون میده که چیزی که شما اسمشو گذاشتید قدرت فقط یک توهمه. منتظر باشید که از رگ گردن به شما نزدیکتره. هیچ راه فراری براتون نمونده، فقط باید بشینید و خورد شدن وصف ناپذیرتون رو با تموم وجود درک کنید. ختم کلام

    • صبا

      خوب حالا این همه صغرا کبری چیدین یعنی چی ؟ ما که نفهمیدیم چی شد پس کی اینترنت گوشی وصل میشه خداااااااا

    • بدون نام

      باز چن وقت دیگه برید پای صندوق رای ...مردم جاهل نادان نون ب نرخ روز خور دربه در

    • بدون نام

      كي وصل ميشه اين اينترنت ايرانسل لعنتي ؟

    • بدون نام

      بابا اینترنت رو وصل کنید 10 روز شد این چه مسخره بازیه در آوردین

    • بدون نام

      من بیشتر از adsl استفاده میکنم چون اینترنت همراه خیلی گرون درمیاد

    • بدون نام

      گور بابای نت بلاکس
      روحانی و دارو دستش بزرگترین خائن در جهان هستن ک به ملتی ک بهش رای دادن خیانت کرد و باید تو گینس بغنوان بی عرضه ترین خائن دنیا ثبت بشه بترس از اون روزی ک اون دنیا باید جوابگو این همه ادم باشید
      خدا لعنتتون کنه ایشالا داغ بچه هاتون ب دلتون بمونه و خودتون به درد بی درمون گرفتار بشین

    • بدون نام

      بابا فقط اون جاهايي كه شلوغ كردن رو قطع كنيد مثل شهريار ، رباط كريم كرج و غيره
      بابا اينترنت رو وصل كنيد ما چه گناهي كرديم

      پاسخ ها

      • kaza

        شهریار نونتو آجر کرده مگه

      • بدون نام

        واقعا که

      • بدون نام

        وا مگه مدرسه هستش؟! ما کرجیا که تو خونه بودیم باید بخاطر یه مشت اغتشاشگر بدون نت بمونیم این چه منطقیه، کلاهتو بالاتر بذار با این منطقت هم وطن

      • بدون نام

        وا مگه مدرسه هستش؟! ما کرجیا که تو خونه بودیم باید بخاطر یه مشت اغتشاشگر بدون نت بمونیم این چه منطقیه، کلاهتو بالاتر بذار با این منطقت هم وطن

    • بدون نام

      آقای روحانی بنده به شما رای دادم چون فک می کردم شما انسان آزادی خواهی هستید ، الان اعتراف می کنم اشتباه فکر می کردم

    • بدون نام

      ای خدا

    • فرشاد

      بی شرفا اینترنت رو درست نمیکنن

    • ساناز

      چرا اهواز وصل نمی کنید

    • بدون نام

      یعنی حالا حالا ها وصل نمیشیم؟

    • بدون نام

      اونایی که دیروز رفته بودن میدون انقلاب کلاشونو بزارن بالاتر...

    • سودابه

      تو جعل و تقلب همیشه رتبه اول هستیم ... به کجا رسیدیم...

    • ناشناس

      نت من کلا قطع هم نت همراه هم نت خونگی چرا دروغ تحویل مردم میدن مگه ما دشمن هستیم باوا ما نت داخلی نخواییم کیو باید ببینیم خسته شدم از کار زندگی عقب موندم همون اقای وزیر خودش راحت داره استفاده میکنه مردمو اصلا حساب نمیکنه مگه ما مسخره این دولتیم

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه

    • بدون نام

      چرا اینترنت هنوز وصل نشده؟

    • بدون نام

      مرگ بر ایرانسل

    • بدون نام

      مرگ بر همتون

    • فاطمه

      اکعههه

    • امین حسینی

      نکنه اینترنت خراب کردن دیگه نمیتونن درستش کنن

    • بدون نام

      کلا متقلب هستیم. سر دنیا رو هم کلاه میذاریم. الان ایرانسل سرنت بلاکس کلاه گذاشته، خوشحال هم هست

    • ناشناس

      بنده از الان سیم کارت ایرانسل خاموش کردم

    • دنيااااا

      كه چيييي؟؟؟؟؟
      خدا ازتون نگذره اگه اينقد ك انتظار نت رو كشيديم ....

    • فاطمه

      لطفا چاپ کن،،، مسئولین اگه نمیخاید وصل کنید یا هر چی لطفا بگید یا زمان مشخص اعلام کنید،، ن هی بگید امشب و معلوم نیس این امشب هم کی میاااااااد

    • a-777-b

      شهرهایی ک گفته بودن وصل شده

    • بدون نام

      ایرانسل هم باید یه جور شکم خودش وخانواده اش را از پول مردم سیر کند

    • رضا

      امروز سه شنبه پنج آذر ، مشهد اینترنت همراه کلا قطعه!!!هم ایرانسل و هم همراه اول.اینا قطع کردن حالا بلد نیستن وصل کنن! ای بر همه ی جد و آباد مسببش لعنت.

    • محمد

      پست عالی

    • بدون نام

      به خدا کشتین مارو بابا نخواستیم اصلا

    • بدون نام

      به خدا کشتین مارو بابا نخواستیم اصلا

    • پریزاد

      ای بابا ای بدبختی.بابا نت خوزستان وصل کنید دیگه

    • پریزاد

      خوزستااااان وصل کنید

    • بدون نام

      ماکه از24ماه اینترنت نداریم خراسان رضوی همراه اول باموبایل قطع قطع فکری بکشید

    • بدون نام

      اینا همشون کاری تغییر از حقه بازی بلد نیستن

    • پریزاد

      خوزستااااااان وصل کنید

    • بدون نام

      هیچ جای غرب کشوراینترنت ندارد

    • بدون نام

      اینترنت هر اه کی وصل میشه

    • یامذب

      چرا نطرات نمایش داده نمیشه!!!!!!!!

    • بدون نام

      میشه یکی بگه تکلیف ما که اینترنت همراه داریم چیه؟
      حداقل بیان بگن وصل نمیشه هیچ وقت، ما یه خاکی بریزیم تو سرمون

    • نازنین

      اره بخدا منم ایرانسل دارم وصل نشده که بیچارمون کردن

    • بدون نام

      مسئولامون بی عرضن

    • بدون نام

      اینترنت همراه کی وصل میش تهران

    • بدون نام

      نطفه ایرانی رو با حقه و دور زدن و دروغ بستن ..جهان سوم که هیچ جهان ششمی هم لیاقتشو نداریم

    • بدون نام

      خب پس کی میخواد دستور وصل اپراتور ها در بقیه استان ها داده بشه؟کسی نمیدونه؟واقعا زندگیمون ترکید تو این دو هفته

    • امیر

      همرو از کارو زندگی انداختن با این موش و گربه بازیاشون.فقط فکر منافع خودشونن نه مردم.اکثر مردم دارم کسب و کار اینترنتی میکنن اونوقت یه عده ... .البته حقم دارن حقوق و درآمد نجومی میگیرن مشکلی ندارن اینترنت وصل باشه یا نباشه میلی باشه یا بین المللی.نه زحمتی میکشن تو این مملکت نه کارگری میکنن که بفهمن پول در آوردن سخته.لعنت به مسئول خودخواه

    • بدون نام

      اگه اینترنت برای همیشه قطع بشه. شک نکنید آمریکا هم اینترنت را برای ایران قطع می‌کنه و هیچ یک از فرودگاه ها و بیمارستان ها وبانک ها و دانشگاه ها و ارگانهای دیگر نمی‌توانند با دنیا ارتباط داشته باشند.

    • مینا

      خرم آباد اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل همچنان قطع، لطفا مسئولان پیگیری کنن

    • بدون نام

      سلام من از شهر میاندوآب هسم ۱۰۰ درصد نت نداریم به خدا همه خسته شدن حتی تصمیم گرفتن واسه تحریم اپراتورها

    • بدون نام

      فقط نت داخلی وصل هسش اونم به درد نمیخوره آشغال هسش آذربایجان غربی و شرقی نت ندارن

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه که هیچی براتون مهم نیست. نه حق و حقوق شهروندی نه آزدای ارتباطات نه حق آزادی بیان.اصلا مردم براتون اهمیتی ندارن.خدا ازتون نگذره

    • بدون نام

      وصل کنید

    • بدون نام

      ایرانسله فلان فلان شده چه پدرسوخته ایه ایرانی جماعت

    • بدون نام

      تا وقتی اپراتورهای حقه باز اینترنتشون رو وصل نکنند، من قبض آن ها را پرداخت نمی کنم

    • بدون نام

      ایرانسل قطعه

    • محمدامین

      خدا لعنتشون کنه اینترنت هیچ جا وصل نیس فقط امار الکی میدن

    • بدون نام

      تا کی قرار این وضع ادامه داشته باشه؟منطقه ما بخاطر همجواری با شهرهای که اغتشاش کردن هم وای فای و هم همراه قطعِ،میگن آش نخورده دهن سوخته دقیقا ما هستیم

    • ایمان

      گیلان هنوز نت نداره . حالم داره بهم میخوره از این مملکت

    • بدون نام

      شهریار هنوز نت خانگی نداره
      چرا وصل نمیکنن
      هیچکس پاسخگو نیس تو این کشور

    • آبی

      نت همراه وصل میشه نمیشه آخرش!

    • بدون نام

      چرا وای فای شهرها وصله ولی همراه رو وصل نکردن لطفا پیگیری کنید دیروز خبری در این مورد ندادین ماچه گناهی کردیم حتی یه بچه ابتدایی هم واسه مدرسش به تحقیق نیاز داره نت همراه رو وصل کنید

    • علی

      نمیدونم پیش خودشون چه فکری میکنن که اینترنت رو قطع کردن ، الان مشخص شد که اعتراضات و اختشاشات بهانه ایی بیش نبوده برای قطعی اینترنت های موبایلی ، تا کی مارو میخوان در این زندان خودشون قرار بدن؟ ...

    • بدون نام

      ب خدا بد بختمون کردن خدا نگذره

    • بدون نام

      اینطور که معلومه اینترنت دیگه بای بای اینم مثله خیلی از چیزا دیگه از ما گرفتن تبریک میگم به مسئولین کشورم برید حال کنید میسپارمتون به همون خدایی که قبولش ندارید...

    • بدون نام

      ههههههههههه
      این مسولین سر خدا کلاه میزارن چه برسه بقیه

    • بدون نام

      خاک تو سرشون

    • بدون نام

      چه جالب که شما اصلا مقصر نیستید فقط اون وری ها مقصر هستند

    • شهرام

      خدا لعنت کنه باعث و بانیشو ،از کار و زندگی افتادیم ،از نون خوردن افتادیم نت گوشی با نت ثابت مگه چه فرقی داره که وصلش نمیکنین تا کی باید تحمل کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      دقیقا ده روز که قطع شده

    • امین

      یعنی میتونم بگم عجب گرفتاری شدیم تو این مملکت هردمبیل

    • بدون نام

      کی میخواد وصل شه دیگه خسته شدیم ,ما حتا برا یک دقیقه هم اینترنت نداشتیم اصلا انصاف نیست ما اصلا نداشتیم اینترنتو بعد خودشون از اولش داشتن, بعد طبل مسلمون بودن هی میکوبن جمع کنین بابا دزدای مال مردم خور ...

    • رضا

      انشالا هر چه زودتر اینترنت همه از جمله ایرانسلیهای عزیز هم وصل بشه
      آمین

    • بدون نام

      فقط تیتر بزنین... درست نمیکنن یعنی بلد نیستن... تمام.

    • بدون نام

      اینترنت خوزستان هنوز کامل قطعه

    • بدون نام

      شما شرم نمیکنید ! تا کی میخواین با دروغ و کثافت کاری کارتونو پیش ببرید !؟ ...

    • بدون نام

      روحانی بی کفایت

    • بدون نام

      این بهانه امنیت ملی و درواقع ازار ملی چنان بلای جون خودشون بشه تا بفهمند با پول مردم علیه مردم اقدام نکنند مردم غلام حلقه به گوششون نیستند

    • بدون نام

      نت موبایل قطعه پیگیری کنید کردستان قطعه پیگیری کنید

    • بدون نام

      ای بی همه چیزا وصل کنید این اینترنت موبایلو

    • بدون نام

      چقدر شما بی شرمید . ما نخوایم شما به فکر ما باشید باید چه غلطی بکنیم؟ دو هفته است زندگی مردم مختل شده آقای روحانی قیدشم نیست

    • بدون نام

      نوش جون این ملت
      هر ملتی به همون چیزی که لایق و شایسته اش بود رسید
      این ملت هم لیاقتش همین بود
      بخورید نوش جونتون

    • بدون نام

      اینجا یعنی دروغ مسئولین همشون دروغگو

    • بدون نام

      اگه مرد بودین و نمیترسیدین اینتر نت را وصل میکردین .ولی معلوم شد خیلی بزدلین

    • بدون نام

      ممنون برترین ها

    • بدون نام

      به قرآن اهواز تا حالا اینترنت نداره بابا بنزینو گرون میکنین هیچ تازه به مردم میگید در بیاید شعار بدید مردم بدبخت هم میان راهپیمایی بازم اینترنتو وصل نمیکنین. دیگه باید چه کار کنیم که مسئولین از دستمون راضی باشن

    • بدون نام

      فکر کنم با این وضع دیگه فاتحه اینترنت را باید خواند .

    • نشون به اون نشونی..تواون پیشونیت

      مثلا ایرانسل فکرکرده خیلی باحاله ؟پول حروم میخوره خیلیا پول دادن نت خریدن اونم باقیمتهای دولاپهنای ایرانسل وتاریخشون تموم شده بدون اینکه ازنت استفاده کرده باشن اونوقت این ایرانسل به فکر بازی بانت بلاکسه؟عجب مدیران ......

    • بدون نام

      لعنت

    • من شروین هستم

      ترامپ اینترنت را کلا قطع کن دمت گرم

    • پشمک

      من که به این باورم حق مردم. وقتی هر موجودی زیادی اروم باشه میشه تو سری خور

    • جواد

      خودشون اینترنت دارن مردم مهم نیست براشون

    • بدون نام

      اقا اینا خواستن با قطعی اینترنت فکر مردم از گرانی بنزین دورکنن وهیچ کس به گرونی ها نباشه و مردم فکر اینترنت باشن وقشنگ عمل کردن این حیله رو همه فکر اینترنت هستن نه گرانی خسته نباشید باید گفت به دولت

    • بدون نام

      ایران نت ندارد،...

    • _

      من که فکر نمیکنم تا یه هفته دیگه وصل شه بلکه مطمعانم تا یه هفته دیگه هم وصل نمیشه

    • بدون نام

      وصل کنید اینترنت رو چرا اعصاب مردمو خورد میکنید

      پاسخ ها

      • هادی......

        تاکی این بازی کثیف ادامه داره من که حالم داره به هم میخوره

      • هادی......

        تاکی این بازی کثیف ادامه داره من که حالم داره به هم میخوره

    • م

      مسئول بی لیاقت استعفا استعفا

    • Dayan

      این حرفا چیه،بلاخره تمام مردم ایران که خنگ نیستن،از شبکه،اپراطور این چیزا سردرنیارن،مگه واسه مسئولان ارتباطات کاری داره نت وصل کنن،یه کارت حافظه وصل میکنن همگی مثل سابق میشه
      خواهشا حرف نامربوط تحویل مردم ندین

    • داودشهبازی

      لامصبا وار داشتیم با کلش آف کلنز چیکار داشتید

    • علی

      وصل کن اینترنت گوشی میخواهیم کلش بازی کنیم

    • رهام

      بوشهرم و اینترنت که وصل نشده آنتن ها هم قطع و وصل میشه

    • 1939

      اینترنت اهواز وصل کنید

    • بدون نام

      1گیگ اینترنت دادن،چون میدونستن مصرف شبکه های داخلی میشه
      همینکارا میکنید.هکرا سعی به دور زدن شبکه ها میشن
      مردمم گرفتار هکرا میشن.بعد میگن مردم مراقب اطلاعات شخصیتون باشین.چطوری باشیم،وقتی باید اینکارا نیت بدان تحریک میکنید

    • بدون نام

      نت خوزستانو وصل کنید ..نت خوزستانو وصل کنید... بسه هر چی کفر مردمو دراوردید

    • بدون نام

      الان تلوزیون چرا اصلا نمیگه اینترنت چی شده....مگه ما ایرانی نیستیم مگه چکار کردیم حتی رسانه ها هم خیانت میکنند بهمون...دو شرکت خائن ایرانسل حتما با همراه اول تحریم میشن ترامپ نمیگذره ببین کی گفتم

    • ایرانشهر

      سلام جهان سوم،فرانسه یک سال ه اعتراض دارن میکنن به وضع اقتصادی فکر میکنید یک روز هم نت قطع شد!؟نه چرا؟جهان سوم یعنی همین دیگه،در ضمن امنیتی که به زور و خفقان خود ملت بدست بیاد،دولت مرد، پایدار و ارزشمند نیست.۱۰ روزه یه هزارتومنی فروش نداشتم،ما با نت کار میکردیم،این وضع دودش به چشم خودتون میره اخرش،نکنید.

    • بدون نام

      این سایت های خبریم که فقط تیتر میزنن, کی پیگیری میکنه؟ هیچ کس

    • محمد

      این سازمان ملل. این سازمان ملل حقوق بشر . الان کجاست ؟ چرا دسترسی ازاد هشتاد میلیون نفر رو به اطاعات گرفتن ؟ به چه مجوزی به چه حقی؟‌ لعنت به تمام کسانی که تو این کار شریک هستن

    • بدون نام

      حتما باید التماس کنیم تا اینترنت وصل کنید چرا قطع کردنی همه رو یهویی قطع کردین وصل کردنی دونه دونه وصل میکنید این چه وضعشه اخه اینترنت تاکستان هرچه زودتر وصل کنید

    • م.م.

      انقد تو دنیا آبروشون رفته که حالا با کلک میخوان ماست مالیش کنن...
      اینترنت نباشه هم ما میدونیم چه دروغگوهایی هستین قطعش فایده نداره پس الکی وقتمونو هدر ندین
      اضافه کردن به تعداد روزای بسته با اینکه حق طبیعی کاربران هست ولی باز هم فایده ای نداره فرصتی که از دست رفته دیگه رفته

    • محمد رضا

      اینترنت همراه رو وصل کنید تا شاید با همفکری بتونیم راه حلی برای مشکلات این کشور پیدا کنیم.

    • بدون نام

      دود این بیشعوری به چشم خودتون خواهد رفت...(مردم مسخره شما نیستن)

    • مسعود

      آقا کشتین ما رو من کارم با اینترنت دو هفته است از کار و زندگی افتادیم

    • بدون نام

      اینترنتو چرا گروگان گرفتید

    • بدون نام

      حتی اینترنت نت خانگی در خوزستان هنوز وصل نشده ...

    • محمد

      افغانستان بهتر از ایرانه...

    • افسانه

      موبایل من همون روز


      اینترنت موبایل من همزمان با ای دی اس ال وصل شد



      ا

    • بی نام

      بابا ما داریم الکی پست و کامنت میزاریم اینا که نمی بیننن هیچ کدومشون همشون نت و اینترنت خودشون دارن دارم به ما می خندن

    • آزاد

      مردم دیگر از این همه خفقان خفه شدند ،بس کنید کمی اجازه دهید هوای تازه بیاید

    • محمد عرفان رحمتی

      بابا وصل کنید دیگه...

    • محمد عرفان رحمتی

      بابا وصل کنید دیگه...

    • بدون نام

      جهان دهم هم نیستیم حتی افغانستان هم اینترنت دارن

    • بدون نام

      جهان دهم هم نیستیم حتی افغانستان هم اینترنت دارن

    • بدون نام

      از قول ما مردم به این وزیر قطع ارتباطات بفرمایید خودت شخصا استعفا بده , کل دنیا فهمیدن تو هویجی نه وزیر .

    • بدون نام

      تمام این سناریوها برنامه ریزی شده بود اول مردم رو آزاد گذاشتن تا دوسه روزی عقده هاشون رو خالی کنن دوم.میخواستن اینترانت داخلی رو امتحان کنن چون بهانه قطع کردن نداشتن این اعتراضات بهترین زمان بود.سوم . اگه هر اعتراضی حتی مسالمت آمیز هم باشه بهانه سرکوب داشته باشن

    • بدون نام

      تمام این سناریوها برنامه ریزی شده بود اول مردم رو آزاد گذاشتن تا دوسه روزی عقده هاشون رو خالی کنن دوم.میخواستن اینترانت داخلی رو امتحان کنن چون بهانه قطع کردن نداشتن این اعتراضات بهترین زمان بود.سوم . اگه هر اعتراضی حتی مسالمت آمیز هم باشه بهانه سرکوب داشته باشن

    • محمد

      بابا خدا که ازش دم میزنید رو به خودش قسم خوش نمیاد که اینجوری مردمو از کار و زندگی بندازید الان 11 روزه جیمیل رو حتی نیتونیم باز کنیم اپ دوربین های مغازه رو موبایله از کار افتاده تماس تصویری با فروشنده ها میگرفتیم کار نمیکنه چرا آخه !!!

    • احسان

      دیگه دارید تو اعصاب مردم راه میرید این دیگه چه وضعیه مگه مردم به اینترنت نیاز ندارن این وضع اگه باقی بمونه خدا میدونه دوباره چه اتفاقی میفته.

    • بدون نام

      چرا واقعا صدای ما رو هیچ.کس نمیشنوه گناه ما چیه
      حق این نداریم ک یه نفر جواب ما رو بده این وضع تا کی بسه دیگهه

    • علی محمدی

      دروغگوها اینترنت وصل کنید نمی خواد بیاین عذر خواهی کنید. اگه آدمای صادق بودین اینترنت قطع نبود.

    • بدون نام

      خدا جوابشونو میده به مرور زمان هیچ ظلمی نمی‌مونه تاریخ مصرفشونو با کالاشون دارن زودتر به پایان میرسونن . خدا شاهده من یازده روزه از کار کردن افتادم صاحب خونه کرایشو میخواد ندارم بدم بعد انتظار دارن ساکت باشم مردم

    • پرند

      پرند نه وای فای وصله نه نت همراه ، با این کارا فقط لعن و نفرین ملتو واسه خودتون خریدید ، خون کردید دل مردمو.

    • بدون نام

      دعا میکنم جنگ شه فقط

    • بدون نام

      بنزین بهانه بود .میخواستن اینترنت رو قطع کنن تا مردم آگاه نباشن

    • فریماه

      از خدا میخوام اینقدر بهم عمر بده که بدبختی و فلاکتشون رو ببینم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با تمام وجودم آمییییییننننن

    • بدون نام

      کم اوردین از همه جا بند کردین به اینترنت قطع کردین چقدر شما بد بختین ترسو ها خوتونو مسخره کردین وصل کنین وامونده ده رو دیگه

    • بدون نام

      باز موقع انتخابات بدو بدو برین رای بدین

    • بدون نام

      خواهش میکنم وصل کنید بابا...واقعااااااا جای تاسف در این مدت زمان برای قطعی داره....

    • بدون نام

      در اولین فرصت سیم کارت ایرانسلم می سوزونم و از اپراتوریهای دیگه و یا adsl
      استفاده میکنم،این دولت هم چرا اینترنت را وصل نمی کنن دیگه صبرمون داره تموم میشه

    • ز

      کاش یکی از مسئولین حکومت بیاد این نظرها رو بخونه و اون ن موقع بگه آیا کسایی که اینجا و همه جا نظر میدن و همه از دم مخالفن هم جزو اشرار هستن یا دیگه واقعا اینا از مردمن؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همشون می خونند

    • مرضی

      اینترنتم ازمون گرفتید....نخواستیم...اینترنتتونم مال خودتون....

    • مرضیه

      اصلا به فکر مردم نیستید.
      اصلا......

    • بدون نام

      شیراز هنوز نت همراه وصل نشده نه ایرانسل نه همراه اول

    • بدون نام

      بیبیننننننن وصلش کنید افتاااااااد

    • بدون نام

      ایرانسل کثیف ترین و دزدترین اپراتور موبایل هستش

    • بدون نام

      لعنتی مشهد وصل کنید

    • علیرضا

      چطور مجله ای هستی؟ از اون وزیر بیشعور سوال کنید ببینید کی اینترنت همراه رو وصل میکنن

    • الف

      بالادستیا که خودشون اینترنت دارن. اصلا یادشونم نیست که اینترنت ملت قطع، هیچ جایی ام ک پوشش نمیده خبری راجع به اینترنت اصلا.

    • الف

      بالادستیا که خودشون اینترنت دارن. اصلا یادشونم نیست که اینترنت ملت قطع، هیچ جایی ام ک پوشش نمیده خبری راجع به اینترنت اصلا.

    • بدون نام

      ایرانسل حقشه تحریم شه هیچکی ازش نت و شارژ نخره.

    • بدون نام

      تا وقتی که یک سیستم نظارتی کامل نذارن اینترنت وصل نمیشه الکی خودتونو پاره نکنید

    • بدون نام

      از گند زدنهای مکرر دیگه اکسیژن هم نداریم نفس بکشیم

    • hosseinbaghlani

      بخدا دیشب خواب دیدم نت وصل شده چنان با خوشحالی پریدم از خواب وقتی به خودم اومدم که خواب بوده .... باقیشو خودتون میدونید دیگه

    • بدون نام

      اصفهان که نه نت همراه وصله ونه نت خانگی

    • بابک خرمدین

      چقدر ظلم
      چقدر ستم
      دیگر بس است

    • بدون نام

      بابا این اینترنت کی وصل میشه دیگه استان کهگیلویه و بویراحمد کلا قطعه انگار برگشتیم ب قرون وسطا دیگه کم کم باید بریم تو کوها زندگی کنیم

    • ازرایل

      امد وارم کلان شما هم از ریشه قطع بشید امید وارم براتون دردسر بشه

    • eafahan

      د لاااامصببب نتمونو وصل کنید خداوکیلی
      دیگه شورشو در اوردین اه

    • بی نام

      مخابرات دزد هم از پول اینترنت ما دزدی کرد ۱۰۰ تخفیف نمیده چندین گیگ رو یه جا بالا کشید

    • لیلا

      ما تهرانیم جنوبغرب هنوز وصل نشده نتمون

    • بدون نام

      خیلی جالبه نت خانگی وصله ولی نت همراه قطع من واقعا درک نمیکنم الان همراه قطعه چه فرقی میکنه واسشون
      یعنی منطق اینا منو کشته

    • شهروز

      خدا مرگتون بده ، خدا لعنتتون کنه بی سوادای بی مغز وصل کنید دیگه
      بیشعوری تا چه حد آخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج