۹۳۳۱۷۹
۲۹ نظر
۵۰۰۹
۲۹ نظر
۵۰۰۹
پ

دسترسی دولت به حساب‌های بانکی با اجازه افراد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دسترسی به حساب بانکی افراد با اجازه آنها انجام می‌شود، گفت: مردم با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به کد دستوری #۶۳۶۹* به همکاران ما اجازه می‌دهند که وضعیت مالی آنها - که شامل حساب بانکی هم می‌شود، مورد بررسی قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دسترسی به حساب بانکی افراد با اجازه آنها انجام می‌شود، گفت: مردم با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به کد دستوری #۶۳۶۹* به همکاران ما اجازه می‌دهند که وضعیت مالی آنها - که شامل حساب بانکی هم می‌شود، مورد بررسی قرار گیرد.

«محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز سه شنبه در حاشیه مراسم اختتامیه هفته جهانی کارآفرینی که در وزارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد درباره واریز نشدن سبد حمایت معیشتی دولت برای برخی از خانوارها، اظهارداشت: بررسی آزمون وسع بدون دسترسی به اطلاعات کامل مالی با خطاهایی مواجه است برای اینکه این خطاها به حداقل ممکن برسد، کد دستوری #۶۳۶۹* را معرفی کردیم.

وی ادامه داد: واریز سبد حمایت معیشتی پس از تصمیم ستاد اقتصادی دولت و با توجه به برآوردهای اولیه انجام شد.

وزیر کاراضافه کرد: برای حمایت از طبقه متوسط و کم درآمد جامعه در گام اول، ۱۸ میلیون خانوار شامل ۶۰ میلیون نفر از افرادی که در شبکه توزیع یارانه کشور از یارانه استفاده می‌کردند از این سبد حمایتی نیز برخوردار شدند و در سه نوبت به حساب افراد واریز شد.

وی تأکید کرد: بدون قطع بررسی آزمون وسع بدون دسترسی به اطلاعات کامل مالی با خطاهایی مواجه است برای اینکه این خطاها به حداقل ممکن برسد با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کد دستوری #۶۳۶۹* معرفی کردیم تا افرادی که فکر می‌کنند استحقاق دریافت سبد حمایتی هستند درخواست خود را ارسال و کد رهگیری دریافت کنند.

وزیر کار اضافه کرد: با بهبود شبکه اینترنتی نیز به طور مستقیم می‌توانند وارد سامانه حمایت شوند و تقاضای خود را ارائه کنند و از این طریق اجازه بررسی وضعیت مالی که یکی از آنها حساب‌های بانکی است را می‌دهند.

وی اظهارداشت: چنانچه این تقاضا تایید و مشخص شود که جزو خانواده متوسط و کم درآمد هستند به حساب آنها واریز می‌شود و چنانچه با بررسی‌های دقیق‌تر که با اجازه افراد انجام می‌شود به این جمع‌بندی برسیم که مشمول این طرح نمی‌شوند، از طریق پیامک اعلام می‌شود که واجد دریافت سبد حمایتی نیستند.

شریعتمداری بیان کرد: ممکن است پس از بررسی‌های وسع یک میلیون نفر دیگر نیز به افرادی که مشمول سبد حمایتی هستند اضافه شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اطلاعات مردم در بررسی‌ محفوظ است، تاکید کرد: به طور قطع اطلاعات افراد محفوظ است و ۶۰ میلیون نفری که مشمول دریافت سبد حمایتی شدند بدون دسترسی به اطلاعات این افراد بوده است و تنها اطلاعات افرادی که خود تقاضای بررسی دهند، بررسی می‌شود.

شریعتمداری با بیان اینکه ملاک های مختلفی برای محاسبه میزان تملک مالی تعیین شده است، اضافه کرد: داشتن مسکن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی در تهران یا مسکن ۹۰۰ میلیونی در شهرستان های مختلف و انجام بیش از سه سفر خارجی در سال به معنی ثروتمندی فرد نیست اما شاخص هایی هستند که در آزمون وسع مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی درباره حضور افراد برای ثبت درخواست در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مشکل کد دستوری، گفت: وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات همکاری خوبی با وزارت تعاون داشته و سه اپراتور در این زمینه همکاری کردند و فقط یک اپراتور با مشکل فنی مواجه شد که آن مشکل نیز برطرف شده است.

شریعتمداری در ادامه درباره تعویق حقوق کارگران گفت: در این زمینه مکاتباتی با دولت انجام دادیم تا با دریافت وثیقه، برای کارفرمایانی که کارگرانشان، بین دو تا هفت ماه حقوق دریافت نکردند منابعی در نظر بگیریم و از این طریق مطالبات کارگران تسویه شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۵ هزار واحد تولیدی متوسط در کشور وجود دارد، اظهار داشت: یک هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی در کشور مشکل دارند که تلاش می‌کنیم از این واحدها حمایت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یواش‌یواش‌موقع‌خواب‌داخل‌رختخواب‌هم‌میان‌دیگه‌مفلس‌شدن

    • روراست

      والله دیروز همکاران شما یه جیزی دیگر می گفتن گفتن از این به بعد هر کسی که یارانه بنزین گرفته و هر کسی هم نگرفته باید سرک به حسایهای بانکی بزنیم

    • بدون نام

      قبلا بدون اجازه سرکشی شده

    • سیما کهربزی

      دولت دنبال بهانه است

    • بدون نام

      بسته معیشتی تو سرتون بخوره.این همه ذلت برای ۴۵ هزار تومن! باز اوضاع آروم شد. شروع کردن به تحریک مردم. مگه از جیب باباتون میدین. تا چند روز پیش قرار بود دو هفته یک بار جایزه بدین! شیر رایگان به مدارس بدین و ... چی شد پس دروغگوها!

    • بدون نام

      خجالت نکشید وارد حریم خصوصی بشید

    • r

      همش دروغه ما که از هرکی میپرسیم میگه به ما ندادن.

      پاسخ ها

      • بی نام

        فکرکنم واسه خودشون ریختن

    • فیاض سری پور

      من که سیم کارت به نام خودم ندارم چکار باید بکنم

    • بدون نام

      راستی من یک معلم ساده و مستاجرم. و اطرافم از فامیلهایی پرشده که گاها برای انجام کارهایشان از من چک میگیرند تا کارشان راه بیفته، گناه من و بچه هام چیه که برامون وتریز نشده؟؟ خدا شاهده مستاجرم و ماشین هم ندارم

    • بدون نام

      دروغ با نصف هم نریختن فقط صدا مردم رو انداختن دروغگو ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بلانسبت مردم درمثل مناقشه هم نیست .قدیم یکنفراسمش ملافرج الله بوده یک یابوداشته که یکچشمش کوربده یک چشمش بینابوده صاحبش ازچشم بینا برایش جوداخل آخرمیریخته وبعدازطرف چشم کورش جوهارادوباره ورمیداشته خوب حالاملا است دیگه یکاریش بکن دیگه باعذرخواهی مجددبه کسی برنخوده

    • دارکوب

      شما دیگه چه آدمای مزخرفی هستید با این کلک به خودتون اجازه میدید سرک تو زندگی خصوصی مردم کنید

    • سید

      با سلام
      کی هم چین حقی رو به دولت داده اینها میخوان از اب گل الود ماهی بگیرن البته من که چیزی ندارم ولی این رسمش نیست

    • بدون نام

      بخاطر چندر غاز که میخوان به ملت بدن میخوان زندگی مردم رو قشنگ بگردن ! آقای بی کفایت مکه نفت ثروت ملی نیست پس باید بین همه مردم تقسیم بشه نه اینکه ثروت ملی رو به عشق خودتون تقسیم کنید! تو کشورهای عربی هم اینجوری پول نفتو به ملتشون میدن !؟ میخواین بیاین خونه های ملت رو هم بگردین که میخواین دوزار بزلرین کف دستشون و حساب نکنید که تاوان گرونی رو همه مردم باید بدن ولی ثروت ملی نباید به همه تعلق بگیره! همینه که بعد از چهل سال این وضع اقتصادمونه . رسما ملتو گیر آوردین! موقعی که پای بچه هاتون و رانتهاشون هم وسطه از این پلیس بازیا چرا خبزی نیست! خجالتم نمیکشه مردک

    • علی

      چند باره کد ملی و میفرستم اما جواب نمیاد

    • بدون نام

      غلط می کنید به حساب مردم اجازه دسترسی داشته باشید ، اختلاسگران ، چرا مردم دروغ نگید ثبت نام کنید ، بعد هم مردم در طلاتم می اندازید که حسابتان را بررسی می کنیم ، غلط می کنید ، با اجازه کدام دادستانی و قانون . قانون که عطف به ماسبق نمیشه ، پولی که در حساب باشه از کجا معلوم پول خانه ای که فروخته دیگر نمی تونی بخر ، اون یک بازنشسته باشه که مجبور اجاره نشینی کنه .

    • یک هموطن

      طلا که پاکست چه منتش بخاک است .باید کسانی بترسند که رانتخوار،محتکر،گرانفروش ،کلاهبردار، و بی وجدانهایی که خون مردم را میمکند و ترکنشهای میلیاردی دارن

    • اریا

      لابد ازماه بعدش مبگن بایدجیباتونم بگردیم

    • محمد افخمی نیا

      سلام آقای شریعت مداری وزیر تعا ون شما آزا دید به تمام حسابهای بنده در تمام باگهای ایران بزرگ استعلا م نمایید حق معیشتی بنده راپرداخت نمایید/ _وسلام محمد افخمی نیا:

    • بدون نام

      خاک بر سرتون با تزاتون .ادمهای بی سواد

    • نعمت زاده

      باسلام اینکه مجوز میگیرین برای دسترسی به حساب فرضا یکی ۴۰ میلیون واریزکرده به حسابم تابدم به یکی درواقع پول مال من نیست الان تکلیف چیه

    • بدون نام

      اشغالهای عوضی

    • بدون نام

      یکدفعه بگن اونایی که میتونن کار کنن و درآمد داشته باشن بهشون تعلق نمیگیره

    • بدون نام

      این چه چرت و پرتی یعنی اگر پدر یا مادری که با خون دل پول پس انداز کردن برای جهازیه دخترش الان وضع مالیش خوب تلقی میشه یارانه نمیخواد.لعنت خدا بر قوم ظالمین

    • یه دلشکسته

      چراغی که به خانه رواست...به مسجد حرام هست...

    • جابریان

      کجایه دولت یارو با ماشین آنچنانی و خانه لاکچری یارانه بگیره و دبگری مستاجر و بدون ماشین بدون یارانه پز بده !!!!

    • سید جواد موسوی

      چرا فکر میکنید مردم احمق هستند....

    • دلارام

      آخی که من اشتباه کردم اجازه دادم بهشون. حالا دو سه ماه دیگه هم یارانم قطع میکنن از الان دارم غصه میخورم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج